Saturday, March 28, 2015

Ebay labumi #23 Maybelline Color Sensational The Elixir Lip Gloss review

Man nebija iedvesmas rakstiem šonedēļ, jo mocījos ar zobu  sāpēm, un ne par ko citu kā par zobārstiem un zobiem nevarēju padomāt! Šī bija interesanta nedēļā šajā ziņā, jo piedzīvoju ļoti nepatīkamu pieredzi pie "zobārsta", un sen nebiju redzējusi tik jauku un pozitīvu zobārsti, par to uzrakstīšu zem ebay labuma apraksta, jo vienkārši gribu padalīties.

Šo ebay labumu jau lietoju vismaz mēnesi noteikti, ja ne vairāk, un labprāt iegādātos arī kādā citā krāsā.

 Nopirku tonī 005 breathtaking apricot
Tonis iepakojumā izskatās spilgtā koraļļu krāsā, un jau ar šausmām skatījos uz šo produktu un domāju, ka tas būs kārtējais pirkums, ko man mirkļa iespaidā sagribējās, jo kādu laiku biju nedaudz apsēsta ar koraļļu krāsu, tagad sapratu, ka brīžiem tā ne pārāk labi izskatās ar manu matu krāsu.



Bet kā izrādās dzīvē lūpu spīdums ir rozīgs, kaut gan iepakojumā ir koraļļu krāsā. Vismaz uz manām lūpām tas izskatās maigi rozā.


  • Šajā lūpu spīdumā ir nelieli sudraba spīdumiņi, kas ļoti neizceļas.
  • Uzklājot 2 kārtās var iegūt intensīvāku toni, kas man pašai nepatīk, tāpēc krāsoju tikai vienā un tāpēc tik ātri neizlietošu :D
  • Smaržo, man šķiet, ka pēc ziediem, jo tā noteikti nav augļu smarža, bet tā smarža varbūt sākumā liekas savāda, bet tad pierod. Nav nepatīkama, tikai vismaz man neierasta.
  • Nav ļoti lipīgs un nesalipina lūpas kopā.
  • Noturība kā jau visiem lūpu spīdumiem nedaudz vairāk par stundu līdz 2, ja nešņaukājas, vai neēd, nedzer.
  • Lūpas jūtas maigas un mitrinātas. 
  • Ideāls aplikators, viegli un vienmērīgi uzklāj produktu uz lūpām.



Kopumā: Lūpu spīdums kā lūpu spīdums, neteikšu ka šajā ir kaut kas ģeniālāks un īpašāks kā citos, varbūt mazāk lipīgs kā daži, tomēr tas nav sliktāks kā citi. Ja esiet lūpu spīdumu fani, iesaku izmēģināt. Esmu noskatījusi ebay arī citās krāsās, pagaidām man gan nav vajadzības pēc vēl viena lūpu spīduma, bet kad vajadzēs pasūtīšu.

Lai jums jauka diena :)


Jau vismaz 2 nedēļas mokos ar zobu sāpēm, vispār jau sen vajadzēja iet pie zobārsta, bet pateicoties šausmīgajai pieredzei bērnībā, pat tagad,kad man ir daudz labāka zobārste, es tik un tā eju tikai tad, kad sāp un vairs nevar izturēt, un man nepatīk iet pie citiem zobārstiem
Pirmdien sapratu,ka nu ir pārāk grūti izturēt sāpes, un ibumetin patēriņš ir ļoti pieaudzis, ka šķiet, ka tas jau paliek neveselīgi tik daudz dzert to vienā dienā. Devos pierakstīties pie savas zobārstes, bet neraža, lai tiktu pie viņas man jāgaida 2 mēneši :D Tad man tas nelikās smieklīgi, un sajūta bija briesmīga, pat devos slīcināt bēdas Drogās, bet tur nebija pilnīgi nekā no tā, ko es gribēju, noslīcināju bēdas coffeeinn kafijā, palika labāk!
Otrdien pēc ieteikuma, paldies, devos uz tuvējo poliklīniku - Torņakalna poliklīniku, jo tur ir samērīgas cenas, un domāju, ka nevar būt, ka tur ir tik slikti. Kā es kļūdījos!
Sākšu ar to, ka tur nav iespējams viņus sazvanīt, zvani kā idiots ilgu laiku un neviens neceļ, un tā arī nesaprotu, vai tas telefons maz darbojās vai nē. Reģistratūrā nevar pierakstīties, jo viņiem tur viss notiek uz vietas. Nu labi, gāju sēdēt rindā. Kā izrādās visi cilvēki jau bija pamanījušies kaut kā pierakstīties, kad  kāda dāma pajautāja, kā pierakstīties un kā tur viss darbojas, neviens neatbildēja, jo neviens nezina. Kā pie velna jūs visi pierakstījāties?! :D Nu labi. Mēģināju iet iekšā ar kādu pacientu, un sākšu ar to, ka māsiņas attieksme jau nebija nekāda labā, jautāju kā šeit var pierakstīties pie zobārsta, un saņēmu atbildi , ko man vajag , pateicu, ka sāp zobs un mani tūlīt ievilka blakus telpā. Un tad sākas murgs, kam es vēl pati nespēju noticēt.
Mani apsēdināja zobārstu krēslā un tad sākās labākais. pieņemu, ka tā bija māsiņa vai kas tāds, nevis zobārsts, sāka pārbaudīt manus zobus BEZ cimdiem, viņa bāza savas rokas manā mutē bez cimdiem, šī doma mani šausmina vēl šodien! Un tad pats labākais, es viņai pasaku, ka man šķiet(nebiju droša, jo sajūta tāda, ka sāp vairāki kopā, un nejūt tā vienkārši pabakstot), ka sāp gudrības zobs, un viņa pasaka, ka šos nelabo, bet izrauj ārā, nu ok, man tas der, ātrāk un mazāk nepatīkams process. Tad pēkņī viņa izdomā vēlreiz paskatīties un nosaka, ka labāk aiziet uz rentgenu. Tad jau es sapratu,ka kau kas nav kā vajag. Kā pie velna ārsts var neredzēt vai tur ir caurums, vai zobs ir izdrupis, ja nu viņa man būtu izrāvusi veselu zobu ārā. Kāpēc pacientus apskata kkāda  medmāsa/palīgs nevis ārsts?! Rentgenu dažu iemeslu dēļ nevarēju uztaisīt šajā poliklīnikā un uz stomatoloģijas institūtu nebija vēlmes braukt un tur labot zobus ir šausmīgi dārgi, gāju mājās un pirmo reizi bija sajūta, ka gribas raudāt, par visu.
Tad par laimi pēc ieteikuma pieteicos citā zobārstniecībā, protams, cenu ziņā dārgāka kā poliklīnikā, bet šajā brīdī man jau bija tik ļoti vienalga, un domāju, ka ļaunāk jau arī nebūs. Biju vakar, attieksme bija pārsteidzoši pozitīva, ļoti jauka zobārste! Apskatījās, uzreiz redzēja, ka zobs vienā pusē caurs un otrā nodrupis - nav glābjams, 15 minūtes un par vienu zobu mazāk un tagad vismaz līdz savas zobārstes apmeklējumam vairs nebūs jāmokās. Vismaz tagad zināšu, ka ja nu kas, tad ir vieta, kur var iet, vismaz attieksme būs laba un profesionāls zobārsts apskata zobus.

Jā, man ir svarīga, gan cena, jo nevaru atļauties maksāt ļoti lielu naudu par ārstiem, gan attieksme. Arī poliklīnikās ir labi ārsti, vismaz tajā, kurā eju parasti, galvenais atrast savu zobārstu, kas ir tiešām jauks. Zobu labošana ir nepatīkams process, un daudziem ir bērnības trauma, un tāpēc attieksme ir svarīga.


0 comments:

Post a Comment