Wednesday, May 13, 2015

My spring/summer 2015 wishlist



Šoreiz gribu padalīties ar savu pavasara un vasaras  vēlmju sarkstu - lietas, kuras es ļoti gribētu, vai domāju, ka būtu piemērotas šai sezonai.

This time i want to share my spring and summer 2015 beauty wishlist /must haves - something that i really want or think that it would be perfect for SS15

Magnitone Lucid Daily Facial Cleansing & Exfoliation Brush - Pixie Lott Hot Pink Limited Edition

It īpaši vasarā ir svarīga tīra un veselīga sejas āda, jo karstumā visa kosmētika mēdz nokust nost, bet bez tās es nevaru . Šāda veida birstes var atrast visur, gan lētākās, gan arī ļoti dārgas, tā kā katrs var atrast tādu, kas būs pa kabatai. Bet ja es varētu atļauties, es gribētu sev Magnitone sejas birsti, un cik koša krāsa :) Šī ir nedaudz lētākā kā Clarisonic birstes, bet noteikti ne sliktāka, vismaz spriežot pēc atsauksmēm. Tā ir piemērota jebkuram ādas tipam, tai 2 režīmi - dziļa  un maiga attīrīšana, un ar to var tīrīt seju katru dienu. Ražotājs sola tīrāku, maigāku un starojošāku sejas ādus 7 dienu laikā! Vairāk informācijas par šīm birstēm var atrast Magnitone mājaslapā https://magnitone.co.uk/ un http://www.feelunique.com

Especially in summer it's good to have  healthy looking skin, because weather is too hot and all makeup melts down, and i cant go outside without makeup! These brushes now you can find almost anywhere, and for prices that everyone can afford. But if i could afford one right now, i would choose Magnitone one  in this bright and lovely color :) This face brush is little bit cheaper than Clarisonic ones, but as good as it, at least judging from the reviews. This brush is suitable for all skin types, it have 2 Modes—deep clean and  sensitive, and you can use it every day. Magnitone promises that you'll get softer,  cleaner, brighter skin in 7 days! You can find more info about this brush in Magnitone page https://magnitone.co.uk and http://www.feelunique.com

BIODERMA Photoderm SPOT Cream SPF 50+

Nākošā lieta manā sarakstā ir saules aizsargkrēms sejai ! Pēdējā laikā saule paliek aizvien kaitīgāka mūsu ādai un arī man nākas no tās ciest. Pateicoties saulei, esmu tikusi pie pigmentācijas plankumiem, un tagad izskatās, it kā man būtu netīra mute :D Es vēl neesmu atradusi tādu, kas man derētu, bet drīzumā plānoju doties uz tuvāko aptieku un beidzot atrast sev sejas krēmu ar SPF , pašlaik domāju iegādāties Biodermas vai Eucerin sejas krēmu, un varbūt palaimēsies un būs atlaides.

Next thing in my list is sunscreen for face. Every year sun gets more dangerous and unhealthy for skin! Thanks to sun i have hyperpigmentation on my upper lip -  it looks like i have dirty mouth, not pleasant look :D I still haven't find face cream with SPF that i liked, but soon i'll go to local pharmacy and buy one - cant decide between Bioderma one or Eucerin one, and maybe i'll get one of them on sale for good price.



Košas lūpu krāsas. Es parasti izvēlos lūpu krāsas savos iecienītajos rozīgi nude toņos, un pa retam kaut ko sarkanu, bet pavasarī un vasarā derētu kaut kas košāks . Varbūt šovasar?!

Bright lipsticks. I always choose lipsticks in pinky nude colors, and maybe sometimes in red color, but in spring and summer would be nice have something brighter. Maybe this summer?!



Sleek MakeUP i-Divine Del Mar Vol.1

Es vienmēr izvēlos brūnas acu ēnas, nekad nepamēģinu kaut ko citā krāsā, man noteikti kādreiz vajadzētu izlīst ārā no manas komforta zonas.  Brūnas acu ēnas izskatās burvīgi jebkurā sezonā, bet kāpēc nepamēģināt kaut ko košāku pavasarī un vasarā?! Man nepatīk, drīzāk būtu bail sev nopirkt  acu ēnas ļoti košos toņos, bet pasteļkrāsas acu ēnas varētu izskatīties jauki :)

I need to get out of my comfort zone more, i always choose brown eye shadows, i never try something else. Brown eye shadows looks nice all year around, maybe it's time to try something brighter in spring and summer season?! I'm scared of neon color eye shadows but pastel ones in little bit brigher color (not brown :D)  might look nice :)




Pēdējā lieta manā sarakstā ir nagu lakas. Man ir nagu laku atkarība, un man nevajadzētu jaunas nagu lakas, bet gribētos gan :D Esmu dzirdējusi ļoti labas atsauksmes par jaunajām Essence The Gel nagu lakām, un kas par krāsām, piemērotas gan pavasarim, gan košākās vasarai. Bet jums nav jāseko modei un jāizvēlas konkrētas krāsas nagu lakas pavasarim, tikai tāpēc, ka tās ir modē šajā sezonā, izvēlēties kaut ko tādu, ko zināt, ka varēsiet krāsot arī citā gada laikā. Dažreiz ziemā man gribas kaut ko košu, bet vasarā tumšākas krāsas, es balstos uz sajūtām, kāda krāsa uzrunā vairāk to izvēlos.

And last thing in my SS15 must haves are nail polish. I have nail polish addiction, and i don't need more nail polishes, but i would love to have more :D Heard very good reviews about new Essence The gel nail polishes, and look at those gorgeous colors, pastel for spring and neon ones for summer. But it doesn really matter what color nail polish you choose for SS15, choose something that you know you'll like and you can wear it in other seasons too. Sometimes i want bright color nail polish in winter, and other times i want wear black or dark color one in summer, just choose them in colors you like and dont care about those trends!

Kāds ir jūsu vēlmju saraksts pavasara/vasaras sezonai? :)
What are your spring and summer wish list/ must haves? :)

Lai jums jauka diena! :)
Have a nice day! :)

PS. I know i'm struggling with my grammar, don't judge me on that please! 

0 comments:

Post a Comment