Sunday, August 5, 2012

bēda :/

es laikam patiešām esmu nejēga! šodien beidzot saņēmos un meklēju youtube kā uztaisīt friendship bracelets, atradu vairākus vieglus video ar pilnīgi visu parādītu,kā jāsien tie mezgli, kā jāveido teksti,kā jānovieto diegi- viss soli pa solim smuki parādīts- un es izmēģināju, un man nesanāk, tas kas sanāk ir kkas atbaidošs! Man tiešām nav talanta uz NEKO! Nekas nesanāca, lai kā censtos, beigās izcūkāju vien diegus un sabēdājos.
vai tiešām šādu ir tik grūti uztaisīt? es saprotu kā to dara, tikai man nesanāk :/ bet es nepadošos, kkā, bet es pamēģināšu, kaut vai man beigās vairs nebūs diegu no kā taisīt, bet man sanāks. Kā saka practice makes perfect- nu tad lai tā būtu! :D
pirmīt sabēdājos,ka man nekas nesanāk, bet tagad smejos pati par savu tizlumu! :D nav labi, patiešām!

0 comments:

Post a Comment