Sunday, August 16, 2015

Latest In Beauty The Glamour Summer Edit beauty box mini atsauskme

Kā man gribētos, lai šo skaistuma kastīti sūtītu arī uz Latviju! Varbūt viņa ir dārgāka kā parastās kastītes, bet kādi labumi tur iekšā :)

Vienmēr esmu ar lielu skaudību skatījusies uz tām foršajām ārzemju kastītēm, kas nav pieejamas pie mums, bet šoreiz man paveicās. Mana labākā draudzene (Čau, Sabīn :D)  ir pārvākusies uz dzīvi Anglijā, un tad, kad brauca atvaļinājumā uz mājām, es viņai palūdzu man atvest šo dārgumu :D 
Kopumā man šī kastīte izmaksāja ap 30 eiro, bet ja skatās cik daudz un kādi produkti ir šeit iekšā, tad es nenožēloju neko.



Vai nav skaists kastītes noformējums?! :)


Mani dārgumi :D


Šajā kastītē sadarbībā ar Seekers of the sun tapuši ekskluzīvi īslaicīgie tetovējumi, kas šķiet tagad ir visur, un viņus var nopirkt visur, un gan jau arī ebay pa lēto! Esmu nedaudz vīlusies, viņi ir tik sīciņi un nemanāmi, gribējās, lai vismaz viens ir lielāks. Turās diezgan labi, bet pārāk sīki un neinteresanti. Es ieteiktu šāda veida tetovējumus pamēģināt pasūtīt ebay pa lēto, gan jau ir tas pats un nav jāpārmaksā.
Par šo es esmu lielā sajūsmā, jo šī nagu laka vien maksā 15 mārciņas :O Solīts, ka tā dod gela nagu efektu, un ir ilgnoturīga. Skaists, vasarīgs, spilgts, koraļrozā tonis Kensington passage :) Diemžēl man darbā visas nagu lakas neturās, es nezinu kāpēc tā, bet aizeju uz darbu un jau uzreiz pamanos sabojāt nagus, tāpēc diemžēl, iztieku ar caurspīdīgo, kaut gan arī tā nāk nost,bet skats nav tik briesmīgs kā nodrupusi koša nagu laka :D Klājas kā sviests! Bet tā, ja neeju uz darbu, uz maniem nagiem turas 3 dienas, bez nodrupšanas.




Bourjois color boost lip crayon 04 Peach on the beach - skaists un maigs koraļtonis, kas patiks tām, kurām nepiestāv vai nepatīk ļoti košie koraļļi. Man prieks, ka šim lūpu krītiņam ir SPF 15, un neuzkrītoša smarža, un papildus tas vēl mitrina lūpas. Ražotājs sola, ka tas ir ūdens noturīgs un turēsies uz lūpām 10 h, ja uzkrāsosiet vairākās kārtās. Šis apgalvojums gan ir smieklīgs, jo es nezinu kādā slānī man būtu jāuzkrāso, lai viņa turētos 10h, jo viņa nav matēta, un paēd pusdienas un lūpu krāsas vairs nav uz lūpām. Tomēr šis ir labs variants starp lūpu krāsu un lūpu spīdumu, līdzīgs visiem tiem lūpu sviestiem.
Šajā kastītē varēja būt viens 1 no 4 dažādiem Eucerin saules aizsarg līdzekļiem, un man ir liels prieks ka tiku pie Eucerin tonētā  aizsargrēma sejai ar SPF 50+. Viņš maigi smaržo pēc sauļošanās krēma, bet tā smarža nav tik spēcīga. Vienīgi man škiet, ka viņš ir nedaudz par tumšu priekš manas ādas, lai labās sejas dienās lietotu to vienu pašu, bet tā, ja lieto zem gaišāka bb krēma, nav ne vainas, jo seja tiek aizsargāta no saules kaitīgās iedarbības.
Šis produkts Vita Liberata Self Tanning Bronzing Minerals tiks draudzenei, jo es nelietoju bronzerus, un arī negribētu lietot tādu, kas domāts kā tonējošais, man plankumus uz sejas nevajag :D Bet tā, šķiet šis ir kāds kulta produkts, jo esmu redzējusi daudzus ārzemju youtuberus jūsmojam par viņu, bet tas jau nenozīmē, ka šī ir lieta, bez kuras dzīvot nevar un visiem uzreiz vajag.
Kaut gan, draudzene teica, ka viņš nemaz neieēdas ādā, tā kā droši var lietot, vismaz viņa nenovēroja nekādus brūnus plankumus uz sejas šo lietojot.
L'OCCITANE šampūns un kondicionieris 5 eļļu ekstraktu - smaržo ļoti dīvaini un pēc zālītēm - sola, ka padarīs matus gludākus,veselīgākus un spīdīgākus. Šo es vēl neesmu pamēģinājusi, jo tā smarža atbaida, bet varbūt jāizmēģina, bet pa priekšu noteikti palasīšu atsauksmes, jo man bail, ka nedabūju kādu alerģiju no šī produkta, jo ir gadījies ar kastīšu šampūniem iegrābties!
Balance me ķermeņa skrubis :) Solās būt skrubis, toneris un barojošs krēms kopā. Neesmu šo vēl izmēginājusi, jo man nepatīk attaisīt ntos iepakojumus, un tad viņi visi mētājas vannas istabā. Tad, kad izmēģināšu, ja būs labs, būs kādā favorītu rakstā, ja nekas īpašs, tad kaut kur vienkārši pieminēšu.
Slavenā Caudalie huile divine eļļa, kuru var lieto sejai, ķermenim un matiem. Kulta produkts, visi sajūsminās. Pamēģināju pāris reizes, nekas īpašs, vai es gribētu maksāt veselu bagātību par viņu, noteikti nē, bet smaržo gan lieliski. Patiks visiem tiem, kam patīk eļļveidīgie produkti. Vienīgi, viņa ļoti ātri iesūcas, izmēģināšu vai matiem arī viņa patiks vai nē.
Pixi glow tonic - eksfoliējošais toniks - smaržo pēc kāda tīrīšanas līdzekļa, bet dara savu, maigā veidā noņem atmirušo ādu - kopš lietoju viņu, man nav sausas ādas plankumu, un sen neesmu izmantojusi skrubi. Tomēr laikam esmu kaut kur pazaudējusi šo mazo pudelīti, viņa ir tik neliela, ka vai nu kaut kur ir aizkritusi vai nu manā bardakā vnk pazudusi - man vajag kādu brīvdienu veltīt galda(man tur stāv kosmētika un kas tik ne) sakārtošanai.



Kopumā kastītei es liktu 8,5 no 10, jo ir tā vērts. 
Saturs vienmēr ir redzams, un nav tā, ka tu pasūti uz dullo, izvēlies kastīti, kas tev patīk - der vislabāk,  žēl, ka viņi nesūta pie mums!
Pēdējā laikā mūsu skaistuma kastītes liek nedaudz vilties, jā, man patika jaunākā Saneribox, bet ja es nebūtu tikusi pie beauty blender, tad es būtu pamatīgi vīlusies.


Vai kāda ir no ebay sūtījusi lūpu krāsu plastmasas organizātorus - nu tos trauciņus, kur visi smuki saliek lūpu krāsas? Ja, jā, kāda kvalitāte, un vai lien lūpu krāsas? Man vajag saorganizēt visu smuki, jo pēdējā laikā man riebjas bardaks, un jā, es neesmu no tiem kārtīgākajiem cilvēkiem, nav jau tā, ka viss izskatās pēc miskastes, bet neliels bardaks man ir, un es gribu kārtīgāku.


Lai jums jauka diena :)

1 comments:

  1. Man bb gar degunu atkal.. nebiju pamanijusi to saneribox akciju :D tapat es pirkt vinu nepirktu.. ja vien kada akcija uzpeldetu:) kastite likas forsa :)) vairak jau iepatikas nagu laka :) par lupu krasu org. Ir ok. Mana instagrammaa var redzet darbiba.. lupenem der.. tikai spidumiem pa lielu..

    ReplyDelete