Thursday, June 8, 2017

UK haul

Pirms  vairāk kā pirms 2 nedēļām atgriezos no ceļojuma,  un bija dažas lietas, kuras es sen jau gribēju izmēģināt, bet vai nu negribēju sūtīt internetā vai arī nevarēju tās nebija pieejamas. Varu droši teikt, ka neesmu neko lieku nopirkusi, viss man noderēs vai sen jau bija vajadzīgs.
Kādi ir jūsu nesenie pirkumi? :)



 Sleek acu ēnas jau sen gribēju pamēģināt, bet tā arī nesaņēmos pasūtīt internetā, zinu, ka arī kādā no mūsu interneta veikaliem viņas ir pieejamas, bet, kkā negribējās tērēt naudu, vai arī bija bail, ka sūtīšanas procesā tās sašķīdīs. Bet kā Boots pamanīju to, ko gribēju , nopirku uzreiz.
Pārējās 3 lietas no Collection - Acu ēnas, esmu sajūsmā, viena no pirmajām lietām, ko izmēģināju atbraucot mājās, un tagad varu teikt, ka esmu atradusi, to ko meklēju, manas ideālās acu ēnas, ne pārāk spīdīgas , tādas kā vajag, un galvenais, pigmentācija izcila.
Praimeris - lieta, ko es jau sen gribēju atrast, bet biju ar dažiem iegrābusies, jo tie manai taukainajai ādai nederēja, un tā vietā, lai kosmētika turētos ilgāk, tā sāka slīdēt nost. Šis ir praimeris uz silikona bāzes, un tas satur  witch hazel, kas ir dezinficējošs līdzeklis, lai nerastos izsitumi. Ko es darīšu, kad viņu izlietošu, jo nekur citur kā Anglijā, viņu nopirkt nevar?!
Kā pēdējais visu izslavētais Collection lasting perfection konsīleris, pagaidām neesmu vēl izmēģinājusi, bet gribu pārliecināties, kas viņā ir tik īpašs!
Kiko Milano un Technic tušas, vinmēr esmu ideālās tušas meklējumos, varbūt kāda no šīm būs īstā.
Jauni sūkļi noder vienmēr, un ja jau ebay nav slikti, Primark variants nebūs sliktāks.

 Carmex ir mans mīļākais lūpu balzāms, pilnīgi palika žēl, ka veikalā piedāvājums bija tikai ar aromātiem, bet lidostā pamanīju oriģinālo un man vajadzēja viņu. Ar lūpu balzams ar zemenēm smaržo pēc vasaras :)
 Soap and glory Hand food roku krēms, es biju dzirdējusi, ka viņš smaržo burvīgi, pati par to pārliecinājos, un nevarēju neizmēģināt.
Cath Kidston veikals ir tik piemīlīgs, meitenīgs un puķains 💗 Vienīgais, ko tur varēju atļauties un kam man noteikti nebija žēl naudas, bija mini somas izmēra roku krēmi. Nākošreiz atbraukšu un noteikti nopirkšu vēlreiz.
Varu izmest Makeup revolution un Essence make up setting sprays, tie pat blakus šim nestāv, abi minētie smird tā, it kā pūstu ķimikālijas virsū un efekta nekāda, bet šis tik tiešām dod tādu kā  aizsarg kārtu.
Dove dezodorants, ko pie mums nebiju redzējusi, nevarēju neizmēģināt, jo Dove, manuprāt, ir vislabākie dezodoranti.

Es nopirku gandrīz visu, no sava vēlmju saraksta, kaut ko pataupīšu nākošajai reizei, kad aizbraukšu.
Varbūt jums ir kādi ieteikumi, kas man noteikti būtu jāizmēģina, jāatrod nākošajā reizē, kad braukšu? 😊

Lai jums jauks vakars :)

0 comments:

Post a Comment