Sunday, August 5, 2012

Līdzeklis sausiem - bojātiem matu galiem no Avon


Nolīdzina spurainos matu galus un baro matus. Palīdz kontrolēt spurainumu, padarot matus maigus, zīdainus un mirdzošus. Šo līdzekli izmantoju tikai matu galiem, un vismaz man, tas patiešām uzlabo matu galu izskatu. To var likt gan sausos, gan mitros matos, es parasti lieku mitros matos pēc mazgāšanas, bet uz iepakojuma rakstīts, ka var likt arī sausos, to gan es neesmu mēģinājusi. Vairāk kā parasti, vismaz man, no šī līdzekļa mati netaukojas. Smarža ir patīkama un mati izskatās veselīgāki pēc lietošana, ja šķeļas matu gali, šis ir ideāls līdzeklis par diezgan normālu cenu Šis ir mans favorītlīdzeklis un aktīvi to lietoju, tas man jau iet uz beigām un noteikti pasūtīšu vēl, jo pilda savu pienākumu :)



1 comments:

  1. šis produkts arī ir mans favorīts! :) patīk, pat ļooti. :)

    www.santakudrenicka.blogspot.com

    ReplyDelete