Wednesday, September 23, 2015

ebay labumi #31 Etude House My lash serum

Šis raksts jau man stāv saglabāts jau ļoti ilgu laiku, un kā nevarēju saņemties uzrakstīt atsauksmi par Etude House My lash serum, kāpēc es nezinu.

Šo ebay pirku tikai tāpēc , ka gribēju nopirkt Eveline skropstu serumu, bet man tuvajās Drogās to tajā brīdī nevarēja atrast un es izdomāju,ka ērtāk būs nopirkt kaut ko līdzīgu ebeyā, nekā doties un ntajām Drogām. Tā cena ir aptuveni  +- 5 eiro(vienmēr meklējiet izdevīgāko piedāvājumu!)




Mani novērojumi (lietoju šo serumu vismaz 3 nedēļas vai nedaudz vairāk un gandrīz katru dienu):

  • Pildīja apsolīto, skropstas tik tiešām izauga garākas un palika kuplākas, man pat jautāja, vai esmu pieaudzējusi skropstas (nedaudz patīkams kompliments :) ) Tomēr, lai panāktu labu efektu, šis serums jālieto katru dienu, un arī katram cilvēkam atšķiras rezultāti, jo meklējot internetā kādu informāciju par šo, atsauksmes atšķiras, vienam strādā, citam nē.
  • Nederēs jūtīgām acīm, jo ja netīšām uzklāj viņu par daudz tas iekļūst acīs un kož, nav patīkama sajūta.
  • Man šāds veida iepakojums liekas antisanitārs - jo var redzēt, ka birstīte paķer līdzi skropstu tušas pārpalikumus (pat tad, kad tīrot nekas nost vairs nenāk, tomēr kkas paliek), un tas viss peld iekšā pudelītē, un no dzidra seruma, viņš paliek duļķains, un skats nav patīkams.
  • Birstīte sari ir mīksti un patīkami - nav plastmasīgi, un labi palīdz produktu uzklāt vienmērīgi uz skropstām

Kopumā: Jā, pilda solītas funkcijas, vismaz man. Vai pirkšu atkārtoti, nē, nav jau tā, ka slikts, bet rīcineļļa, pilda tās pašas funkcijas un ir daudz lētāka, un var izmantot vates kociņus, lai nav jāmērc viens un tas pats rīks iekšā, un nepiecūkā visu produktu. 

Nolēmu, ka skropstas ilgojas pēc kāda seruma, un izmēģināšu Oriflame piedāvāto. Vai kāda šo ir mēģinājusi?



Lai jums jauka diena! :)

0 comments:

Post a Comment