Sunday, November 25, 2012

EVELINE skropstu tuša

Tā nu bija sanācis,ka ilgu laiku nācās iztikt bez datora, un kā es biju noilgojusies pēc blogu lasīšanas!
Vēlos padalīties ar savu labāko šī brīža atklājumu, ko izdevās atklāt pavisam nejauši dodoties uz aptieku pēc alerģijas zēlēm. Nevarēju nenopirkt un labi,ka tā, jo es esmu sajūsmā.

Tā ir EVELINE ūdensnoturīgā skropstu tuša.

Šī ir pagarinoša, apjomu palielinoša- ūdensnoturīgā tuša, par diezgan labu cenu, vismaz manā aptiekā tā bija 3.10.
Lūk, ko saka ražotājs, tiem, kas saprot krieviski.




Atvainojos par diezgan švakas kvalitātes bildēm, bet telefons vnk neķer uz labāku. Man patīk birstīte, tā paņem tik daudz tušas cik vajag,kas ir ideāli, jo nav par daudz un nevar nosmērēties[man dažreiz gadās neveiklāki krāsošanas brīži].

Krāsoju tikai vienā kārtā. Man škiet,ka skropstas izskatās garākas un kuplākas, nav salipušas. Par noturību, turas diezgan labi visā dienas garumā, vismaz man nebija nobirušas un nebija melns zem acīm atnākot mājās no mācībām vakarā. Personīgi es esmu sajūsmā par šo tušu, ja būs tāda iespēja pirkšu vēl,kad beigsies! :)


0 comments:

Post a Comment