Saturday, May 23, 2015

Tanya Burr lip gloss review

For English summary scroll down below
Es nezinu kāpēc man nav vēlmes rakstīt atsauksmes, it kā iedvesma ir, un arī bildes datorā jau sen stāv, bet kkā nerakstās. Ļoti negribu pamest novārtā savu blogu, tāpēc saņēmos nelielai mini atsauksmei.

Pēdējā laikā šķiet, ka gandrīz jebkurš kaut cik slavens blogeris/youtuberis ir nācis klajā ar savu skaistuma produktu līniju vai grāmatu. Uz šīm lietām es skatos nedaudz skeptiski, jo fani parasti nav diez ko objektīvi, un ja tu esi safanojies par kādu, tad tev patiks pilnīgi viss, ko viņi dara!
Nesen kopā ar draudzenēm pasūtījām dažus nieciņus no fragrancedirect,lai ietaupītu uz pasta izdevumiem, un apskatot, kas labs, es pamanīju Tanya Burr lūpu spīdumu, cik daudz nav lasītas slavinošas atsauksmes un ļoti daudzi jūsmo, un arī man gribējās pamēģināt. Feelunique šī lūpu spīduma cena ir 9,86, bet fragrancedirect 2,79, un tāpēc es izdomāju,ka pa tādu cenu, nevar nepamēģināt! Izvēlējos neitrālākā krāsā, vairāk ikdienai, jo tad es vismaz viņu lietošu biežāk.


 Izvēlējos tonī Aurora (fragrancedirect gan toņus kārtīgi nevar apskatīt, meklēju google un šis man patika labāk). Rozīgs tonis ar mikroskopiskiem sudrabainiem spīdumiņiem, kurus praktiski nevar redzēt.

Sākumā man nepatika aplikators, bet ar viņu ir viegli uzklāj lūpu spīdumu uz lūpām ar vienu triepienu

Manas domas:

  • Esmu ļoti izvēlīga attiecībā uz lūpu spīdumiem - un to smaržu, es nevaru ciest spēcīgas vaniļas un apelsīnu smaržu, un visur kur lasīju, visi rakstīja, ka viņš smaržo jauki, tāpēc nedaudz baidījos, ka viņš smirdēs, bet nē, viņš tiešām smaržo dievīgi- smaržo pēc saldumiem, končām :) Smarža nav uzmācīga un pēc brīža, to vairs nevarēs just.
  • Nav pārāk lipīgs, ja klāj tikai vienā kārtā, jo kad klāju 2 kārtās man nepatika sajūta uz lūpām, smagnēji un par daudz.
  • Pieejams plašā toņu izvēlē, un jebkurš atradīs spīdumu, kas viņam patiks.
  • Labprāt pamēģinātu vēl kādā krāsā!
  • Nav jāfano par Tanju, lai patiktu šis spīdums :D
  • Spīdums kā spīdums, nekas īpašs, tāpēc diez vai es viņu pirktu par pilno cenu, nedomāju, ka ir tā vērts un var atrast arī kaut ko lētāku un tik pat labu.
Vai jūs esat pamēģinājušas šo lūpu spīdumu?

Lai jums jauks vakars! :)


ENG

I have no idea why i don't want to write reviews lately , i have pictures on my laptop with things that i want to review, i have inspiration, but i just don't want to write anything. I don't want to abandon my blog, so i decided to write mini review about one of my recent purchases - Tanya's Burr lip gloss in shade Aurora :)
I bought it on sale for 2,79 euro.
I'm not gonna lie, i was very skeptical about these kind of products! Looks like almost all somewhat famous youtubers/bloggers have make up lines or book. And if you are huge fan / obsessed with that person your not gonna be objective, probably you will like everything that they came up with. So i wanted to see if everyone raves about this product just because they are huge Tanya's fans or they really like this lip gloss.

My thoughts:
  • I'm very picky with lip glosses, i cant stand lip glosses with vanilla or orange smell, so i was little bit worried about it, cause everyone said that is smells lovely, but what's lovely to you, might be awful for me. But it really smells good, like sweets-candy :)
  • At first i dint liked applicator , but it helps apply product evenly.
  • I suggest to use it in 1 coat, cause 2 coats, for me, it was too sticky and too thick , and it felt uncomfortable for my lips.
  • You don't need to be Tanya's Burr fan to like this lip gloss :D
  • I would love to try it in different color.
  • It's overpriced, there is nothing really special about this lip gloss, you can find something similar for cheaper price, i bought it on sale, but if it wasn't on sale i wouldn't bought it!

Have you tried this lip gloss? :)

Have a nice evening! :)


0 comments:

Post a Comment