Wednesday, August 5, 2015

Mini macarons storage box ebay labumi #30

For English summary scroll down bellow!


Atkal esmu noslinkojusi ar rakstiem, manas trauksmes lēkmes, vieglā formā, tomēr ir atpakaļ, un tas ir nomācoši, jo arī garīgais uzreiz noslīd, es cenšos un no malas neviens īsti nepateiks, ka iekšēji es brīžiem jūtos ne pārāk labi, bet par laimi, tas viss agrāk vai vēlāk pāries pats no sevis un atkal būs labi. Šķiet,ka jūlija favorītu rakstu apvienošu ar augusta favorītiem, jo esmu iekavējusi rakstu veidošanā, un saraksts, kas man jāizdara vai es gribētu izdarīt, tikai aug. Pie šī es vainošu darbu :D jo pirms vakara maiņas gribas izgulēties, un tad, kad atvelies mājās ap 12 neko kā tikai gulēt un varbūt ēst vairs negribas :D

Par šo mazo ķobīti es jau sen gribēju uzrakstīt, un tikai tāpēc, ka tas ir noderīgs.









Pirms kāda laika man ienāca prātā, ka izdevīgāk ir nopirkt trauciņu, kur uzglabāt , manā gadījumā, ibumetin tabletes, lai nav jātērē nauda par mazo iepakojumu, nopērc lielo, lai stāv mājās un ieber mazā trauciņā dažas tabletes, jo var gadīties, ka sāp galva, vēders, un vienmēr būs ērti pa rokai. Nē, es neriju tabletes kā pagadās, ja nu kāds padomāja, kaut ko ne tā, es tikai parādīju, ko es tur uzglabāju.

Manuprāt, laba lieta, kur uzglabāt zāles, lai nebūtu jāstiepj lielais iepakojums, jo neaizņem daudz vietas.
Var ielikt mazos auskarus vai kā mini dāvanu kastīte. Makarūni patīk visiem.
Tā, neko lielu vai daudz tur neuzglabāsi, jo viņš ir miniatūrs, tā diametrs ir apmēram 4 cm, bet jums jāatzīst , ka izskatās piemīlīgi un jancīgi!

Ja, nu kādam interesē, viņu var nopirkt šeit :) Bet neiesaku pirkt pārāk dārgi, lai nav jāpārmaksā, jo cenas svārstās no mazāk kā 1 dolāra līdz pat 4, un tas ir viens un tas pats!



Man ir tik daudz ebay un citas lietas, ar kurām gribu padalīties ar jums, centīšos saņemties. Tomēr, kā teica, viena mana pasniedzēja-  "Centība neizsaka darbību" un viņai ir taisnība, un vispār daži viņas izteikumi mani vajā vēl šodien :D


Lai jums jauks vakars :)

ENG 

And again i'm very lazy with review writing, and my anxiety attacks are back :/ but i'll be ok soon!
I promise, i'll find more time for my blog posts.

I have this mini macaroon case for few months, and i use it as pill container, because it's cheaper to buy bigger bottle of pills and put them in small container than smaller packaging of pills. It looks cute and is useful for that purpose.

You can use it as container for small earrings - jewelry,   or you can use it as very small gift wrapping.
You can buy them here, but try to find lowest price, cause they all are the same, just in other places they are pricier.


Have a nice evening :)

0 comments:

Post a Comment