Thursday, August 15, 2013

Ebay labumi #1

gribu uzreiz teikt, ka šī nav lielīšanās ar to, ko nu es esmu iegādājusies, bet gan atrādīšana un savu domu izteikšana[kkas līdzīgs, ko vairums no jums dara ar tikko iegādātu kosmētiku], jo kādreiz var nopirkt kko ļoti labu un lētu, bet dažreiz var traki iegrābties. tā kā esmu ebayholiķis, man pārāk bieži gadās attapties ebayā, kad esmu noskatījusi kko foršu, un varbūt pat nevajadzīgu, kāpēc gan neparādīt citiem + dažreiz šādi var atrast kādu labu ideju dāvanai, vai kko sen kārotu.
bet galvenais šim būs, tas, ka es negribu, ka mans blogs nīkuļo.

Šīs dienas galvenais varonis būs elegants- jauks pulkstenis.


Sākšu ar plusiem:
1. Dzīvē izskatās tāds pats kā bildē
2. Bezmaksas sūtīšana uz Latviju
3. Cena ir salīdzinoši laba, kas aptuveni mūsu naudā sanāk aptuveni +-2.60
4. Pieejams dažādās krāsās
5. Var nēsāt kopā ar citām rokassprādzēm
6. Tā kā tas ir pulkstenis rokassprādze, tad arī viens pats uz rokas izskatās jauki.
7. Uzskatu, ka būtu laba dāvana kādam.
Mīnusi:
1. Tu nekad nevari zināt, vai pulkstenis darbojas vai nē [ cik laba ir baterija]
2. Aiztaisāmais - ir tikai 2 lielumi, kas tievākas- sīciņākas rokas īpašniekiem  varētu nederēt un pats aiztaisāmais neliekas diezgan uzticams, liela iespēja, ka netīšām aizķeroties var pazaudēt pulksteni.
3. Rodas pārdomas - cik ilgi tāds darbosies vai nenovazāsies, varbūt labāk mazliet pakrāt un nopirkt kku labāku pulksteni.

Kopumā:
  • Man pašai patīk, ir ērts un izskatās labi. 
  • Tomēr domāju,ka šī pulksteņa mērķauditorija vairāk būs jaunieši un tie, kam patīk nēsāt rokassprādzes. 
  • Der dāvanām, taču jāuzmanās ar to vai saņēmējam derēs.
  • Vismaz man sanāca + vairāk kā -.

Jauku dienu :)







2 comments:

  1. Paldies par linku. Es tikko arī iegādājos , tikai tumši zilā krāsā :)

    ReplyDelete