Wednesday, December 12, 2012

Yankee Candles

Šodien devos uz pastu pēc paciņas, kas par rindām. Paveicās atnākt laicīgi,jo ejot prom rinda bija jau izveidojusies tik liela,ka cilvēki stāvēja ārā.

Atgriežoties pie saņemtā- bijs atnākušas pasūtītās sveces :)
Tikko kā es atvēru iepakojumu es sajutu burvīgo smaržu. Dievinu smaržīgās sveces :)
Tā nu nolēmu,ka vienu paturēšu sev, bet otru uzdāvināšu draudzenei.


 Es pasūtīju divas sveces Ziemassvētku smaržu. Iepakojumi ir nelieli, tie ir tie saucamie samplers, kas ir daudz lētāki par parastajām svecēm. Man tik ļoti žēl,ka viņas nepārdod Latvijā.
 Svece ar nosaukumu "Christmas cookie" smaržo pēc vaniļlas un cepumiem. Dievinu!
"Christmas Eve" - smaržo nedaudz pēc kanēļa un pēc cukurotiem augļiem. Patīkami salda smarža. Nedaudz žēl,ka šī svece ir mazliet cietusi.

Kopumā- Smarža- kas par smaržu, smaržas ziņā pārspēj citas sveces,kas nopērkamas pie mums.! Aromāts piepilda telpu. Jūtu to smaržu,kaut svece vēl nemaz nav iedegta. Iesaku izmēģināt.

Mīnusi: 

  • viņas nepārdod Latvijā[vismaz ne parastajos veikalos, varbūt kādā "krutākā" veikalā]
  • un varbūt kādam smarža varētu likties pārāk stipra un uzmācīga.
Pēc svētkiem plānoju pasūtīt vēl kādu, jo aromātu izvēle ir tik liela, ka grūti izvēlēties.

Mazliet svētku noskaņai :)


9 comments:

  1. Ja nav noslēpums, no kuras mājaslapas sūtīji?

    ReplyDelete
    Replies
    1. es pirku ebeyā http://www.ebay.co.uk/sch/yankeedirect/m.html?_sacat=0&_armrs=1&_nkw=yankee%20candle%20samplers&_fscr=1 jo nevarēju atrast internetā lapu,kas sūtītu uz Latviju vai arī pasta izdevumi nebija draudzīgi.

      Delete
  2. Replies
    1. abas sveces kopā ar pasta izdevumiem ap 4ls.

      Delete
  3. Christmas cookie izklausās kārdinoša.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. man pat sagribējās tos christmas cookie pagaršot :D

      Delete
  4. Hihi, tā ir savāda sakritība . Vakar mani Sleek un citi labumi no UK , tika atsūtīti tieši yankee Candle pakā . Es vēl ziņkārības dzīta, ielīdu internetā , apskatīt :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D laba sakritība :D aij, tās sveces tik labi smaržo,ka mazliet nožēloju,ka nopirku, jo man tagd gribēsies vēl kādu pasūtīt :D

      Delete
  5. Sveiki! Tagad Yankee Candle sveces pieejamas arī Latvijā. Ienāc un apskaties interneta veikalā - www.yankeeshop.lv

    ReplyDelete