Tuesday, April 28, 2015

Rival de young push up mascara review

Man neveicas ar tušām, vai nu viņas ļoti ātri sakalst, sāk birt vai arī izlietoju pārāk ātri, tāpēc vienmēr esmu jaunas tušas meklējumos. Man ir vairāki favorīti, kas strādā, bet es vēl neesmu atradusi tādu, par kuru varētu teikt šī ir labākā tuša, ko esmu lietojusi, un man vairs nav jāmeklē nekas labāks.
Ak jā, man patika  Artdeco all in one tuša, tomēr es gribu atrast kaut ko nedaudz lētāku, jo pārāk ātri izlietoju tušas.

Pirms kāda laika Drogās nopirku Rival de young tušu, jo viņai bija atlaide, kāpēc gan nepamēģināt.




Tuša vienā kārtā

Kā jau parasti ar šīs firmas tušām nekur nav informācijas par tušu latviešu valodā, tāpēc ar google translate palīdzību mēģināju iztulkot to,kas rakstīts vācu valodā:
"Šī patentētā birstīte izceļ skropstas un padara tās apjomīgas. Ar šīs birstītes palīdzību var nokrāsot pat vismazākās skropstas un tās netiek salipinātas."

  • Pirmais ko es novēroju ir tas, ka šī tuša birst. Jau pirmajā nedēļā kopš sāku lietot, viņa dienas laikā bira nost, nezinu vai tā ir tušas vaina, vai kāds jau viņu veikalā bija attaisījis un tāpēc viņa birst. Jāpiemin arī tas, ka dienas laikā nedaudz izsmērējas.
  • Ja krāso vienā kārtā, tad viņas pilda solītās funkcijas. Tomēr krāsojot 2 kārtās, skropstas tiek nedaudz salipinātas, un dažreiz gadās arī kārtīgāk salipināt :D 
  • Birstīte - man tā patīk un nepatīk reizē. Vairāk esmu pieradusi pie tām, kas nav no gumijas, bet tomēr viņa palīdz vienmērīgi uzklāt tušu uz skropstām (kamēr ir jauna).
  • Un tad, kad tuša nedaudz pastāvējusi ir jāuzmanās, lai neuzklātu par daudz produkta uz apakšējām skropstām. 
  • Šīs firmas tušām ir tendence sabiezēt!


Kopumā: Tušai it kā nav ne vainas, ja neskaita to,ka viņa birst nost un nedaudz izsmērējas (nu nav jau tik traki kā pandas acis, bet nedaudz ir redzams), bet diez vai pirkšu atkārtoti, jo gribu pamēģināt kaut ko citu.


Lai jums jauka diena! :)

0 comments:

Post a Comment