Thursday, June 7, 2012

pirkumi un pasts

Vakar devos uz Drogām pēc matu krāsas un nopirku arī nagu lakas, tam Essences stendam paiet garām nav iespējams, esmu jau noskatījusi pāris lietas, ko man vajag no šīs firmas.

60 fatal desire un 98 walk on air, ķiršu sarkans un burvīgi zils tonis, ilgi nevarēju izvēlēties no plašā klāsta, un nonācu līdz šīm, varbūt nav vasarīgi toņi, bet kādas krāsas. Es vēl atgriezīšos pēc dažiem toņiem, žēl, ka tur nebija neon veidīgās krāsas.

Esmu vīlusies pastā-pastniecē - vakar pastkastē atnāca lapiņa,ka jānodas pēc sūtījuma, un pirmkārt mans uzvārds bija cik vien nepareizi vien var uzrakstīts, tā ir pasta darbinieču vaina, jo uz paciņas mans uzvārds ir pareizs. Otrkārt uz lapiņas bija 31.maija zīmogs, saņēmu viņu tikai 6.jūnijā, šodien man jau bija atkārtots paziņojums,ka jāiet savākt savs sūtījums. Agrāk šādi nebija pavasaris-vasara neviens negrib strādāt. Priecājos, ka vispār saņēmu savu sūtījumu un man nav jāmaksā soda nauda, vai vēl ļaunāk viņu aizsūta atpakaļ.

Bath and Body Works Midnight Pomegranate antibakteriāla želeja rokām. Mazs iepakojums, ideāls variants , ko turēt somā, lai brīžos, kad nav kur mazgāt rokas, to varētu izmantot. Izvēlējos gramātābola smaržu, jo neitrāls aromāts un man netraucē, arī tāpēc, ka daudzi jau bija izpirkti. Par šo produktu dzirdēju ļoti lapas atsauksmes un izdomāju, ka arī tādu vēlos. Smarža tiešām ir burvīga :) Šis produkts lieliski noderēs,kad/ja došos uz Positivus festivālu, visi zina, ka tikai pirmajā dienā var kārtīgi nomazgāt rokas, pēc tam beidzas gan ūdens, gan viss ir piecūkāts, ka vēlme tur mazgāt rokas zūd. Ideāls variants turēšanai somā un ņemšanai līdzi uz festivāliem. Es noteikti ,kad izlietošu pasūtīšu vēl, tā smarža ir tik ideāla, gribētos pamēgināt arī citas.

OPI Paint My Moji-toes Red - Mana pirmā OPI nagu laka, man viņas vienmēr likušās ļoti dārgas, bet kad ebeyā atradu izdevīgu piedāvājumu es zināju,ka man to vajag. Tonis- kad pirku domāju, ka krāsa būs sarkanāka, jo bildē bija cits tonis, un nekas nebija minēts par šo krāsu. Bet es neesmu vīlusies, man patīk, mazs prieks, ka tas nav kārtējais vienkārši sarkanais tonis, bet kkas līdzīgs koraļļu tonim , ko redzēju Avon katalogā. Esmu sajūsmā, kādreiz vēl meklēšu izdevīgos piedāvājumus šīs firmas nagu lakām :)

Apaļīgās saules brilles Džona Lenona stilā, kad pirku nezināju vai man maz piestāvēs, tā kā sen jau gribēju domāju, kāpēc ne. Šis ir viens no tiem pirkumiem, ko es nopērku garlaicības mākta sērfojot ebayā. Man patīk, un piestāv arī. Vienīgais,mazliet šoks, man nekad sūtījums nav ticis iestūķēts pastkastītē, brilles mazlieti cietušas, bet to var salabot, pasts :@ man laikam nav paveicies ar pasta nodaļas darbiniekiem.

3 comments:

  1. Kur tu bath & Body iegādājies ? gribu tos smaržīgos jau sen ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pirku ebeyā http://www.ebay.co.uk/itm/Bath-Body-Works-Pocket-Bac-Anti-Bacterial-Hand-Sanitizer-FESTIVAL-GEAR-/160813146315?pt=UK_HeathBeauty_BathShowCons_RL&var=&hash=item257135e0cb tagad atkal ir pieejamas visas smaržas :) , ja pērk bez turētāja lētāk.

      Delete
  2. Mani arī pasts ar savu ''ātrumu'' vienkārši fascinē :D
    Tai OPI lakai ļoti skaista krāsa! :)

    ReplyDelete