Wednesday, August 29, 2012

Ota pūderim

Pēdējā laikā, mans budžets ir traki ierobežots, darbu atrast neizdevās un tagad lekciju grafika dēļ, tas arī liekas diezgan neiespējami. Mans blogs sāk nīkuļot, iegriežos te gan katru dienu,lai paskatītos kas jauns un palsītu citu meiteņu blogus :)

biedzot saņēmu pasūtīto otu pūderim no Oriflame, nekā īpaša, vienkārša un labā cenā, tieši tas,kas man vajadzīgs. Kādu labāku es meklēšu, tad kad varēšu to atļauties.



Beidzot īstā, pagājušo reizi īsti nepaskatoties biju nopirkusi to mazo otu, kurai pagaidām tā arī pielietojumu neesmu atradusi.
Man vēl ir mazs wishlist ar produktiem, ko ļoti vajadzētu-vai man arī gribētos, bet vai nu neesmu atradusi tuvumā esošajos veikalos, vai arī tagad nevaru nopirkt.





Vēl pēdējās dienas un mācības sāksies, šogad es tās negaidu! Jaunais lekciju saraksts- tā izmaiņas, dusmas, bēdas, vilšanās, sevis vainošana, atvadas- šī bija raiba diena.

1 comments: