Wednesday, June 1, 2016

6 things Spring

Jūnija pirmā diena iesākās ar kafiju ar mušas garšu jeb manā kafijas krūzē noslīka muša, toties maijs noslēdzās lieliski :)
Nu nekādi nevaru atrast laiku ik mēneša favorītiem, tāpēc izdomāju, ka apkopošu 6 pavasara labākos mirkļus vienā ierakstā, šoreiz tie nebūs ar kosmētiku saistīti. 

1. Brauciens uz Mangaļsalas molu

 Paceļam uz molu ir burvīgs, bet tajā pašā neomulīgs ceļš, kam piemīt īpaša aura, un ir sajūta, ka esi tālu prom no Rīgas.
 Daudz daudz svaigā jūras gaisa





 Mani tā sapūta, un es priecājos, ka līdzi bija cimdi :D pietrūka vien cepures un būtu ideāli.
Piemīlīgs bebrs sildījās saulītē, bangojošais jūras ūdens viņam patika labāk par mierīgo Daugavu

Mēs izvēlējāmies aprīļa siltāko un bezvējaināko dienu, lai brauktu uz molu :D Man vienmēr ir grūti tikt pie brīvdienas, kad es gribu, tāpēc dažreiz kad ir iespēja, tad tā ir jāizmanto. Es tik sen neesmu nekur aizbraukusi, un kad draudzene ierosināja braukt uz molu es biju ar mieru. Mums par nelaimi, tā arī bija diena, kad pūta ļoti stiprs un auksts ziemeļu vējš, un diemžēl līdz mola galam aiziet nevarēja, jo lai arī ārā izskatījās silts un tālu prom no jūras arī bija, uz mola varēja pārsalt, un siltā laikā man nebūtu iebildumu būt apšļakstītai no galvas līdz kājām, bet ne tad, ja salst. Tomēr mēs kkad atgriezīsimies siltākā laikā, ja vien es tikšu pie brīvdienas kādā sestdienā vai svētdienā :D 


2. Plazas ballīte
Ja godīgi es negribēju iet, un ne jau tikai tāpēc, ka man ballītes īpaši nepatīk, bet gan tāpēc, ka zobs tā sāpēja visu dienu, ka vakarā uz ballēšanos nenesās, bet kolēģes aizvilka brīvprātīgi piespiedu kārtā. Bet paldies, bija jauki, jo bijām gandrīz visas, bezmaksas šampis un kūka, tikai labs bonuss :)


3. Ķiršu ziedēšanas laiks Uzvaras parkā


Man arī beidzot ir bilde pie ķiršu koka 
Pie paša Uzvaras pieminekļa  kāds bija uzrakstījis :)

Nu kā tad bez ikgadējās Sakuras ziedēšanas skaistajā Uzvaras parkā. Man ir liels prieks, ka parks atrodas ļoti tuvu mājām, pavasarī arī manā rajonā ir skaisti :) Vispār Uzvaras parks ir tīri jauka vieta, vismaz man nav nekāda ienaida vai nepatikas pret šo parku.


4. Milzu lācis


Milzu lācis bija ciemiņš mūsu mājās veselu nedēļu līdz viņš devās pie savas jaunās īpašnieces. Nu nevarēju nenofočēties ar viņu. Laba ideja dāvanai, bet es gan neko tādu pati sev negribētu, tas lācis aizņem daudz vietas :D

5. Darbs


Esmu jau 6 mēnešus nostrādājusi savā esošajā darba vietā, un 3 no tiem strādāju pilnā slodzē. Man patīk, lai gan bieži gadās, ka ir jāaizmirst par brīvdienām nedēļas nogalē. Mazākā veikalā ir daudz patīkamāk strādāt, attieksme ir daudz labāka, un visiem nav deguns gaisā. Vislielākais bonus, darbs ir tuvu mājām, vismaz kādreiz paveicas :)


6. Simple Plan




Man nekad nav labi izdevies aprakstīt koncertus, jo izjūtu ir tik daudz un iespaidu, ka es tos nevaru salikt kopā sakarīgā savārstījumā. Viens no jaukākajiem koncertiem uz ko nācies būt! Kanādieši ir forši! Grupa spēja radīt burvīgu un mājīgu atmosfēru :)
Tev nemaz nav jāzina visu dziesmu vārdi, lai patiktu koncerts, un tāpat var labi pavadīt laiku. Ja tu neiznāc no koncerta ar patīkamu prieka sajūtu, tad koncerts nav izdevies. Paldies draudzenei, kura arī gribēja iet uz šo koncertu, citādi es viena negribētu iet, un tad es noteikti nožēlotu, jo lai kā gribētos, bet es šaubos, ka viņi atbrauks vēlreiz. Lieki teikt, bet šodien neko citu kā Simple Plan klausīties negribās un tas vien nozīmē to, ka koncerts bija lielisks!
Starp citu, iesildītāji somu grupa Blind Channel nebija slikti, patīkami pārsteidza, jo būsim godīgi, kurš nāk klausīties iesildītājus.
Vismaz ausis šodien jūtas labi, iepriekš, kad biju Palladiumā, man veselas 2 dienas zvanīja ausīs, tā bija visnepatīkamākā sajūta kāda vien ir iespējama!

Ja grupas nosaukums neko neizsaka, tad es domāju, ka vismaz šo dziesmu ikviens būs dzirdējis ;)


Novēlu, katram atrast to vienu dziesmu, kas liek justies labi dienās, kad liekas, ka viss ir slikti.

Vispār gribas vēl kādu koncertu, Muse gan es laidīšu garām, tā grupa man nepatīk tik ļoti ,lai izmestu tādu naudu, nu nav vērts dēļ vienas grupas maksāt tik daudz. 
Un tagad jāgaida Positivus, pagaidām gan ar sajūsmu negaidu festivālu! Hey, bet gan jau būs labi, vai ne?!

Kā pagāja jūsu pavasaris? :)

Lai jums jauks vakars! :)


0 comments:

Post a Comment