Saturday, September 12, 2015

Jūlija/Augusta favorīti

Jau atkal sen neesmu neko rakstījusi, un šķiet,ka šis raksts drīzāk būs vairāk par augustu kā jūliju, jo jūlijs neizcēlās ne ar ko īpašu.
Tā kā jau pavisam drīz atkal būšu bezdarbnieks - beidzās mans vasaras darbs, man būs vairāk laika, ko veltīt blogam :) 


Šķiet, ka lielāko daļu jūlija es pavadīju darbā, jo pa mēnesi savācās 175 stundas. Un arī jūlijā nenotika nekas īpašs, jo šķiet, ka neko vairāk par darbu un mājām neredzēju :D Bet vienīgais pieminēšanas vērtais notikums varētu būt tas, ka mana labākā draudzene (Čau, Sabīn :D) atbrauca atvaļinājumā uz mājām :))

Augusts iesākās krāsaini un beidzās ar patīkamu notikumu (par to nedaudz vēlāk pastāstīšu vairāk).

Kosmētikas favorīti:
Šoreiz tie ir vairāk, kaut gan būtu vēl pāris, bet izdomāju, ka iekļaušu visu, kas man patika, par ko es rakstīšu nākošajā mēnesī :D

 Gliemju BB krēms ar SPF 45+ mans glābiņš vasarā, jo savādāk, ja es noslinkotu ar saules aizsargkrēmu mana āda būtu cietusi no saules, kaut gan es ārā biju mazāk kā iekštelpās :D Gribēju rakstīt plašāku atsauksmi par šo BB krēmu, bet nezinu vai ir vērts. Īsumā, pilda visas BB krēma funkcijas, laba sedzamība, ideāls cilvēkiem ar gaišu sejas ādu, jo tonis nav tumšs un nav par bālu, ideāls, un vēl ar ļoti lielu saules aizsargfaktoru, viss kas vajadzīgs.
 Bell lūpu krāsa (atsauksme šeit )  un burvīgas acu ēnas tonī 50 (atsauksme šeit). Lūpu krāsu vēl jo projām lietoju gandrīz katru dienu, kad eju uz darbu, ja uzkrāso nedaudz biezākā kārtā turās visu dienu, pat ēdot pusdienas un dzerot kafiju. Man ļoti iepatikās šīs pelēcīgi dūmu krāsas violetās acu ēnas (bildē redzamās ēnas ir mammas), parasti es izvēlos tikai brūnos toņus, tomēr šo violeto toni esmu iemīļojusi.
Slavenais Carmex lūpu balzāms, tik tiešām ir ļoti labs, vienīgi tā smarža ir īpatnēja, es laikam gaidīju,ka smaržos vairāk pēc piparmētrām, bet tā, kopš lietoju, vairs nav sausu lūpu.

Random favorīti


Nesen izprintēju dažas bildes no instagram, cik forši redzēt savas bildes īstā formātā, vēl nezinu, ko ar viņām darīšu, bet visticamāk ielīmēšu savā "scrapbook" - blociņā.
Fake invisibooble matu gumijas - salīdzināju ar oriģinālajām, pilda vienas un tās pašas fnkcijas vienlīdz labi. Starp citu, abas gumijas kuras salīdzināju ir vēl gana labas šodien, tā kā ja jūs pa dārgo nopērkat vienu iepakojumu, viņas ilgi nebūs jāpērk jaunas, ja vien nepakāšat kādu. Kāpēc es nopirku vēl, vnk gribējās :D
Mīļākās saulesbrilles, kuras vilku gandrīz visu vasaru, varbūt izņemot jūniju, jo tad man vēl bija citas, kuras diemžēl neizturēja, tāpēc pasāku izmantot kārtīgāku saulesbriļļu maciņu, citādi somā viņas ātri saplīst.
Un pulkstenis ar frāzi "Everything will be ok" , pēdējā laikā man nu galīgi neveicas ar ebay pirkumiem, viena neveiksme pēc otras, šis arī diemžēl darbojas ne pārāk labi, bet kamēr vēl strādā man vajag kādu pozitīvu atgādinājumu dienas laikā! :)


Pastkartes - tās vienmēr man nedaudz uzlabo dienu, kad atrodu tās savā pastkastītē .
Pirmā ir pastkarte no Vācijā dzīvojošas ukrainietes, ar burvīgu Krimas skatu, ļoti žēl, ka krievi izcūkoja kaut ko tik burvīgu!
Nākošā ir pastkarte no Ukrainas ar Černobiļu (jūs tiešām nevarat iedomāties cik forši ir saņemt kaut ko tādu!).
Pēdējā ir pastkarte no Murmanskas, Krievijas. Vai nav skaisti rudenīgs skats? :) Tajā bildē galvenais ir tā knapi saskatāmā pareizticīgo baznīca, kuru es nepamanīju, ja nebūtu izlasījusi aizmugurē uz pastkartes par viņu :D
Pirmo reizi pagaršoju kafiju no Costa - šīs bija ļoti biezs aukstais dzēriens, ja es būtu zinājusi, ka viņš ir tik biezs, nebūtu pirkusi lielo krūzi, jo es nespēju to izdzert, bet ļoti garšīgs :)
Kā vienmēr, kad braucu uz Ogri, atpakaļ ceļā tiek nopirkta Statoil kafija, sen nebiju dzērusi, atkal cena nedaudz kāpusi, bet tik un tā, garšo labi!
1.augustā biju Holi krāsu festivālā, es biju nedaudz vīlusies, jo tā krāsa nelīp īsti klāt, vējš viņu ātri nopūta nost, lielākā daļa mūzikas nebija manā gaumē, tomēr man patika. Es labi pavadīju laiku, tas nekas, ka visi mati un deguns bija pilni ar krāsas putekļiem, es uz brīdi jutos labi. Man patīk ideja par festivālu Rīgas centrā, un beidzot kaut kas notiek tur, kur ir daudz tuvāk man, nevis otrā Rīgas galā, no Lucavsalas es vismaz varu aiziet ar kājām uz mājām :D
Tas burvīgais brīdis, kad visi kopā meta krāsas, tik skaisti :) kaut ko tādu arī vajag pavērot no malas!
Un priekš manis, augusts noslēdzās ar Prāta Vētras koncertu Rīgā. tas bija iespaidīgi, es uz brīdi aizmirsos no visa, un tiku pie pozitīvisma sajūtas uz dažām dienām! Kā jau parasti, izdziedājos un izlēkājos līdzi visām dziesmām, un sapratu, ka nav obligāti uz koncertu jāiet ar kompāniju, var iet arī viens, tikai mīnuss ir tajā, ka ja atvelcies par ātru, ir nedaudz garlaicīgi.



Laikam arī ar to beigšu šo rakstu, gribēju iekļaut arī kādu dziesmu, bet izdomāju,ka tām veltīšu atsevišķu rakstu.
Pagaidām centīšos neskumt par to, ka palikšu bez darba un cītīgi sūtīšu visur savu CV, bet tikai šoreiz ceru, ka man atkal nebūs vairāk kā 6 mēneši jāsēž mājās.

Bet tā, lai jums izdodas šī diena, un izbaudiet foršās rudens dienas :)


2 comments:

  1. Forss menesa apskats. Varbut man ari jasak kads tada veida raksts. Mana mate ari sajusma par to skin79 bb kremu;) man diemzel izsauca alergiju

    ReplyDelete
    Replies
    1. Paldies :) Kāpēc ne, man pašai šāda veida raksti liekas interesanti :))
      Man sākumā no viņa bija neliela reakcija, bet tad āda laikam pierada, vienīgi man viņš tomēr laikam būs par taukainu.

      Delete