Monday, September 3, 2012

Mazliet iedvesmas

Beidzot saņēmos, un apzīmēju savu krekliņu. Šoreiz kaut kas līdzīgs fanu krekliņam, gala rezultāts varbūt nav tas ideālākais, bet man patīk.

Ideja jau man sen bija, tikai nebija visu vajadzīgo materiālu.
Vajadzīgais - krekliņš, ko apzīmēt, otas un krāsas.

Darba virsma gatava.
Mana vislielākā problēma bija otas- nevarēju ne mājās, ne tuvākajā grāmatveikalā atrast vajadzīgā smalkuma otas, tāpēc mazliet vietām sanāca nohaltūrēt, jo ota bija par lielu.
Kā kuram ir vieglāk, var pa priekšu uz krekla ar zīmuli uzzīmēt kontūras[pēc tam, tās tāpat izmazgāsies, ja mainīsiet savas domas], lai ir vieglāk. Šoreiz iztiku bez zīmuļa, jo arī tas man bija par cietu un uz krekliņa nekas nezīmējās.

 Apzīmēšanai izmantoju melnu un sarkanu krāsu, jo tās man bija pieejamas. Krāsa nav sakaltusi vai sabiezējusi no nelietošanas.[šīs jau man mājās stāv-mētājas kopš pagājušā gada rudens]
Uz iepakojuma viss skaisti aprakstīts, ka apstrādāt,lai krāsa turas virsū -  savu krekliņu gan cepeškrāsnī nebāzu, un nedomāju to darīt, bet ar gludināšanu viss sanāca labi. Protams, pārbaudīšu vēlāk, bet no pieredzes, ja tiešām gludina- nu varbūt pat ne 5 minūtes, krāsa no krekliņa nost neiet.



Un tāds ir gala rezultāts- varbūt ne gluži tāds kā es gribēju, bet kopumā man patīk :)
Turpināšu meklēt īsto otu un lētus baltus krekliņus second hand veikalā, un mēģināšu vēl. Practice makes perfect!

2 comments:

  1. we are the kings and queens of promise
    we are the victims of ourselves
    even the children of a lesser god
    between heaven and hell

    ehhhh, mars <333

    ReplyDelete