Monday, August 10, 2015

Essence XXXL longlasting lipgloss review

For English summary scroll down bellow!


Pēdējā laikā visi sajūsminās par Loreal lūpu spīdumiem, kas ir arī matēti, atzīšos, es arī gribēju nopirkt, bet lasot atsauksmes, dažas ir sajūsmā, un dažas tomēr raksta, ka noturība nav tā labākā, un tas mani atrunāja no pirkšanas. Negribēju iztērēt vairāk kā 8 eiro(vai kāda tā cena) par matēto lūpu spīdumu, kas nav noturīgs, bet komentāros lasīju, ka Essences variants nav sliktāks, tāpēc kādā pārtraukumā Rimi Essence stendā redzēju šos lūpu spīdumus tikai par 1,69, izdomāju, ka man vajag, Nezinu cik liela ir toņu izvēle, vai kā, bet es izvēlējos 2, ikdienišķu un sarkanu, jo man patīk sārtās krāsas :D

Starp citu, pavisam drīz iznāks H&M kosmētikas līnija arī pie mums Latvijā :) Es nevaru sagaidīt! Ja jūs bijāt Positivus, jums jau bija iespēja izmēģināt kādus produktus. Pirms pāris dienām, mēs darbā ar kolēģēm arī varējām izmēģināt dažas lietas, esmu patīkami pārsteigta! Noteikti pirkšu šķidro matēto lūpu krāsu, jo viņas izskatījās dievīgi un acu ēnas, un drošvien vēl kaut ko, es nevaru sagaidīt! 





 Šķiet, ka tagad modē ir šķidrās matētās lūpu krāsas un tādas ir jebkuram kosmētikas zīmolam, pat budžeta.

Man ir divos toņos 05 Velvet rose (tas kas redzams bildē uz lūpām) un 07 Silky red

Tas, ko sola ražotājs" Ilgnoturīgs un kopjošs lūpu spīdums ar spoguļa spīduma finišu"
Visvairāk man ir žēl par to, ka viņš nav noturīgs, ēdot uz dzerot liela daļa nonāks nost no lūpām. Rozīgi nude tonis ir tik ideāls ikdienai un neuzkrītošs :)
Sarkano toni nerādīšu uz lūpām, jo man neizdevās smuki viņu uzkrāsot, viņam vajag lūpu zīmuli!
Smaržo pēc vaniļas, ļoti šķebina šī smarža, bet par laimi uzklājot uz lūpām pēc brīža to vairs nejūt.
Patīkama sajūta uz lūpām, nav lipīgs un viegls, kaut kas starp matēto un parasto lūpu krāsu, varbūt tāda nedaudz eļļaina sajūta uz lūpām.
Gribētos labāku noturību, bet ja nav slinkums pēc kāda laika pielabot viņu, tad ir tās cenas vērts, un nesausina lūpas.

Vīlusies es neesmu, bet vai pirktu vēlreiz, jā, rozā man patīk, sarkano gan nē, tas bija mana mirkļa vājība.

Vai jūs esat mēģinājušas šos lūpu spīdumus, kā jums patika? :)

PS. Drīzumā, būs raksts par šķidrajām matētajām lūpu krāsām no ebay, ļoti gribas padalīties ar jums :D


Lai jums jauka diena :)

ENG

Everyone is raving about new matte lip glosses from Loreal, but they are little bit expensive , and not that long lasting, so i decided that i want to try something cheaper and bought Essence long lasting lip glosses.

By the way very soon H&M make up line will be available in few stores in Latvia, and oh boy, i had chance to try few things and i like them so much, as soon as they will be available in stores i will get liquid matte lipstick and nude brown eye shadows, cant wait!

Back to Essence lip glosses, i'm kinda disappointed, i wish they were more  long lasting! But colors are so pretty! :)) I bought 2 of them  05 Velvet rose (nice everyday color) and 07 Silky red (lovely red color but you need lip liner with it!).
I dont like the smell, they seems to be vanilla scented and i hate that smell, but good thing is,  when you apply it on your lips you cant really smell it.
If you want something long lasting, this lip gloss wont be for you. But it's very affordable and for price like that it's worth it :)

I'm testing  something from ebay - shared in Instagram picture - cant wait to share it with you guys - review coming very soon!

Have a nice day :) 

0 comments:

Post a Comment