Tuesday, May 5, 2015

Oriflame The ONE EverLasting Concealer review

For English summary scroll down below 

Man patīk mans Essence konsīleris, tomēr, viņam ir diezgan zema sedzamība un pārāk mazs iepakojums, tāpēc nolēmu pameklēt citu. Visu laiku skatījos uz Avon konsīleriem, bet nevarēju izvēlēties, draudzene ieteica izmēģināt Oriflame The ONE EverLasting konsīleri, ko pati lieto, no viņas dzirdēju pozitīvas atsauksmes.  Kāpēc ne! Man prieks, ka pasūtīju.




Viegli iztušēt 
Easy to blend in

Oriflame domas par produktu: "Koriģējošs konsīlers ar vidēji blīvu līdz blīvu klājumu, kas saglabā noturību visas dienas garumā. Var klāt vairākās kārtās, lai nomaskētu visas nepilnības**. Satur FreshFix tehnoloģiju nepārspējamai noturībai 25H garumā* un patentēto SkinRenew kompleksu, lai atjaunotu un aizsargātu ādu."
Pieejams 3 toņos!

Manas domas:
Piekritīšu par segumu, jo vairākās kārtās uzklāj produktu, jo labāk nomaskē nepilnības.
Vismaz man visu dienu viņš neturas, un 25h noteikti ir pārspīlēts apgalvojums. Pieņemu, ka atkarībā no ādas tipa, viņš turas savādāk, piemēram, vietās, kur taukojas vairāk, viņš dienas gaitā izzūd, vismaz man tā ir.
Neesmu pamanījusi nekādus īpašos ādas uzlabojumus, vietās, kur viņu klāju, bet nu sliktāk arī nav palicis :D

Man sākumā šis konsīleris nepatika, jo nemācēju ar viņu apieties. Liela kļūda, ko es sākumā pieļāvu ir tā, ka liku ļoti daudz šī produkta, un skats nebija labs. Viņu vajag pavisam nedaudz! 
Var klāt gan ar pirkstiem, gan ar sūklīti. Kopš Drogās nopirku mazos sūklīšus, tagad visu klāju ar viņiem. Ja gadās uzklāt par daudz, tad tieši ar sūklīša palīdzību būs vieglāk iztušēt, lai neizskatās par daudz.
Nesalien rievās zem acīm, tad ja neuzklāj produkta vairāk kā vajag!

Tā kā pašreizējais BB krēms, ko lietoju (ja saņemšos būs atsauksme, bildes jau ir ) ir diezgan gaišs - pieskaņots manam ādas tonim, tad ar šo konsīleri varu nomaskēt arī izsitumus un nepatīkamos plankumus uz sejas. 

Kā mīnuss
Niecīga toņu izvēle, tikai 3 toņi un sūtot no kataloga, īsti nevar zināt vai tonis derēs, man paveicās.
Ja uzklāšanai neizmantojat sūklīšus, jāuzmanās, lai neuzliek produktu daudz par daudz. Labāk, mazak un tad pielikt vēl!

Pagaidām līdz šī kataloga beigām nopērkams ar atlaidi 3.49 (pilnā cena 5,90).
Nākošajā katalogā viņu neredzēju, tur bija pieejams jauns konslīleris, cerams, ka šo nepārtrauc ražot- tirgot.

Lai jums jauka diena! :)


ENG
I love my Essence concealer but i needed something with better coverage, and more product in it (Essence is 1,5 ml). I looked at Avon concealers but couldn't choose one i liked, and my friend suggested me Oriflame The ONE EverLasting concealer (10 ml), she loved it. So i decides to try it, and i'm happy that i did!

Oriflame promises that it will last on face 25 hours and it give medium to full coverage.

My thoughts on that: I think that fact that i will last 25 hours is just marketing trick, on me it doesn't last that long. Maybe on different skin types it lasts different, on my oily combination skin type, especially on more oilier places it dint last that long.
But it have medium coverage and if you apply more coats and build it up, you can get full coverage.

At first i dint like this concealer, cause i dint know how to apply it correctly. Be careful, do not take to much product, little bit goes long way.
It's easy to blend, and you can apply it with fingers or sponge ( i don't have beauty blender so i use cheaper ebay version of it, and it works just fine!).
If you take too much product blend it out with sponge, that helps.
It stays on place and don't crease. 

It helps to cover dark circles under eyes, and you can also cover spots on your face with it.

One think that i dint like about this product is that there is only 3 shades available, and that means not everyone can find perfect shade.

You can buy it from your local Oriflame consultant ;)

Have a nice day! :)

PS. Please don't judge my grammar, in school i had really terrible teacher!

5 comments:

  1. Es esmu tāds cilvēks, kurš neizmanto ne konsīlerus, ne pūderus, ne vaigu sārtumus, tonālos utt. nevis tāpēc, ka man būtu ideāla sejas āda, nepavisam nav, bet tā kā āda man taukojas, mēdzu svīst, un man vienmēr mode tad pieskarties sejai, beigās sanāk tāds efekts :D kā putnu biedēklim. Man ir diezgan žēl, ka mēdz notikt tā, ka oriflame neražo/netirgo vairs foršus produktus, man ļoti patika lūpu spīdums power shine red ovation, kuram no the one spīdumu toņu gammas alternatīvas nav, kā arī bija ļoti labas kvalitatīvas uzlīmes nagiem ar mirdzošiem ziediņiem, kuriem virsū ir akmentiņi, ļoti patika fruit cocktail dušas želeja un roku krēms, kuriem bija tik burvīgs aromāts. Man tā bieži sanāk, ka tas kas iepatīkas, to pārstāj katalogā piedāvāt :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Esi mēginājusi izmantot pūderus un pārējās lietas ar matējošo efektu vai kādu no tiem setting spray, kas it kā palīdz kosmētiku noturēt ilgāk savā vietā? Es vnk nevaru iztikt bez, :D
      Kā es tevi saprotu! :D Man agrāk patika viena sarkanā lūpu krāsa, tik ideāls tonis, bet pārtrauca tirgot šo sēriju un nekā līdzīga vairs nav. Un tās jaunās, kas nāk vietā, vai nu toņu izvēle ir niecīga, vai arī tie toņi ir diezgan neglīti!

      Delete
  2. Nē, neesmu mēģinājusi. Man šķiet man drīzāk vajag atrast labu dermatologu un būt mazāk stresainai, tad arī ādas problēmas pazustu, bet atrast labu dermatologu ir diezgan grūti, un arī dārgi. Man jau vēl ir tā, ka ir ļoti jūtīga āda un no maskējošajiem krēmiem vēl vairāk poras aizsitas ciet.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tikai cik ir dzirdēts tie labie maksā pārāk dārgi, un to ko varētu atļauties, tie kaut kā nepalīdz.
      Un kā ar sejas krēmiem, tie kaut nedaudz neuzlabo ādas stāvokli?
      Tad tev vajag kaut ko vieglāku, es spriežu pēc sevis, jo manai ādai neder pārāk biezi tonālie vai bāzes, jo tie sasina jau tā esošās problēmas. Piemēram. Maybelline bija tas BB krēms, kas domāts taukainai ādai problemātiskai ādai, šķiet,ka Garnier arī, un vēl kaut vai Essence matējošo pūderi un būs gana labi. Vismaz Essence matējošais pūderis ir mans glābiņš, un cena arī laba , un es jau 3 iepakojumu lietoju un pirkšu vēl.

      Delete
    2. Man ir diezgan plašas poras un krēmi tajās tiekot iekšā vēl vairāk aizsprosto tās. Nav jau pārāk traki, bet āda man ir nevesalīga. Neesmu vēl lietojusi tādu sejas krēmu, kurš kaut ko būtu devis. Man ir visi iemesli, lai āda izskatītos slikti - paplašinātas poras, milzīgs stress, bezmiegs, turklāt man ir arī celiakija, kaut arī es ievēroju stingru diētu, es nevaru būt pārliecināta vai, piemēram, jogurtā sarakstītās sastāvdaļas ir patiesas, āda ļoti reaģē uz šīm vielām un ilgi nevar atgūties, laikā, kad vēl nezināju, ka man ir celiakija un ēdu visu, man bija pavisam traki ar ādu, bet līdz ar diētu viss krasi uzlabojas ar ilgu laika periodu. Pamēģināšu Tevis ieteiktos krēmus :) paldies.

      Delete