Monday, November 24, 2014

Ebay labumi #9

Pēc vakardienas dusmošanās par pastu,šodien neticami noveicās, laicīgi atnācu, un nebija rindā ilgi jāstāv, jo kad gāju prom, rinda bija ļoti liela.

Šodien kārtējā  Ebay labu rakstā par lētajām lūpu krāsām.

 Cik mīlīgs iepakojums :)

 Tonis 5# -Watermelon Red un 3# Coral
 Tonis #5 un #3

Mēģināju visādi noķert īsto toni un nesanāca, bet bildē ar zibspuldzi ir līdzīgāki tam kā izskatās dzīvē.

Lūpu krāsas no ebay es sūtu pirmo reizi un noteikti ne pēdējo! Agrāg es biju vairāk lūpu spīdumu fans, bet tagad man sagribējās arī lūpu krāsas, parasti Drogās vai kādā citā veikalā es ilgi skatos un nevaru izvēlēties kādu tieši gribu un tā arī beigās neko nenopērku. Pasūtot no kāda kataloga, īsti arī nevar zināt vai tonis patiks un parasti cenas arī ir ap 4 eiro par lūpu krāsu, tāpēc labāk gribēju pamēģināt kaut ko lētāku.

Plusi
  1. Elegants iepakojums, un neviens nepadomās, ka lielo kādu pavisam lēto lūpu krāsu
  2. Ļoti laba cena , aptuveni 1,60 eiro par lūpu krāsu lūpu krāsas var atrast šeit
  3. Krēmīga konsistence, labi klājas uz lūpām, nesausina, bet rada patīkamu sajūtu
  4. Spilgti toņi
Mīnusi
1. Tas gan atkarīgs no vairākiem faktoriem, bet pie manis sūtījums atnāca ilgāk par mēnesi, un man jau likās, ka  būs kaut kur noklīdis
2. Toņi neatbilst tam, kādi tie izskatās bildē. Manā gadījumā koraļļu krāsa vairāk izskatās pēc vecrozā (grūti noraksturot toni, bet skaists) un otra ir vairāk spilgti rozīga.

Kopumā: Es nejūtos iegrābusies, varbūt spilgti rozā tonis man īsti nepiestāv, vismaz ne ikdienai, tad par otru lūpu krāsu esmu sajūsmā. Man patīk lūpu krāsa, kas nesausina lūpas un neizceļ visus sausumus.
Esmu jau noskatījusi citas lūpu krāsas, šoreiz sarkanas (man vienmēr ir gribējies ideāli sarkano lūpu krāsu, bet tā kā ikdienā tā ir par spilgu, pa dārgo negribas pirkt), cerams,ka arī tās būs labas.


Lai jums jauka diena :)

4 comments:

  1. man gan bail pasūtīt ebay kosmētiku.. no tikai acu ēnas :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. vēl man nav sanācis iegrābties, un pasūtītās lietas,liekas kvalitatīvas. Bet acu kosmētiku, es nepasūtītu, it īpaši kaut kādas dīvainas tušas :D

      Delete
  2. Man par brīnumu vienmēr ir sanācis ar kosmētiku tā, ka iegrābjos tad, ja pērku nevis internetā, bet veikalā. No interneta vēl nav sanācis vilties, ja arī tonis nesakrīt ar attēlā redzamo, tas vienalga ir tāds, kas piestāv un ko sanāk iemīļot, turklāt cenu piedāvājums ir krietni izdevīgāks - kā arī pērkot no interneta ir praktiski 100%, ka to neviens nav lietojis, jo veikalos bieži vien lūpu spīdumus un krāsas kāds jau ir pasvačojis.
    No taviem izvēlētajiem toņiem - mans favorīts ir korallis, bet domāju, ka otra lūpu krāsa, kas ir rozā varētu izskatīties efektīgi - labā nozīmē un pie attiecīgā apģērba super. Man no kosmētikas vislabāk patīk lūpu krāsas un lūpu spīdumi, un man to ir daudz, kaut kad pārskatot savu krājumus esmu pamanījusi, ka ir spīdumi, kuriem termiņš beidzies pirms diviem gadiem vai pirms trim mēnešiem, bet reāli spīdums pat nav lietots, vienreiz atvērts vaļā, lai pasmaržotu, cits lietots dažas reizes - ja nebūtu ieskatījusies termiņā, nepateiktu, ka termiņš beidzies-jo konsistence, smarža tāda pati kā pērkot, pērkot neesmu pievērsusi uzmanību, ka tiem ir bijis tik īss lietošanas termiņš. Un tagad jāmet ārā :( Nezinu kā citas, kurām ir lieli kosmētikas krājumi spēj to laicīgi izlietot, man tā nesanāk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šajā gadījumā,ka ir lēts, nenozīmē, ka slikta kvalitāte. Man nav liela pieredze ar kosmētikas sūtīšanu internetā, bet vismaz pagaidām kvalitāte neatpaliek no veikalu piedāvājuma, tikai cenas draudzīgākas.
      Ir gadījies iegrābties veikalā un nopirkt lūpu krāsu,kas jau ir izmēģināta, protams, mana vaina,ka nepaskatījos.
      Man ir gadījies, ka neattaisīts lūpu spīdums pēc termiņa beigām maina krāsu, un vairs nav lietojams.
      Grūti izlietot visu, ja ir daudz, kaut kas vienmēr paliek vecs, bet no pozitīvās puses, lielāka izvēle :)

      Delete