Saturday, May 2, 2015

Aprīļa favorīti

Pievienošos visām, aprīlis tik tiešām paskrēja ļoti ātri un labi, ka tā, jo ir maijs, un tas ir mans mīļākais mēnesis, jo sākas Pasaules čempionāts hokejā! :)
Kā pagāja mans mēnesis un tā, zem visiem favorītiem!

Sākšu ar savām weed biksēm :D izrādās, ka uz viņām ir attēlots vīrietis,kas pīpē zāli nevis sieviete :D Kā es to varēju nepamanīt?! :D
 Tā kā man nav bikšu pakaramā - piekarināju bikses pie auklas, apmēram tā viņas karājās veikalā, un vienīgais ko es padomāju, foršs materiāls un krāsa, viņām ir kabatas, gumija, un derēs arī manam izmēram, jo gumija staipās :D Kā es nepamanīju to,kas uz viņām attēlots, man nav ne jausmas :D
Un tikai vēlāk mājās, kad biju kārtīgi nopētījusi viņas spogulī, pamanīju šo :D Es laikam dažreiz lidinos pa gaisu, un jā, es biju skaidrā :D

Un kas par skatu man paveras no loga- ja kārtīgi ieskatās, tad var redzēt,ka arī tālāk zied plūmītes un ķirši, visa mana mazā pilsētele zied! Un kas par smaržu :)



Tagad pie favorītiem, šķiet, ka šomēnes viņu kopumā nav tik daudz, jo es pārsvarā lietoju vienu un to pašu.

No kosmētikas man šoreiz tikai 2 favorīti:
Essence uzacu zīmulis 02 brown - lēts un labs, ja ir pieejams jūsu vajadzīgais tonis, tad iesaku :)
Gribēju nopirkt Essence lūpu zīmuli, bet neviens no pieejamajiem toņiem man nepatika, laikam tie kas man varētu derēt, bija izpirkti, tāpēc nopirku Catrice longlasting lip pencil 080 That's what Rose would do!
Ja krāso pa visām lūpām, sniedz tādu matētas lūpu krāsas efektu, bet nav tā labākā noturība. Ja krāso tikai iezīmējot lūpu kontūru un pa virsu kādu līdzīgas krāsas lūpu krāsu, kad noiet lupu krāsa, var redzēt iezīmēto līniju :D Man patīk lietot pa visām lūpām, bet tikai tad, kad ir labā lūpu diena.

Mitrās salvetes, nopirku šo lielo iepakojumu, jo tā ir izdevīgāk, bija laba cena, un domāju,ka ja der mazuļiem, derēs arī man, kad uznāk slinkums notīru kosmētiku.
Eveline roku krēms - lietoju kopš Trakajām dienām, un esmu sajūsmā, žēl, ka tuvumā nevienā veikalā neesmu redzējusi šo roku krēmu.

Random favorīti


Manas mīļākās gumijkončas no Haribo. Par šo paciņu ir interesants stāsts, devos pastaigā uz veikalu(8 km kopā sanāk 4 turp un 4 atpakaļ), jo gribējās kaut ko garšīgu, bet nezināju ko īsti. Ejot pāri dzelzceļa pārbrauktuvei redzēju,ka uz tās mētājās gumijlāči . Tālāk ejot pamanīju, ka kāds krūmos uz iekarinājis Haribo paciņu, un sapratu,ka tā ir zīme :D Pamanīju Rimi šīs končas un arī nopirku :D

Manas mīļākās balerīnkurpītes, jau pāris gadus stāvēja uz skapja augšas, un tā arī nebiju uzvilkusi, un tad nesen atradu viņas, un izdomāju,ka ir jāvelk, nav ko marinēt. Tikai žēl, ka diemžēl būšu jau viņas novazājusi :/
Vai varat ieteikt kādu veikalu, kur var atrast lētas balerīnveidīgās kurpītes, negribu pirkt dārgas, jo man viņas novazājas diezgan ātri!

Šajā mēnesī nav ne mūzikas, ne filmu(nākošajā gan būs :D) un grāmatu favorīti.

Pie seriāliem


2 favorīti - mans visu laiku mīļākais seriāls Criminal Minds, es ļoti ceru, ka būs vēl kāda sezona! Man vienkārši patīk, neskaidrošu sīkāk kāpēc. Tikai atceros to, ka pirmo reizi sāku skatīties viņu no laikam 2 vai 3 sezonas, kad to ļoti ļoti sen atpakaļ rādīja LTV7. Un man patīk vēl jo projām!



Un jaunatklājums ir CSI:Cyber - arī izmeklēšanas seriāls, tikai šeit viņi izmeklē noziegumus saistītus ar internetu,hakeriem un tā. Ja patīk izmeklēšanas seriāli un klāt psiholoģija, tad šis patiks!

Tas laikam būtu viss pie favorītiem.

Kopuma par aprīli - darbu vēl jo projām neesmu atradusi, biju uz 2 darba intervijām, tas jau ir sasniegums, no vienas vispār neatzvanīja, no otras saņēmu atteikumu, un uzzināju, kas viņiem nepatika, drīzāk ko es nepateicu kā gribēju. Jau smejos, ka man būs tāda pieredze darba intervijās kā nevienam. Nu katrā ziņā, turpināšu meklēt, un man jau pieriebies, ka saka, ka jaunieši negrib strādāt, mēs gribam, tikai mūs neņem visur, un man diemžēl nav tādu paziņu vai draugu,kas varētu kur iekārtot.
Bet agrāk vai ļoti vēlāk mani kkur paņems!


Mēģinu sadzīvot ar savu lēkājošo trauksmes līmeni, ir labās dienas un ir dienas, kad nemaz nav labi, +un vēl ir pārāk daudz nomācošu domu.
Šis labi visu izskaidro - ''anxiety fucking sucks. you unintentionally make yourself sad, you feel alone even when you're not & sometimes you dont even know whats wrong"

Tā nu pagāja mans aprīlis, nekas īpašs, dzīve vēl jo projām turpina par mani smieties, bet ne tik ļoti kā citreiz, uzlabojums :D

Lai jums jauka diena! :)


PS. Palasīju kādu foruma ierakstu, un tas man lika aizdomāties, un man vajadzēja izteikt šeit savas domas, nevarēju atturēties!
Cik gan cilvēki ir riebīgi, tā vietā,lai teiktu konstruktīvu kritiku, jūs uzbraucat cilvēkam, ļoti nejaukā veidā. Jā, var pateikt, kas nepatīk un tā, bet pasakiet,kas jāizlabo un kā jūs uzlabotu. Piesieties kādam par bloga nosaukumu ir muļķīgi, manuprāt, ja tev pašam sava izvēle patīk tad labi, nedomāju, ka komentētājām pašām ir ļoti ģeniālie nosaukumi.
Tas pats kā piesieties kādam par bilžu kvalitāti, drīzāk par to saturu - ja godīgi, man jau sen ir noriebušās bildes, kur cilvēki katrā bildē iestūķē to mini kaktusu, vai bāž produktus uz žurnāla vāka, baigi oriģināli ne :D Man ir vienalga, kur jūs fočējat bildes, es savas bildēju uz loga palodzes, labākais apgaismojums, netaisos iet pagalmā un fočēt ārā, tas izskatās dīvaini!
Un vēl, nav ko piesieties par saturu, nepatīk, nelasi! Visi nevar atļauties pirkt luksus produktus, un testēt. Man pašai personīgi interesantāk lasīt kaut vai par produktiem, kuri pirkti Drogās, jo tas nozīmē, ka arī es varēšu atļauties kko tādu nopirkt! Vai man ir interesanti lasīt kārtējo apskatu, par kādu produktu, kuru zinu, ka tuvākajā laikā nevarēšu atļauties, vai uzskatu, ka nav to vērts tā izmest naudu, bet pērciet, ja varat atļauties, neviens jau neko nesaka!
Vai man ir interesanti lasīt kārtējās slavinošās atsauksmes par produktiem, ko jums iedeva bezmaksas, nē, un es nesaku,ka visas slavē, bet ir dažas, kuru atsauksmes neliekas kritiskas un blogā tikai ieraksti par bezmaksas saņemtiem labumiem, bet lūdzu, rakstiet, tikai šādus ierakstus es vai nu nelasu vispār, vai arī izvērtēju ar diezgan lielu skepsi. Man patīk arī ieraksti, kur cilvēks godīgi uzraksta, to kas nepatika tajos produktos, jo citādi no malas izskatās, ka jums patīk viss, ko saņemāt bezmaksas, ja neaprakstāt produktus,kas lika vilties!

Rant is over!

8 comments:

  1. Par tiem blogiem Tev piekritu, ka biezi vien visi testa produkti tiek izcelti "salda merce" tad citigi domaju lidzi...lai saprastu kas ir patiesi.. bet par produktu cenam katrs jau perk to ko grib un tadu kadu grib...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vienkārši nevar būt tā, ka visi produkti it tik lieliski un strādā tik labi.
      Tas gan, ja jau var atļauties, lai jau pērk, bet nevajag tāpēc uzreiz celt degunu gaisā un uzskatīt sevi par labākām!

      Delete
  2. Piekrītu par produktu novērtēšanu! Atceros, kad pirmo reizi blogā ieliku sliktu atsauksmi par produktu, neteikšu, ka bija ļoti laba sajūta, šķita, ka kāds nāks un mani nomedīs tagad :D Bet nu, tiku pāri un sapratu, ka ir vērts aprakstīt produktus, kas tiešām patīk, ja nē, tad kāpēc vispār par tiem stāstīt? Vienīgais iemesls - pasargāt no sliktas pieredzes citus.
    Un kas par skaistumu Tev pa logu veras! Mans bumbieris vēl guļ.

    Brigita
    http://www.lostinpattern.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu jā, nav jau pārāk patīkami nolikt kādu produktu, bet tomēr, tas,ka kāds produkts sagādāja vilšanos un galīgi nederēja nenozīmē, ka nederēs citiem un ka konkrētās firmas visi produkti it slikti.
      Ja nebūs šādu atsauksmju, tad jau vairums iegrābsies produktos,kas neder viņiem un būs izmetuši naudu miskastē.

      Delete
  3. Man Tavs blogs ļoti patīk, lasu to, pat nezinu kā pareizāk nosaukt, tas ir tāds cilvēcīgs, jo Tu bieži izsaki savu atklātu viedokli par dažādām tēmām, un man tas patīk, kā arī produktus, kurus apraksti Tu pieej ar konstruktīvu kritiku, kā arī vēl kas man patīk, ka tie produkti ir tādās cenās, ka varu tos atļauties. Es nevaru atļauties selektīvo kosmētiku, varbūt, ja kādreiz būšu ļoti bagāta, tad domāšu savādāk, bet šobrīd es neredzu jēgu pirkt lūpu krāsu par 40 eiro, labāk es pa tiem 40 eiro aizbraukšu apciemot vecmammu un nopirkšu viņai zāles, bet tas nav uzbrauciens tiem, kuri šo kosmētiku lieto, lai katrs dara kā vēlas, tas vienkārši ir mans personīgais viedoklis. Esmu ievērojusi blogus, konkrētāk acīs iekritis viens, kurā līdz nelabumam tiek slavēti sponsorētie produkti, toties tie produkti, kurus tā meitene pati pērk, tos gan apraksta diezgan kritiski. Es nelasu pārāk daudz blogus, tāpēc man kopējais iespaids pārāk slikts nav, piemēram, kā ļoti foršu blogu varu izcelt arī, piemēram, Zandas, jo viņa ļoti godīgi apraksta, viņai es ticu. Tie cilvēki, kuri piesienas nepamatoti un pat piesienas par bloga nosaukumu, man ir tikai viens iemesls prātā - cilvēkam pašam kaut kamā neveicas un viņam šķiet, ka izgāzīs indi uz kādu citu, tad pašam paliks labāk, bet nepaliks gan, jāmācās būt vienam pret otru iecietīgākam, tad arī pasaule kļūs labāka, bet diemžēl liela daļa indivīdu to neapjēdz, vai viņiem vienkārši ir vienalga. Lai Tev veicas Agse, izdodas arī darbu atrast, veiksmi arī turpmākajā bloga darbībā :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Paldies par jaukajiem vārdiem :)
      Arī tad, ja kādreiz varēšu atļauties, neredzu jēgu tērēt tik daudz naudas lūpu krāsai vai tādām lietām, ja ir iespējams atrast daudz lētākus produktus, kas strādā tik pat labi. Šķiet, ka dažiem tā ir tikai zīmēšanās(ne jau visiem), jo tāpat neviens nezinās, ka tu esi uzkrāsojusi 30 eiro vērtu tušu vai nagu laku, ja tu nebāzīsi degunā to iepakojumus :D
      Man šķiet, ka mēs domājam vienu un to pašu blogu, jo tā meitene neraksta ne par ko citu, kā sponsorētajiem produktiem, un to cik viņi ir labi, vismaz neesmu lasījusi nevienu negatīvu atsauksmi.
      Man arī patīk Zandas blogs, jo viņa tik tiešām cenšas un kārtīgi visu apraksta, un ir interesanti lasīt :)
      Diemžēl tādu cilvēku ir ļoti daudz, viņiem laikam tik tiešām uzlabojas diena, ja kādam pasaka kaut ko nejauku. Viņi laikam nepiedomā,ka paši arī nejustos labi, ja par viņiem ņirgātos vai teiktu,ko riebīgu!

      Delete
  4. Ah, jociņš ar biksēm! :D Tik smieklīgi, es gan uzreiz pamanīju, ka uz tām attēlots Bobs Mārlijs. Bet nu stilīgi! :)

    http://happinessvictim.blogspot.com
    x

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D tas ir labais! Es nesaprotu kāpēc es to nepamanīju :D

      Delete