Thursday, May 14, 2015

New in #5

For English summary scroll down below

Šīs pāris dienas nejūtos labi, gan fiziski, gan emocionāli, nesen mocījos ar trauksmes lēkmēm, un tagad atkal saslimu, nav īsti vēlmes rakstīt atsauksmes, ja pilnīgi viss ir apnicis , jā izklausās nomācoši, bet ko lai dara, gan jau būs labi. Ja neņem vērā kakla sāpes, šodien es tiešām jūtos labāk :)

Tagad nost ar negatīvo! Šonedēļ nedaudz iepirkos un izdomāju, ka parādīšu arī savu neseno pirkumu no fragrancedirect.co.uk un citus pirkumus :)

 Laura Conti higēniskā lūpu krāsa ar SPF25 un piemīlīgs atslēgu piekariņš no Elvi :)
 Prismā visai Bell kosmētikai ir -40 % atlaide, šķiet, ka līdz 20.05! Manā tuvējā Prismā nebija liela izvēle un dažas lietas, kāds jau bija izcūkājis (pirms pērkat pārbaudiet, vai kāds jau nav izmēģinājis jūsu izvēlētos produktus!), tāpēc es nopirku tikai to, ko man vajadzēja un lūpu krāsu :D
Ilgnoturīgs ādu izgaismojošs un koriģējošs fluīds - cena 2,03 (pilnā cena 3,39)
Kompaktais pūderis Multi Mineral - cena 1,79 (pilnā cena 2,99)
Tonējošs lūpu sviests - cena 1,37 (pilnā cena 2,29) - smaržo dievīgi!




 Draudzene gribēja pasūtīt sev lietas no fragrancedirect un es izdomāju,ka šo to arī varētu pasūtīt, un tad sanāca izdevīgāki pasta izdevumi, jo dalījām tos uz pusēm :)
Pretty Turn Up The Volume Waterproof Mascara Black
Technic Get Lashed Volumising Mascara Black
Technic 6 Eye Shadows Palette Nudes
Tanya Burr Lip Gloss  Aurora- viņam bija ļoti izdevīga cena, un es gribu saprast par ko visi tā jūsmo, un vai tie kas jūsmo, jūsmo tāpēc, ka ir safanojušies par Tanya Burr :D
Rimmel Lasting Finish Colour Rush Intense Colour Lip Balm Make Me Blush (110)



Un kurpītes no Maximas, pēdējais pāris manā izmērā un nopirku tikai par 4,99 :) Ļoti izdevīgi, man ļoti reti paveicas dabūt savā izmērā, jo tos ātri izķer.


Noteikti būs atsauksme par dažiem pirkumiem, šo to jau esmu paspējusi pamēģināt, un ir jau pirmie iespaidi.
Un ko jūs esat iegādājušās pēdējā laikā? :)

Lai jums jauks vakars! :)


ENG
I dint felt good these past few days, both emotionally and physically, had anxiety attacks and now i'm sick, i have sore throat. I dint wanted to write reviews and stuff, because i was tired of everything. I know it sounds depressing, but sooner or later everything will be better. Today i feel much better even with my sore throat.

No more depressing stuff. This week i bought some goodies, and i wanna share few of my recent purchases too, this will be mini collective haul.

Bought Laura Conti lip balm with SPF 25 and cute key ring.
In store near my home Bell cosmetics had 40% off every purchase, and i bought pressed powder, lipstick butter in brighter color and fluid which works like foundation but is more lighter.
Few weeks ago i bought few things from fragrancedirect - wanted to try Tanya Burr's lip gloss and see why everyone is raving about them, 2 mascaras, Rimmel lip balm and brown (again) eye shadows.
And lastly i got last pair of shoes in my size just for 4,99 euro, what a bargain!

I'll write reviews about few of these products very soon!

Have a nice evening! :)

4 comments:

  1. Noteikti gribu atsauksmi par bell lūpu sviestu. Kurpītes super.

    ReplyDelete
  2. Forsi pirkumi:) skatos tev tush paradize iekrājas..es savejas censos dalietot..es pedeja laika esmu uzsedusies uz essence nagu lakam:)( miera nav :D izskatas ka driz bus visas krasas:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Man tuša izlietojas ļoti ātri, tāpēc vajag krājumus nebaltai dienai :D
      Tās Essence nagu lakas izskatās tik dievīgas! Būs tev visa kolekcija :D :)

      Delete