Tuesday, December 5, 2017

UK haul

For English summary scroll down below!

Mans atvaļinājums pagāja pārāk ātri. Ja nenoslinkošu kā pagājušajā reizē ielikšu bildes no ceļojuma. Tā kā es biju iekrājusi nedaudz, tad es varēju sev nopirkt to ko man vajadzēja un arī nevajadzēja :D Principā sapirku krājumus un papildināju lietas, kuras pie mums nepārdod vai negribēju čakarēties ar sūtīšanu. Mans nabaga koferis tika pārbāzts ar visu ko, galvenokārt ar saldumiem, kurus visi paprasīja, lai viņiem atvedu, un citiem niekiem, ļoti daudz svecēm, kuras šoreiz sapirku kārtīgi, nu nevar nepirkt, ja tik izdevīgs piedāvājums, un esi atvaļinājuma treat yourself :D  Šo to atradu dāvanām, tā kā šoreiz esmu Ziemassvētku dāvanas praktiski jau nopirkusi, atliek vien iesaiņot - atrast dāvanu maisiņus. 
Šeit padalīšos ar skaistumlietiņām ko sapirku, jo man parasti patīk šāda veida ieraksti, ko citas ir labu nopirkušas :D
Pēc nedēļas vietā kur visi pārdevēji ir tik uzspīlēti jauki, šodien Maximā (tas jau nepārsteidz) darbiniece likās tik nejauka, pat es cenšos būt jauka darbā pret visiem.



It kā nav tik daudz :D
Es nevaru saprast kāpēc pie mums Drogās sejas maskām ir tik ļoti uzskrūvētas cenas, bet šeit tās var nopirkt ļoti lēti. Nopirku pāris sev, un dažas kādam dāvanai.
Nopirku vēl vienu Sleek acu ēnu paleti, un šķidro lūpu krāsu, kura nav bildē, jo to jau lietoju. Iepērkoties pa 12 mārciņām dāvanā mini palete un 2 mini matētās lūpu krāsas. Sagadījās tā,ka man iepatikās tieši tāda kā es saņēmu dāvanā, un tāpēc man tagad ir 2 vienādas, bet tas nekas, būs man mini versija, un mazā acu  ēnu palete ir tik mīlīga :)
Mans mīļākais un visu laiku labākais lūpu balzāms Carmex, uz pusi lētāks un nevarēju nenopirkt. Zemeņu laikam būs mana mīļākā smarža, tāpēc paņemu 2. Ķiršu un ananāsu ar piparmētru(laikam tas ir abs, jo bija pēdējais) mēģinājusi vēl neesmu, tāpēc bija jāpaņem.
TkMaxx atradu spīdīgos lainerus,no kuriem 2 tiks draudzenei. Skropstu serums, ļoti ceru, ka  viņš nebūs tik slikts kā Artdeco un neuztaisīs man briesmīgu alerģiju. Skropstu tuša pa lēto, kāpēc ne.
Papildināju sava Collection praimera krājumus, tagad man līdz nākošajai reize, kad braukšu ciemos vajadzētu pietikt. Acu ēnas iespējams būs dāvana kādam, jo man pašai viņas ļoti patīk, un ikdienā lietoju gandrīz katru dienu, kad man nav slinkums. Visu slavenais konsīleris ir tieši tik labs kā viņu slavē, lūpu krāsu dabūju dāvanā par pirkumu, un pūderi man vienkārši vajadzēja un kāpēc nepamēģināt šo :)
Daži nieki no Primark, par 1 mārciņu labākus antibakteriālos līdzekļus neatradīsi. Tas pats ar šīm matu gumijām, par kurām visi tā jūsmoja un atrādīja tikai īsto lietu, interesanti kāpēc neviens par viņām vairs tā nejūsmo, vairs nepatīk ?! :D 12 par mārciņu tāpat kā nopirkt viņas ebay.
Pirkums lidostā, 4 lietas par 3 mārciņām. Mini dezodoranti noder vienmēr, Soap &glory hand food ir viens no labākajiem roku krēmiem, kas par burvīgu smaržu, un tā kā nevarēju neko citu izvēlēties paņemu arī šīs virmas antibakteriālo līdzekli rokām, gan jau nebūs slikts.
Uz Elf praimeri jau kādu labu laiku skatījos iherb, bet negribējās sūtīt neko no tās lapas, bet ja jau redzēju un gribēju pamēģināt, tad jau jāpērk arī ir. Iepriekš no Natural collection nopirku foršu pūderi, bet tāda vairs nebija, tāpēc paņēmu šo, ceru, ka tas ir tāds pats, bet iepakojums cits. Papildināju milzu Dove dezīša krājumus, un Batiste sausais šampūns mini versijā pa lēto vienmēr noderēs.

Ja ieej Harija Potera pasaules veltītā veikalā, un esi uzaudzis ar to grāmatu un filmu,   tad kaut kas ir jānopērk. Man ir jauna kafijas krūze, un es esmu sajūsmā. Sākumā es nebiju īsti droša, vai man vajag, bet tagad priecājos, ka nopirku citādi nožēlotu, ka nenopirktu. Un tā šokolādes varde bija ļoti garšīga.


Un tādi nu bija mani Anglijas pirkumi, mirkļa iegribas un lietas, kas vajadzīgas. Nenožēloju pilnīgi neko no tā ko nopirku :)
Ko jūs labu esat pēdējā laikā nopirkuši? :)

Lai jums jauks vakars :)


ENG
Recently i had vacation, it was way too short, and again i bought some things that i wanted to share with you. I love to see what other people buy as well. Maybe if i wont be lazy i'll share some pictures from my vacation :) I saved up some money, and i spend it the way i wanted it, bought things that i need and maybe don't, but i don't regret anything. As well got some Christmas gifts, and a lot candles, Cadbury chocolate, because why not, my motto treat yourself  :D and i deserved some shopping spree :D My poor suitcase :D
Got some backup products for my favorite things like Collection primer and Carmex lip balm, so i wont run out till my next visit :) And other things that i wanted to try.
I don't understand why things in our stores are so overpriced, when in UK you can find almost everything lot cheaper.
We went to Harry Potter themed store, and oh my god, it was magical! And i needed that mug, and know i have new coffee cup(i',m drinking coffee from this mug while i'm writing this blog post, and it's awesome!). I almost dint bought anything, and i'm glad i did, because i would regret that i didnt get anything.

What awesome things you bought lately?

Have a nice evening :)

1 comments:

  1. Būtu ļoti jauki, ja arī pie mums būtu pieejami Sleek un Soap and Glory. Nu ļoti jau gribas izmēģināt.

    Anita,
    http://anitasdiaries.com/

    ReplyDelete