Wednesday, August 22, 2012

Prāta Vētras koncerts 18.08.2012



Mēģināšu īsi.
Biju viens no tiem daudzajiem veiksmīgajiem Swedbank klientiem, kas tika pie biļetes uz Swedbank 20 gadu jubilejas koncertu, kur uzstājās Prāta Vētra.
Es biju sajūsmā, nākošajā dienā nebija balss, bet koncerts patiešām bija skaists.
Šoreiz devos uz koncertu bez fotoaparāta, jo no mana tāpat nav jēgas, lai vienkārši baudītu koncertu. Kas man likās savādi- pie ieejas neviens negrūstījās, neviens neskrēja, lai ieņemtu labākās vietas pirmajā rindā. Kāpēc man tas liekas savādi, jo cik esmu bijusi uz citiem koncertiem, visi grūstās, ir nenormālas rindas pie ieejas un cilvēki aizmirst par civilizētu izturēšanos, šeit tā nebija, kas savā ziņā bija patīkama pārmaiņa. Nekad neesmu bijusi uz kāda latviešu mūziķa koncertu, pat festivālos kaut kā sanāk vairāk izvēlēties dzirdēt ārzemju grupas, jo kāda iespēja, ka šie mākslinieki vēl kādreiz atbrauks pie mums, bet latviešus,ja labi gribas, var dzirdēt-noķert kādā koncertā.
Man vienmēr malziet ir patikušas Prāta Vētras dziesmas, vismaz vecās, bet nekas neesmu bijusi uz viņu koncertu, un nenožēloju to, jo šis koncerts ar vecajām labajām, jaunajām dziesmām bija burvīgs, un citos šīs tūres ietvara koncertos, mēs nebūtu dzirdējuši, kā arī, es neesmu sajūsmā par dziesmām no jaunā albuma. Tās kaut kā nav manā gaumē, man patika vecais skanējums, katram jau savs.
 Prāta Vētras koncerti ir kā mazi dziesmu svētki, nav svarīgi vai tu proti dziedāt vai nē, visi dzied līdzi. Tā tiešām ir neaprakstāma sajūta, kad mūziķi atļauj dziedāt līdzi pūlim, un visi kā viens dzied līdzi dziesmām. Vislielākais prieks tieši par tām vecajām dziesmām, kā Mīļā, tavas mājas manā azotē un Viss ir tieši tā kā tu vēlies un protams arī ne tik vecajām, kā Četri krasti, Kaķēns kurš atteicās no jūras skolas, Ziema, Rudens, Maybe, Visskumjākā parāde uz mūsu ielas un daudz citām dziesmām, ko mums izdevās dirdēt šajā lieliskajā koncertā . Kopumā Swedbank klientiem ir laba gaume
Liels paldies Swedbankai, jo savādāk es patiešām nekad nebūtu gājusi uz Prāta Vētras koncertu.

Un kas mani sajūsminaja vairāk par visu, jums tas liksies smieklīgi un pat muļķīgi, bet man kā futbola fanam atrašanās-stāvēšana vien Skonto Stadionā bija kaut kas- kad tad vēl sanāks atrasties laukumā,kur parasti atrodas tikai spēlētāji :D
Rīt šīs vasaras pēdējais koncerta apmeklējums, un tā mana vasara būs beigusies. Tā jau ir kā tradīcija - pagājušo gadu apmeklēju Positivus un 2 koncertus, un šogad tieši tas pats. Cerēšu,ka nākošgad sanāks šo atkārtot-laba tradīcija.

PS. Atvainojos, ka mazliet nesakarīgi, bet šī diena paiet vienā lielā steigā un domas šaudās pārāk strauji.

0 comments:

Post a Comment