Saturday, June 22, 2013

Man arī vajadzēja

Gribējās man arī pamēģināt, visos blogos,kurus nācies lasīt, bija diezgan labas atsauksmes  šim produktam. Tīrā ziņkārība, man arī gribējās pamēģināt šo brīnumlīdzekli, ko visi tā slavē.
Ir labs, ļoti ērti un ātri nagu laka tiek notīrīta :) Interesanti cik ilgi viņš pildīs savu funkciju?!


Jāņu pušķi salasīti, man patīk mazpilsētu šarms,kad vari doties uz tuvējo pļavu vai dzelzceļmalu un salasīt savu ideālo svētku pušķi un pilnīgi nekas nav jāpērk :)
Kaut šogad atkal nav īsti svētku noskaņas, ceru,ka svētki izdosies.
Rīt jau svētku gadatirgus, arī tas man patīk mazpilsētās!

Priecīgi jums nolīgot! :)

2 comments:

  1. Man arī nav svētku noskaņas, vēl jo vairāk sēžam atkal mājās, piemājas pļaviņā uzcepsim šašliku un pasēdēsim pie galda.

    Vīram atkal darbs... eh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. :(

      Man šogad arī svētki neizdevās tādi kā gribējās, plāni ar draugiem pajuka.
      Varbūt nākošgad būs labāk :)

      Delete