Monday, April 29, 2013

Smaids pa visu ģīmi jeb liels paldies Dana :)

Parasti ar mani ir tā, ja es piedalos kādos konkursos - giveaway, tad man ļoti reti paveicās, un parasti ja paveicas, tad es pati esmu aizmirsusi, ka piedalījos. Bet šoreiz, kad pie rezultātiem pamanīju savu vārdu, domāju,ka diez vai tā esmu es, bet atverot epastu , nespēju pat noticēt,ka man tā paveicies.

 Liels, liels paldies  Dana :)))



Man prieks saņemt tik jaukas un noderīgas lietas, vislielākais prieks par skrubi, sen jau vēlējos to pamēģināt un pārējās lietas ir burvīgas. Tik maz vajag pilnai laimei :) Šis pavisam noteikti uzlaboja manu dienu, pēc tik mokošām kursa darba konsultācijām[mana kursa darba vadītāja ir ļoti stingr aun barga, bet sasodīti laba!]

PS. vienīgi neliels fuij Latvijas pastam vai konkrētāk mani pasta nodaļai!

Lai jums visiem jauks šis vakars :)

2 comments:

  1. Jā, man turpretī nekad nav paveicies, tāpēc es atmetu cerības vispār piedalīties. :D
    Lai nu kā, man prieks, ka Tev dāvaniņa patīk! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vienmēr vajag piedalīties un tad kaut kad, kaut vai patiešām negaidītākajā brīdī paveiksies :)
      Tiešām esmu sajūsmā, pat ļoti patīk, nevaru sagaidīt,kad varēšu visu izmēģināt :))

      Delete