Friday, April 22, 2016

Lipmothly lip beauty box april

For English summary scroll down below!



 Es sen nebiju pasūtījusi nevienu skaistuma kastīti, jo viņas pēdējā laikā sagādā vilšanos, kad es beidzot saņemos pasūtīt, un latviešu, tagad jau laikam tikai viena kastīte, īpaši neuzrunā, un piegāde tai ir neērta. Tad Ilzes - Makeupangel blogā izlasīju par Lipmonthly.com tiesi lūpu krāsu mīļotājiem domātu kastīti izdomāju, ka man vajag :D un protams, tas, ka izmantojot kodu 50OFF jūs savu pirmo kastīti saņemsiet uz pusi lētāk, parasti viņa maksā ap 12 dolāriem, un tāpēc vien gribējās pamēģināt. Beidzot kkas interesants, ko sūta arī uz Latviju.
Ja pasūtāt caur manu linku -lipmonthly , tad es vienu kastīti saņemšu bez maksas.

Savu aprīļa kastīti es saņēmu jau otrdien, bet man nebija laika aiziet uz pastu, tāpēc sagaidīju brīvdienu un devos pakaļ. Es izvairījos skatīties instagram un citur, kas būs kastītē. Labi, ka nepaskatījos agrāk, es būtu vīlusies ātrāk :D



Teikšu godīgi, esmu vīlusies! Labi, it kā produktiem nav ne vainas, bet nu tās krāsas :D Man nekad īpaši neveicas ar skaituma kastītēm, jo mēnesī, kad es beidzot sadūšojos viņus pasūtīt būs kkas tāds,ko man nevajag :D
Bet mini kosmētikas maciņš man noderēs :D

Produktus sakārtoju secībā, no tā kas man patīk vairāk līdz tam, kas sagādāja lielāko vilšanos :D



Prim botanicals lip&cheek glow - eko produkts, draudzīgs vegāniem. Sola mitrināt lūpas un vaigus. Ļoti skaistā rozīgā un sārtā tonī, un smaržo pēc konfektēm. Uz vaigiem gan negribētu viņu likt, jo nepatīk krēmveida vaigu sārtumi un tādi parasti nedraudzējas ar manu kombinēto ādas tipu, bet uz lūpām tieši laikā. Mitrinoša sajūta uz lūpām, bet liekas, ka sataukotu manus vaigus. Ļoti neērts spogulis, vismaz man tā liekas, jo varbūt tā ir manu acu īpatnība, bet es nevaru uzkrāsot lūpas skatoties viņā, tas rada diskomfortu, bet ja skatos tikai ar vienu aci viss kārtībā :D un līdzi tādu nestaipītu, nehigiēniski!
Internetā meklējot atradu, ka šis maksā 22 dolārus, vai ir tā vērts, noteikti nē.

Kā nākošais produkts, par kuru es sākumā domāju, ka man jau patiks, pirms atvēru :D

Hikari lipstick Peony - vēss bārbijrozā tonis :D Lūpu krāsai nav smaržas, klājas diezgan grūti, tāda vaskaina sajūta uz lūpām. Solās būt ilgnoturīga. It kā nav tik traks tonis, es gan nezinu vai man piestāv, pašai liekas, ka varētu lietot arī ikdienā, vasarai tik koši rozā nav tas briesmīgākais variants. Protams, ka es gribētu, ja viņa būtu kādā ne tik uzkrītošā krāsā. Diezgan caurspīdīga un vajag vairākas kārtas, bet tā ja patīk, vieglas lūpu krāsas, nav slikts variants. Ar to es domāju, ka viņa nav ļoti pigmentēta, līdz ar to tik ļoti košais tonis kāds izskatās iepakojumā uz lūpām tāds nebūs.
Internets saka, ka aptuvenā cena 12 dolāri. Nu nezinu gan, vai ir tā vērts, tomēr ražota Ķīnā un pagaidām neizceļas ar neko īpašu.

Nākošais meh produkts ir Starlooks lip gloss Cuddle - miniatūrs lūpu spīdums, bronzīgā tonī, kaut gan uz lūpām to īsti neredz, drīzāk tas rada parastu spīdumu, labs variants dienām, kad ir slinkums čakarēties ar lūpu krāsu. Smaržo pēc vaniļas, nepatīk šis aromāts, taču uzklājot to tik pat kā vairs nejūt uz lūpām. Nav ļoti lipīgs. Par šo zīmolu biju dzirdējusi youtube. Labs izmērs, var paņemt līdzi somā, neaizņems daudz vietu.
Internets saka, ka cena, pieņemsim, ka pilnizmēra šādam produktam (nevarēju atrast tilpumu) ir 9 dolāri. Padārgi priekš parasta lūpu spīduma! 

Jau iepriekš lasīju, ka viņi ieliek vienu ar lūpām nesaistītu produktu kastītē, bet zils acu zīmulis :D
Quality pencils  - Pencil me eye accent pencil Denim - produkts bez kura labi varēju iztikt, es nelietoju acu zīmuļus, jo man nepiestāv. Zilā krāsa visvairāk piestāv manai acu krāsai, bet vai es tādu liktu ikdienā, nē! Diezgan krēmīgs un viegli klājas.
Cena 6,99 dolāri.

Kopumā, man laikam patika labāk iepriekšējo mēnešu saturs! Domāju,ka varētu arī nākošajā mēnesī vēl pamēģināt un tad izlemt, vai man vajag. Visam, izņemot zilajam acu zīmulim ir labs potenciāls. Bet ja nākošajā mēnesī produkti nebūs labāki, tad tas būs mans pēdējais.
Patīkami, ka ir vēl kāda kastīte,ko sūta uz Latviju, bet pagaidām jums nevaru pateikt, vai ir tā vērts.


Lai jums jauka diena :)

ENG

I like the idea of subscription boxes but they kinda disappoint me, because of my luck, when i order them products in it sucks :D
In fellow Latvian blogger post i read about lip product subscription box called https://lipmonthly.com , they had offer using code 50OFF you get your first box for half price :)
And i wanted to try it, to be honest , i had huge expectations of this box, but this months box wasnt that good. I received 4 lip products and 1 eye pencil (why?!).
First product was Prim botanicals lip&cheek glow - i wouldn't use this on my cheeks cause it feels to oily, and it wouldn't work for my - combo skin type. Lovely colors, might be too bright for me to use on cheeks. Smells like candy.
Price for this item is 22 $ in my opinion not worth it!

Next product  Hikari lipstick in shade Peony - it's cool toned Barby pink lipstick :D maybe it doesnt look so bad on me, but i wont wear it daily. I wish color was more wearable. It's very sheer, and has waxy feeling.  It's price is 12$ and made in China. I can find better lipsticks for that price on ebay.

Starlooks lip gloss in shade Cuddle. Regular lip gloss, nothing special, has vanilla scent and isnt too sticky.

Lastly blue eye liner. I dont wear eye liners, they are not flattering on me.

I will give this box another chance. and they if i dont like it, i'll unsubscribe.

Have a nice day! :)

1 comments:

  1. pilnīgi liekas, ka nav vērts. palasot blogus, visforšākās, protams, ir tās kastītes, ko pie mums nesūta :(

    ReplyDelete