Wednesday, August 15, 2012

Pantene Pro-v serums pret matu galu šķelšanos


Pirksts nesen Drogās, kur to vēl ir iespējams nopirkt pa atlaidēm. Vai tas iedarbojas -  man ir grūti spriest,jo esmu lietojusi tikai vienu reizi. Konsistence līdzīga, kā Avon līdzeklim pret matu galu šķelšanos - tā ir eļļaina. Man patīk smarža, kas man kko atgādina, tikai nespēju atcerēties ko, bet kopumā smarža nav uzmācīga un tā ir patīkama, vismaz man netraucē. 75 ml iepakojums ir pietiekams ilgam laikam.
 Nopirku, jo gribējās pamēģināt kaut ko jaunu, un jau iepriekš, biju šo līdzekli noskatījusi, bet tagad palaimējās nopirkt pa atlaidi Drogās "Lielai ķēriens" ietvaros cena ar atlaidi 3.05, esmu šo redzējusi arī Rimi veikalos.
Lietošana: paņemiet pirkstu galos nelielu daudzumu seruma un ieklājiet to sausos matu galos. Nevajag izskalot.
Es biju pieradusi šādus līdzekļus likt mitros matos, taču arī klājot sausos tas neko īpaši nemaina. Tikai sākumā, kamēr līdzeklis iesūcas matos, tie izskatās mazliet salipuši, kad pagājis neliels laiciņš- tas iesūcies, izķemmē matus un tie izskatās tik pat labi  kā tikko izmazgājāt.

0 comments:

Post a Comment