Wednesday, September 30, 2015

ebay labumi #32 liquid to matte lipsticks review

Es jau ļoti sen gribēju uzrakstīt atsauksmi par šīm lūpu krāsām, bet tad nebija laika, un tagad ir laiks, bet nav vēlmes rakstīt, kaut gan es brīžiem nezinu, kur likties no garlaicības, un tajā pašā laikā man ir lietas, kas būtu jāizdara, man laikam pietrūkst došanās uz darbu, bet jaunu es pagaidām neatrodu, bet pietiks par to, ķeršos pie lietas!

Par šīm lētajām lūpu krāsām es esmu dzirdējusi daudz un dažādas atsauksmes, un izdomāju, ka varu pasūtīt sev vienu, jo ja nepatiks, tad vismaz nebūšu izmetusi kaudzi naudas, bet tikai 1 dolāru, kas arī nav labi, bet labāk kā pirkt ļoti dārgu un pēc tam saprast,ka nepatīk tonis vai arī nelietot viņu tik bieži.

Teikšu kā ir, toņus ir izvēlēties grūti, jo internetā viņi izskatās daudz savādāk kā dzīvē!

 M.n generation II long lasting lip gloss- Pirmo es nopirku pirmo :D un arī šī lūpu krāsa tika lietota visbiežāk tāpēc arī uzraksts ir noberzējies nost.

Es nedaudz pastāstīšu par katra toņa lūpu krāsas uzklāšanās īpašībām, un parādīšu kā tie izskatās uz lūpām. Lūgums nekomentēt par to, kā esmu uzklājusi, jā es zinu, ka izskatās mazliet šķībi(mana lūpu forma nav vienmērīga un es nelietoju lūpu zīmuli, un jā, man vajadzētu patrennēties uzklājot šādas lūpu krāsas, un bilžu kvalitāte arī nav tā labākā, tomēr, ja jūs piesienaties par tādām luetām, tad lūgums tāda veida komentārus paturēt pie sevis!


 Tonis  02 - pati pirmā ko es pasūtīju. Domāju, ka viņa būs nedaudz gaišāk rozā. Dažādos apgaismojumos viņa izskatās savādāk https://instagram.com/p/6DBqvEF84g/ (bilde no instagram!) Tonis ir tumšāk rozā nude tonis, kā es parasti izvēlētos, ar tādu nedaudz pelēcīgu - dūmakainu piesitienu (jā, es nemāku izskaidrot krāsas :D ).
Man šķiet, ka man īsti nepiestāv šis tonis un izskatās savādi ir īpaši tad, kad man ir spilgtāk riži mati. Tomēr es viņu esmu krāsojusi gana bieži, un dažreiz jau var pārkāpt savai komforta zonai un izvēlēties ko nedaudz tumšāku, un kad mani mati ir izbalējuši, šis tonis nav nemaz tik slikts.
Šo var uzkrāsot vienā kārtā, un doties ikdienas gaitās, nav īpaši jāpiepūlās, lai iegūtu tādu krāsu uz lūpām, kā iepakojumā.
Tonis 12 - dzīvē ir daudz košāks, vairāk koraļļu rozā. Domāju, ka būs rozīgāks, bet ne tik spilgts :D
Tomēr, man patīk šī pavasarīgi vasarīgā lūpu krāsa, kas derēs arī saulainām rudens dienām, jo kurš teicis, ka rudenī nevar būt košs?!
Šo vajadzēs uzklāt 2 kārtās, lai iegūtu vienmērīgu klājumu un spilgtu toni.
Tonis 05 - es gribēju sarkanu un noturīgu lūpu krāsu un izdomāju, ka par dolāru var pasūtīt. Skaists klasiski sarakans tonis, es laikam cerēju,ka viņš būs tumšāks!
Diemžēl šis neuzklājas tik labi kā iepriekšējie, ja krāso vienā kārtā lūpas izskatās asiņainas, šis ir nedaudz šķidrāks, vismaz tā liekas, kā pārējie. Ja grib košu un vienmērīgu toni, tad vajadzēs vismaz 3 kārtas, kas ir diezgan čakarīgi, jo ir jāpagaida, kad nožūs viena, pirms klāj virsū otru.


Kopumā:

  • Turas virsū pārsteidzoši labi! Praktiski neatstāj nospiedumus uz kafijas krūzes, ja nav kārtīgi nožuvis, tad var būt kāds nospiedums, bet tā, saskaroties ar ūdeni - kafiju, nevajadzētu lūpu krāsai noiet nost. Un tikai par dolāru, var tikt pie lūpu krāsas, kas tik tiešām turas uz lūpām un tik viegli nenāk nost, ir labs pirkums!
  • Par ēšanu - šī lūpu krāsa reaģē ar eļļainu ēdienu, piemēram, viņa nāks nost, ja jūs ēdīsiet ceptu vistiņu kožot no visa, nevis ēdot ar dakšiņu un nazīti :D 
  • Notīrīt var vienkārši, ja jums ir ūdens noturīgās kosmētikas noņēmējs, jo bez tā, varbūt vajadzēs nedaudz paberzt lūpas (es nezinu kā ir ar micerālo ūdeni, jo man tāda pašlaik nav), bet ar tādu tīrāmo ātri nonāks nost.
  • Iesaku izmantot lūpu zīmuli, lai vismaz iezīmētu lūpu kontūras, lai būtu vieglāk uzklāt, protams, tas atkarīgs cik jūs esat prasmīgi šādu produktu uzklāšanā.
  • Dažādi toņi var uzklāties savādāk, kā piemēram, manā gadījumā, visi izņemot sarkano uzklājās ideāli.
  • Kā jau visa veida matētajiem lūpu produktiem, ja jums ir sausas lūpas, tad tiks izcelti visi sausumi.
  • Lai cik dīvaini tas nebūtu, nav tā nepatīkamā sausinošā lūpu sajūta, kad ir uzklāts šis produkts(drīz būs atsauksme par līdzīga veida produktu, tikai daudz dārgāku), jo daži šāda veida produkti ļoti sausina lūpas.
  • Par smaržu - ļoti viegls prakstiski nejūtams aromāts, kad to uzklāj viņu nevar īsti just. Godīgi teikšu, ka smarža nav nepatīkama, tikai es nevaru noraksturot to.
Šķiet, tas laikam būs viss. Es noteikti ieteiktu šo šķidro lūpu krāsu, jo salīdzinājumā ar citiem "long lasting lip gloss" piemēram ar Essences, kuram pēc idejas vajadzētu būt noturīgam, bet nav, šis ir ļoti noturīgs. Vai es pirktu vēl kādu, jā, es plānoju kaut kad nākotnē pasūtīt vēl kādu. 
Ja ir interese, šeit var nopirkt šīs lūpu krāsas, tikai par 0,99 centi un toņu izvēle ir liela :)
Cenas arī viņiem atšķiras, bet domāju,ka visur tirgo vienu un to pašu, tikai citur jūs pārmaksāsiet, un sūtot no šī sellera man lūpu krāsas atnāca mazāk kā 2 nedēļās :)

Vai esat mēģinājušas šīs lūpu krāsas? 


Lai jums jauka diena! :)

4 comments:

  1. man parasti no matētajām lūpenēm ir baill, jo vinas nāvīgi ieēdas lūpās un man pēcāk uztūkst lūpas :D pēc neģerīša palieku :D :D toņi izskatās forši ;) cena arī :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ir labs kosmētikas noņēmējs, viņas labi nonāk nost, praktiski domāju, ka var arī ar jebkuru eļļu noņemt, un nekas nepaliek uz lūpām :)
      Toņu izvēle ir ļoti plaša, tikai diemžēl nevar zināt kā klājas katrs tonis, bet ja nedaudz piepūlās, tad var dabūt ideālu klājumu, jo par to cenu ir tā vērts :)

      Delete
  2. p.s pasūtiju tikko 25 un 22 toni - redzēs kā būs ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. skaisti toņi, es ceru,ka dzīvē arī viņi izskatīsies tik labi. Noteikti gaidīšu atsauksmi :)

      Delete