Monday, January 12, 2015

Ebay wishlists #1

Kamēr esmu apsolījusies pagaidām nepirkt neko no ebay vai kāda cita interneta veikala, tikai to vajadzīgo, esmu nolēmusi izveidot jaunu rakstu sēriju Ebay wishlists. Nezinu, cik bieži taps šāda veida raksti. Pirkt es nevaru, bet skatīties jau var, vai ne :D

Nevēlos kaut ko samuldēt,bet kaut kur lasīju, ka vīna sarkanais - burgundija tonis ir viens no aktuālajiem 2015. gada toņiem lūpu krāsām. Neesmu droša, ka man tāds piestāv, bet labprāt pamēģinātu.
Ebay atradu 3 lūpu krāsas, bildēs jau toņi izskatās dievīgi!
Var nopirkt šeit :)

Kas par toni! var atrast šeit :)

Nākošais, ko es bieži meklēju ebeyā, bet nekad nepasūtu ir acu ēnas. Es gan nevaru izvēlēties, un man negribas iegrābties, kaut gan, ja nopērk pa lēto, gan jau atrast pielietojumu var, galvenais, lai krāsas kaut cik der. Meklējot man iepatikās šī palete, un kas zina, varbūt kaut kad arī pasūtīšu.
Šo un vēl citās krāsās var atrast šeit :)

Lūpu lakas, vienreiz nopirku lūpu tinti un tā arī ar to nesadraudzējos, man nepiestāvēja izvēlētais tonis, un nepatika, ka lūpu lakai bija salkana garša, bet labprāt izmēģinātu Etude house lūpu tinti
 Lūpu tinti var atrast šeit

Lielie lūpu zīmuļi, zinu, ka vienu laiku gandrīz katrā blogā redzēju apskatus par viņiem, laikam neuzķēros uz viņu viļņa, un nenopirku sev. Meklējot lūpu krāsas pamanīju šos skaiti sarkanos toņus (man tagad laikam ir sarkano lūpu krāsu drudzis piemeties, arī koraļļu krāsas)

Var atrast šeit :) un pārdevējs piedāvā arī citus toņus :)

Pieejams šeit :)

Es zinu, ka smaržīgās sveces ir kaitīgas un tā, bet man nepatīk kā smaržo sveces no dabīgā vaska, un viss! Izrādās, ka Bath & Body works ražo arī sveces! Kas par aromātu izvēli pieejamas internetā, nu kāpēc tās nepārdod pie mums?! Dārgas jau ir, tāpēc neesmu pasūtījusi, bet varbūt kādreiz

Atrodamas šeit :)

Šis Maybelline produkts man watchlistā jau stāv veselu mūžību, bet tā arī neesmu viņu pasūtījusi. Gribēt jau gribētos, bet vai vajag, un par viņu ir vienlīdz pozitīvas un negatīvas atsauksmes. varbūt kāda ir jau pamēģinājusi?
Atrodams šeit :)

Šis būs pēdējais - nav jau tā ka man vajadzētu jaunu šalli, bet šī iepatikās, vai nav skaista? :)  Man praktiski vienmēr ir jāvelk šalle, izņemot vasaru, kaut gan ir gadījies saķert angīnu un gandrīz + 30 grādu svelmē staigāt ar šalli, jo bez tās nevaru, tad šķiet sāp vēl vairāk un lai cik tas dīvaini nebūtu, salst kakls.

Atrodama šeit :)

Lai jums jauks vakars :) 

0 comments:

Post a Comment