Saturday, April 25, 2015

Avon Intensīvi kopjošs, izsmidzināms eliksīrs ar 5 eļļu kompleksu atsauksme

Es vienmēr apskatu jaunāko katalogu piedāvājumu, un nē, es nepērku visu, kas pagadās, tikai to, ko man vajag, vai gribas, un arī ne katru reizi, un pirms es ko pērku, es padomāju, vai es viņu vispār lietošu vai nē. Avon pirms pāris mēnešiem parādījās jaunums, matu eļļa - eleksīrs ar 5 eļlu kompleksu, apraksts jau nu bija ļoti labs. Es nevarēju izdomāt, vai pirkt vai nē, jo maniem matiem īsti nepatīk Avon produkcija, tā satauko manus matus, nevaru lietot šampūnus un kondicionierus, un iepriekšējo eļļu bojātiem matu galiem arī nē, agrāk es lietoju un biju sajūsmā, bet tagad vienkārši neder maniem matiem, vai nu būs pamainījies sastāvs vai kā, bet man neder. Jā, reklāma mani uzrunāja, un arī labā cena, jo šķiet, tad es viņu nopirku daudz lētāk kā pieejams tagad, un labi, ka tā!

Bilde no Avon lapas


Dēļ fona, izskatās, ka esmu izlietojusi maz, bet īstenībā, bildē īsti nevar redzēt, bet esmu jau izlietojusi zem tā zelta uzraksta.

Ko Avon saka par šo eliksīru:
"Supreme Oils līnijas matu kopšanas līdzekļi satur 5 eļļu kompleksu: makadamijas riekstu, kamēlijas sēkliņu, mandeļu, vīnogu kauliņu un marulas eļļu, kas visas kopā palīdz barot, stiprināt, mitrināt matus un atjaunot matu veselīgo mirdzumu. Līnijā ietilpst: izsmidzināms eliksīrs, šampūns, kondicionieris un līdzeklis intensīvam spīdumam. Izmēģini pati šo eļļu maģisko spēku un ļauj, lai Tavi mati izskatās kā pēc salona apmeklējuma."
Šeit var vairāk izlasīt par katru eļļu, kas ir šī eliksīra sastāvā un kādu labumu tās dod :)

Manas domas: Kā jau visas zina, ka sašķeltus matu galus, lai arī ko lietotu, nevar "salabot", sašķeltie gali ir jānogriež, bet var tos uzlabot, un šis eliksīrs, tik tiešām palīdz. Mani bojātie matu gali paliek mīkstāki un dzīvīgāki, tā it kā būtu nesašķelti, es nepārspīlēju, tiešām var redzēt, ka viņš darbojas.
Neesmu pārbaudījusi vai viņš netauko matus, ar to domāju, to, ka es nelietoju viņu pa visiem matiem, tikai lieku matu galos, tāpēc nezinu, vai viņš var sataukot matus vai nē. Bet vismaz lietojot šo eļļu tikai galos mani mati netaukojas ātrāk kā parasti, kā tas bija ar citu eļļu no Avon.
Līdzeklis ir izsmidzināms - kas ir gan liels pluss, gan mīnuss reizē, vismaz man, jā ir daudz ērtāk un nav jāsmērē rokas, bet es negribu iepūst tur, kur nevajag, tāpēc es parasti sataisu matus astē, un iepūšu tikai matu galos.

Šis līdzeklis nav tik eļļains kā citas matu eļļas. Galvenais kārtīgi sakratīt pirms lietošanas, jo līdzeklis ir divfāžu. Tas gan nekur nav rakstīts, tāpēc sākumā es tā nedarīju :D
Smaržo kā jau visi Avon matu kopšanas līdzekļi, netraucē, un nav pārāk uzkrītoša.

Kopumā varu teikt, ka šis līdzeklis strādā diezgan labi, vismaz man, un es ieteiktu, viņu citiem, un  noteikti pirkšu atkārtoti.

Pilna cena 7.00 eiro, šķiet, ka  tagad katalogā ir atlaide, un tas maksā 5.19 :)

Lai jums jauks vakars! :)



Šodien nopirku ērtas mājas bikses - un veikalā es viņas kārtīgi neapskatīju, lētas, mans izmērs, un pa māju derēs, un interesantā- nedaudz psihodēliskā krāsu salikumā, īsti neievēroju, kas uz viņām uzzīmēts - un labākais, izrādās, ka uz viņām ir attēlota sieviete - viņas seja, kura pīpē zāli :D Labs pirkums, uz ielas gan nevilkšu neko tādu, un es vēl padomāju, ka būtu ērtas bikses, ja nu braucu uz festivālu, ko valkāt (tad es vēl nebiju ievērojusi zīmējumu) nope! :D
Kāda no jums skatās Criminal Minds vai Greys Anatomy ?- jaunākās sērijas, liels wtf was that un wow tas bija ģeniāli, vienā gadījumā tā bija baisākā, neomulīgākā sērija, kas redzēta, psiholoģiski trilleri mani pārāk labi ietekmē- mans trauksmes līmenis uzkāpa pamatīgi :D un otrā gadījumā , sen nebija redzēta sērija ar tik skumjām beigām! 

5 comments:

  1. žēl, ka neieliki bikšu bildi un veikala nosaukumu, kurā pirki, mani riktīgi interesētu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. es viņas pirku lietoto apģērbu veikalā, un ar bildi noteikti padalīšos kaut kkad nākošnedēļ. Es pat nezinu ka varēju nepamanīt tādu zīmējumu virsū :D

      Delete
    2. Damn, tad jau man tādas nespīd :D Bet tāpat gribu redzēt, esmu gatava pārpirkt :DD

      Delete
  2. Man gan diemžēl neiepatikās šis līdzeklis, it sevišķi smarža, man atgādina kaut kādu mašīnas atsvaidzinātāju. Pārējiem Avon matu kopšanas līdzekļiem gan ir patīkams aromāts. Uzskatu, ka arī par 5€ Drogās var nopirkt kaut ko labāku, un lielāku, šim ir tikai 100 ml. Bet katam savs :)
    Smieklīgi par biksēm, tiešām vajadzēja foto :D
    Saulainu dienu vēlot,
    Kristīne (www.9ninekit.blogspot.com)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tam es iekritīšu, tilpums ir maziņš, un viņš ātri lietojas. Elvital ir labas eļļas matiem, tikai man viņas bail iesmērēt par daudz, lai pēc tam nav uzreiz mati jāmazgā :D
      Bilde noteikti būs drīzumā :D

      Delete