Sunday, April 7, 2013

Instagram - kaut kas no Marta

agrāk es mēģināju likt ikmēneša instagram mini bildes šeit, un tad man tas apnika, tāpēc šoreiz spilgtākās no Marta.

Veikals "Mirdzums" , it kā nekā īpaša, bet šausmu filmu faniem nosaukums uzreiz kaut ko atgādina ;)

Saņēmu iepaidīgi aplīmētu aploksni ar pastkarti no ASV, un pats interesantākais, klāt nāca neliels bonusiņš- uzlīmes, tas tik tiešām bija pārsteigums :)

Botas ar kniedēm, it kā arī nekas īpašs, ļoti ērtas un gaumīgas, bet labākais- par saprātīgu cenu un mūsu pašu centrāltirgū. [grīda nav netīra, tikai ilgojas pēc krāsošanas vai seguma maiņas]

un kas vēl vairāk vajadzīgs 30STM mūzikas cienītājam :D Hugo boss reklāmiņa.

Un nākošajā dienā škirstot mammas žurnālu atradu šo, bet neskaitot dažas drukas kļūdas- hm vecums un vārds nav pareizi uzrakstīts- lai nu kā bet vārds Jared latviski nav Džēreds :D vismaz prieks, ka pamanu kaut ko saistītu ar Mars mūsu žurnālos.

Lieldienu olas - ar to izcelto bija mēģinājums attēlot kko šādu http://discubed.com/wp-content/uploads/2013/03/Mars.jpg nesanāca tā kā gribētos, bet tuvu tam :D

un visbeidzot neviens nav par lielu šokolādes olām!

vairāk bildes šeit http://instagram.com/agyonmars :) tur gan vairāk ir tas, kas man liekas interesants, pastkartes ko es esmu saņēmusi, un dažas lietas ar ko es gribu padalīties.

Jauku vakaru :)

0 comments:

Post a Comment