Thursday, March 3, 2016

6 things January

For English summary scroll down below!
Esmu pamatīgi iekavējusi veidojot favorītu rakstus, vispār pagājušajā gadā, es tos pametu novārtā, jo ir grūti atrast kaut ko jaunu, ja dažreiz lieto, skaties, klausies vai lasi, vienu to pašu. Tāpēc izdomāju, ka katru mēnesi(es centīšos) padalīties ar 6 lietām, kas man patika vairāk kā citas, un nav svarīgi, kas tās ir.



Janvārī neizveidoju apņemšanās sarakstu, ko tam nav jēgas, es tāpat pusi neizpildīšu un pametīšu viņas, es labi sevi pazīstu, tāpēc nav vērts, un dažas lietas, lai kā gribētos, nesanāks piepildīt.
Janvāris pagāja ļoti ātri, man tikai prieks par to, jo tas nozīmē, viens mēnesis tuvāk pavasarim un siltākam laikam :) Janvāris bija diez gan vienmuļš un lika man aizdomāties, ka es nezinu, ko gribu darīt ar savu dzīvi. Šķiet, ka visiem ir plāni gatavi, visi zina, bet es jūtos noklīdusi, domas par šo mani iedzen tajā ne pārāk labajā vietā, kurā biju tieši šajā laikā pirms gada.

1. No kosmētikas nevaru nepieminēt burvīgās Makeup revolution acu ēnas, nopirku izpārdošanā pa lēto, un esmu patīkami pārsteigta, ļoti laba kvalitāte un ar acu ēnu bāzi turas visu darba dienu. Teikšu kā ir, pasūtīju vēl dažas lietas, un biju diezgan vīlusies, tāpēc vairāk neplānoju neko pasūtīt no viņiem, vismaz ne tuvākajā laikā, kamēr pāries vilšanās sajūta.



2. Rīga, vakars, saulriets. 

Circa waves - T-shirt weather

Circa waves - My love

Circa waves - Lost it
3. Darbā vai nu skan laba mūzika, vai dīvainākais, ko esi dzirdējis, un nav vidusceļa! Varu teikt, ka poļiem patīk britu mūzika :D un man noteikti, nav nekas iebilstams pret to :D 
Tā nu kādā darba dienā dzirdēju dziesmu, kas ļoti iepatikās, un izmisīgi centos iegaumēt vārdus, lai pēc tam varētu uzmeklēt, un atradu :) Grupai Circa waves pagaidām ir tikai viens albums Young chasers un ceru, ka ne pēdējais. Šīs grupas dziesmas man liekas vasarīgas, dod vēlmi doties uz festivāliem, liek justies labāk un ilgoties pēc silta un saulaina laika, rudens vakaru īpašās noskaņas, mierīga ūdens, saulainiem rītiem un zvaigžņotas debess, vakariem, kad iznāc no darba un redzi vēl sauli - lūk ar to man asociējas šīs grupas dziesmas. Dziesma, kas man iepatikās visvairāk ir Lost it, nezinu kāpēc, bet šī paķēra visvairāk, bet pirmā, ko dzirdēju ir My love.

4. Grāmatas - ikgadējā goodreads.com grāmatu lasīšanas izaicinājumā izvēlējos izlasīt 23 grāmatas - 16 grāmatas, jo 2016. + 7 Harija Potera grāmatas, kuras gribētos pārlasīt.
"Just when you think you've hit rock bottom, you realize you're on another trapdoor."
Grāmata, ar kuru gribētu padalīties ir Night film by Marisha Pessl. Grāmata ir par izbijušo žurnālistu, kurš nolemj izmeklēt, kādas meitenes mistisko nāvi. Izmeklēšanas gaitā, žurnālists sastopas ar dažnedažādiem dīvainiem notikumiem, saistībā ar šīs meitenes ģimeni - tēvu ,slavenu režisoru. 
Rodas sajūta, it kā lasītu kādu Stīvena Kinga darbu, šis autores darbs arī tiek salīdzināts ar Stīvena Kinga un Džiliannas Flinnas darbiem (man nepatika Gone girl grāmata, jo pēc filmas noskatīšanās tā likās tik garlaicīga, bet pārējās grāmatas ir diezgan labas!) Viena no pēdējā laika dīvainākajām grāmatām, kas lasīta, jo tur bija viss, nedaudz no trillera, nedaudz šausmu filmas cienīgu lietu un mistikas elementu, un brīžiem lasot ir viens liels WTF! Es šo grāmatu izrāvu cauri pāris dienās - naktīs (man vislabāk patīk lasīt vakaros - ap 12 naktī, kad nenāk miegs). Teikšu godīgi, brīžiem man likās, kas tas par sviestu un kāpēc es lasu, jo ir dažas lietas, kas mani kaitina, ja iejauc mistiku(negribu kko nospoilerot). Beigas sagādāja vilšanos, man pietrūka kkas. Grāmatai dotu 3,5 zvaigznes. Ieteiktu visiem trilleru un Stīvena Kinga faniem.

Vai kāda no jums ir lasījusi?


5. Cadbury šokolāde  - esmu dzirdējusi kā visi viņu slavē, un pati arī pārliecinājos, ka ir laba :) Sabīn, nākošreiz atved man vēl :D
6. Autobusā pamanīju savu vārdu, gan krieviski, bet tik un tā :D

Šīs bija manas 6 lietas janvārī, drīz jau cepšu augšā februāra apkopojumu. Atkal sirgstu ar motivācijas trūkumu blogojot.

Lai jums jauks vakars!

ENG
I decided to change something - want to share my monthly favorites but sometimes it's so hard to find something that i liked more than everything else, so i decided that i will share 6 things because 2016, that i liked in each month, that will be easier - it it will work for me we will see, i have motivation problems.
I know it's March 3rd but February favorites coming very soon :D

1. When Makeup revolution had sale i bought few things, to be honest i was dissappointed with almost all things i bought, but eye shadows were amazing and so cheap, i bought all brown ish shades, because i really like them and i use them daily. 
2. Beautiful winter evening and sunset.
3. Thanks to music in job i discovered Circa waves and they are amazing. Their music reminds me of festivals, lovely summer days, autumn evenings, sunny mornings, after work seeing sun - sunset, seeing starry skies in city, and it makes me happy. I shared some songs that i like, and my favorite is Lost it. 
4. In goodreads reading challenge i wanted to read  23 books - 16 books because 2016 + 7 Harry Potter books, really want to re read them. 
Book that i liked the most in January was Night film by Marisha Pessl. "A page-turning thriller for readers of Stephen King, Gillian Flynn, and Stieg Larsson, Night Film tells the haunting story of a journalist who becomes obsessed with the mysterious death of a troubled prodigy—the daughter of an iconic, reclusive filmmaker." I had feeling that i read Stephen King book. It was interesting, there was little bit of thriller, horror and mystic. And there was some things that i disliked about it and found very annoying - i dont wanna spoil anything but i disliked mystic thing in this book. Also i was dissappointed with ending of this book, i wanted something more - something different. I would give this book 3,5 stars.
5. Tried Cadbury chocolate as it was so good! Sabine, please, bring me more chocolate next time :D
6.Saw my name written in Russian language in buss :D


And now i need to start to write my February favorites :D



Have a nice evening! :)




0 comments:

Post a Comment