Sunday, May 31, 2015

Maija favorīti

For English summary scroll down below!

Kur palika Maijs? Tikko tikai taču sākās pasaules čempionāts hokejā, sāka plaukt kokiem lapas un sāka ziedēt ķirši. Bet nu jau hokejs beidzies, mani nervi ir sačakarēti vēl vairāk, it īpaši tā pēdējā spēle, nu vecīt, kas par stresu :D un  lapas jau izplaukušas, daudzi pavasara ziedi jau noziedējuši, un vasara jau ir klāt, jo dienas paliek aizvien siltākas.

Sākšu ar favorītiem, un zem tiem pastāstīšu īsumā par to kā pagāja mans maijs.





Ķiršu  ziedēšana Uzvaras parkā :) Vai nav skaisti?! Jums var nepatikt 9.maija svētki, bet Uzvaras parks ir diez gan jauka vieta, it īpaši ķiršu ziedēšanas laikā, tas kļūst par mana rajona skaistāko parku :)


No kosmētikas tikai 2 plus 1 nagu laka, jo pēdējā laikā lietoju vienu un to pašu:
Bell tonējošais sviests lūpām, lietoju gandrīz katru dienu, un esmu sajūsmā, atsauksme šeit :)
Avon nagu laka skaistā koraļļu tonī :)
Bell fluīds - viegls un patīkams, par šo plašāka atsauksme drīzumā, ja nenoslinkošu, viņam ir savi plusi un mīnusi, bet kopumā, labs variants, ja tonālais krēms liekas par smagu, un pieejamie BB krēmi nepatīk.

Šoreiz ir daudz random favorītu:
Jauns našķu atklājums Trolli zefīriņu konfektes ar pildījumu, šī konkrēti ir mix versija, redzēju arī katrai garšai atsevišķi (nē, es neēdu katru dienu, šī mēneša laikā esmu 2 iepakojumus apēdusi, un nē, ne jau vienā dienā, un arī dalījos ar citiem!), garšīgas :)



Piparmētru kafija un garas sarunas, nekas neuzlabo sliktu garīgo kā tase ļoti garšīgas kafijas un izrunāšanās par visu, paliek vieglāk. Ļoti garšīga kafija, es šķiet ņemu vienu un to pašu kafiju katru reizi, kad eju uz Čili Picu :D

Beidzot atkal gribu lasīt, un arī atradu grāmatas, kas man interesēja. Piemēram, šodien nopirku sev interesējošu grāmatu lietoto apģērbu veikalā tikai par 1.14 :) Labs pirkums!
2 grāmatas, ko paspēju izlasīt maijā, drīzāk atklāju tikai maijā, ir Gilianas Flinnas Sharp Objects un Dark Places.
Es ļoti gribēju izlasīt Gone Girl, bet filma sabojāja grāmatu, un nebija interesanti lasīt. Nesen noskatījos filmu vēlreiz, un nevaru saprast, kāpēc man sākumā likās tik forša :D Laikam šī ir viena no filmām, ko var skatīties tikai vienu reizi, jo otrajā piegājienā filmas varoņi sāk jau kaitināt.
Bet par grāmatām:

Sharp Objects by Gillian Flynn


Gribu teikt, ka abas grāmatas patiks tiem, kam patīk  trilleri, kriminālromāni. Interesanti, ka galvenās varones šajās grāmatās ir sievietes, un vai nu lasot viņas nedaudz kaitina, vai arī viņas ir psihiski slimas! Kopumā sižets ir interesants, priekš manis nedaudz paredzams, bet ja jūs nelasāt šāda veida romānus daudz, vai neskatāties šādu žanru filmas, tad varbūt nebūs tik paredzami. Bet beigas, tās, vismaz man, sagādāja nelielu vilšanos, nedaudz likās sasteigtas un kaut kas pietrūka. Tomēr nebija neinteresanti, katrai grāmatai aizgāja nedaudz vairāk kā 2 dienas. Iesaku visiem trilleru fanien, it īpaši Criminal Minds faniem patiks Sharp Objects! 

No filmām šoreiz Avengers: Age of Ultron
Devos jau pirmajā dienā, 1.maijā,  kopā ar brāli uz kino. Marvel faniem noteikti patiks! Protams, tur ir ļoti daudz specefekti, un brīžiem šķiet, ka ir daudz par daudz. Vienīgais, kas man nepatika, bija tas, ka reklāmas rullīši jau nospoileroja filmu, tāpēc vairs nebija nekādas intrigas.

Visvairāk šomēnes klausījos The Maine jaunāko albumu American Candy :)) 
Par šo grupu jau bija kaut kad ļoti sen dzirdējusi, bet tikai pirms varbūt 2 gadiem, nejauši Spotify uzgāju viņu albumu Forever Halloween, un sāku klausīties. Iepriekšējie albumi kaut kā nepiesaistīja.
Nesen garlaikojos Spotify un pamanīju, ka viņiem ir iznācis jauns albums, yaaay, jauna mūzika, ko klausīties.
Man patīk gandrīz visas dziesmas, derēs tad, kad gribas ko ātrāku un uzmundrinošāku, vai arī tad , kad jūties nomākti un gribas klausīties kaut ko skumju, jo viss laimīgais kaitina.
Manas favorītdziemas: Vēl ļoti skaistas ir arī 24 floors un Unlost, tikai pašlaik man gribas klausīties kaut ko mazāk skumju.

The Maine - Miles away

The Maine -  Same suit different tie


The Maine - Diet soda society

The Maine - American candy


Kopumā par šo mēnesi. Lai kā man patiktu maijs, man prieks, ka jūnijs sākas jau rīt. Šomēnes man gāja kā pa kalniem un lejām, fiziski un emocionāli slikti, sīkumos nestāstīšu, bet tagad ir daudz labāk, un ceru, ka tā arī paliks. Ceru, ka jūnijs būs daudz labāks, un drīz jau būs mana dzimšanas diena :) Varu pateikt, ka viss, ko biju ieplānojusi vasarai neizdevās, bet man ir jauni plāni, un ja kaut kas nesanāk kā plānots,  jādomā kaut kas cits. 
Plāni vasarai - Tā kā zinu, ka uz Positivus nebraukšu, netikšu, un diez vai arī gribu braukt, tad man gribētos vismaz aiziet uz PV koncertu Rīgā, un varbūt uz to Holi krāsu festivālu, ja izdosies pierunāt draudzeni :) Gribu aizbraukt līdz jūrai un aiziet uz kino, nopirkt sev kaut ko jauku, un atgūt dzīves prieku.
Centīšos blogu nepamest novārtā, man ir ieplānota jauna rakstu sērija, un pirmais raksts jau būs drīz. Un atkal varu atļauties nelielus ebay pirkumus, esmu pasūtījusi dažas otas, un tad, kad tās atnāks, tad arī rakstīšu atsauksmes, nevaru sagaidīt, kad atnāks mani sūtījumi.

Kādi ir jūsu plāni vasarai? :)

Lai jums jauka diena! :)

ENG

May passed so fasted, and i'm kinda happy about that. May is on of my favorite moths of the year, because of spring and hockey.

Also i went to see sakura cherry blossoms in local park, and they are so beautiful !

I have 3 favorite beauty products this month, Bell lipstick butter and fluid(i'll write review very soon), and beautiful coral nail polish from Avon.

Favorite snack this month is marshmallow candies, they are so good! Tastes heavenly!

Met my friend and had long talks and peppermint mocha - best coffee ever!

Read 2 books by Gillian Flynn. They were good, but ending little bit disappointed me! These books made me feel excited about reading again :) Suggest them if you like thrillers, and if your favorite tv show is Criminal Minds, then you'll love these books!

My favorite movie this month is Avengers: Age of ultron. Loved it!

Favorite album this month is American Candy by The Maine. They are so cool, wish that they'll come to my country someday! Also shared my favorite songs from this album.

I'm happy that this month is over! Had some ups and downs, felt physically and mentally sick, now i feel much better, and i hope that it will stays like this.
I like June more because it;s my birthday month :)
All my plans for this summer failed, but i have new ideas, and if something dint work out , don't give up, try to find something different in that place.
My little plans for this summer - since i'm not going to this years Positivus festival, i cant and i kinda dont even want to, i want to go at least one concert, and if my friend will agree to go with me , i wanna go to Holi color festival, i dont even care about music, i just wanna go and have some fun. Also i wanna go to sea, to cinema and just be happy.
I'll try not to abandon my blog, i have new blog post idea, and finally i could afford to buy something on ebay, i purchased some makeup brushes, and as soon as i'll get hem and test them, i'll write my thoughts :)

What are your plans for this summer? :)

Have a nice day!

0 comments:

Post a Comment