Sunday, August 9, 2015

Bell Hipoalerģiska mitrinoša lūpu krāsa un Ilgnoturīga matēta lūpu krāsa ar alveju atsauksme

Tie kas činkstēja par auksto laiku, tagad priecājas, bet es gribu čīkstēt par karstumu :D Nekur nav labi, ne ārā, ne mājās un ne darbā!

Pirms nedaudz vairāk kā 2 nedēļām rakstīju par Bell kosmētikas produktiem sejai un acīm , tad šodien ir pienākusi kārta 2 burvīgiem lūpu produktiem :)

Jā, es šos 2 produktus saņēmu izmēģināšanai bezmaksas, un gribu pateikt, ka tas neietekmēs manas domas, tāpēc, ka es netaisos kādam ieteikt produktu un saslavēt, ja tas man nepatīk, un ja atsauksme ir laba, tas ir tāpēc, ka es pati esmu sajūsmā!





 Bell - Hipoalerģiska mitrinoša lūpu krāsa:
"Ar šo lūpu krāsu- zīmuli Jūs iegūsiet maigas, vieglas un mitrinātas lūpas. Lūpu krāsa ir pieejama sešās intensīvas un piesātinātās krāsās. 
Perfektas lūpas visas dienas garumā!"

Wow, kas par toņiem! Man tika tonis #06, kas ir rozīgi sārts ogu tonis. Dievinu toņus, tomēr, lai kā man patiktu šī lūpu krāsa, es nevaru sev pārkāpt pāri un uzlikt kaut ko košu uz lūpām, jo man šķiet, ka tad visi blenž virsū, un ja nu man nepiestāv, un pārējās domas.
Piekritīšu tam, ka viņa nesausina lūpas, un nav jābūt ideālam lūpu stāvoklim, lai viņu uzklātu. Noturība vidēja, kā jau visām nematētajām lūpu krāsām, konkrēti šis tonis nedaudz ieēdas lūpās un neizzūd pavisam.
Vislielākais pluss ir tas, ka viņai nav smaržas un visām, kam nepatīk spēcīgi smaržojošas lūpu krāsas šī būs tieši laikā. Protams, arī tas, ka viņa ir dermatoloģiski pārbaudīta un neizraisa alerģiju(vismaz sev es neko nenovēroju, kas ir liels pluss!).
Patīkami maiga sajūta uz lūpām, un tik viegla, ka jums nav sajūtas, ka ir uzklāta lūpu krāsa.
Vienīgais ieteikums, noderētu lūpu zīmulis, jo košākas lūpu krāsas ir grūtāk uzklāt, tā lai būtu vienādas līnijas.
Iesaku visām, kam gribas kaut ko košu :)

Ja es liktu vērtējumu, tad tas būtu 8,5, jo krāsas ir par spilgtu man, un ir vajadzīgs lūpu zīmulis.



Bell - Ilgnoturīga matēta lūpu krāsa ar alveju:
"Maksimāli intensīva krāsa! 
Viegli uzklājama un rada 100% matētu efektu. 
Sastāvā esošā alveja un vitamīns E mitrina un baro lūpas. "

Cepuri nost, šī ir labākā matētā lūpu krāsa par draudzīgāko cenu, ko esmu lietojusi, un es jau sev nopirku Prismā vēl vienu, jo man ir bail, ka iepatiksies un mans tonis nebūs pieejams, labāk nodrošināties :D
Šī lūpu krāsa ir perfektā putekļaini rozā nude krāsā, tonis #01
Veselas 2 nedēļas katru dienu, kad devos uz darbu lietoju šo lūpu krāsu, un tas parāda to, cik ļoti man patīk šī lūpu krāsa, jo ja man viņa nepatiktu, es viņu nekrāsotu tik bieži. 
Pats labākais ir tas, ka viņa tik tiešām nesausina lūpas, bet tomēr nav tik matēta, kā pilnīgi matētās lūpu krāsas un nedaudz izzūd no lūpām. Bet ja uzklāj biezākā kārtā, tad turēsies visas darbadienas - 8h garumā, pat ēdot un dzerot. 
Lūpu krāsa neizplūst pāri lūpu līnijai un un jābaidās, ka varētu izsmērēties tur kur nevajag.
Kā jau matētajām lūpu krāsām, būs vajadzīgs ideāls lūpu stāvoklis, jo viņa izcels visus sausumus.
Viņai ir klasiska lūpu krāsas smarža, kas nav uzmācīga un netraucē, to pat īsti nejūt.
Šo es noteikti iesaku kā labu un lētu variantu, ja gribas matēto lūpu krāsu, jo viņa nerada to matēto lūpu krāsas sausumu- ļoti sausu lūpu sajūtu, kas nav patīkams uz lūpām.
Es labprāt nopirktu šo lūpu krāsu arī citā krāsā :) Starp citu, pirms kāda laika, kādā blogā (neatceros autori, jo nesekoju) lasīju atsauksmi par sarkano, šķiet, šīs sērijas lūpu krāsu, un arī atsauksme bija laba, tā kā es neesmu vienīgā, kam patīk šīs lūpu krāsas :)

Ja, es liktu vērtējumu, tad tas būtu 9,5, jo nekas nav ideāls!

Hipoalerģiskās sērijas produkti protams ir daudz dārgāki kā parastie, bet jūs vismaz zināt, ka lietojot tos, netiks nodarīts pāri jūsu ādai, un man kā alerģiskam cilvēkam, tas ir liels pluss, un viņi arī nav sliktāki par pārējiem produktiem.

Tomēr palikšu pie sava, šim poļu kosmētikas zīmolam nav ne vainas, un viņš netiek pienācīgi novērtēts!

Starp citu, Bell produktus ir iespējams iegādāties mājaslapā http://www.bella.lv/ , pirkumam virs 5 eiro bezmaksas piegāde :) un katram pirkumam klāt nāk paraudziņi, un dažreiz paraudziņu izmērs var būt kārtīgā testera izmērā, kas nav mazs :) Iesaku apskatīt Bell piedāvājumus Prizmas veikalā, un ja kaut kas iepatīkas, bet nav toņa, tad var pasūtīt arī mājas lapā :)


Kā jums patīk Bell lūpu produkti? Man personīgi viņi nav likuši vilties, neesmu gan testējusi lūpu spīdumus, bet tas tikai tāpēc, ka man nepatīk lūpu spīdumi, kuros nav klāt piparmētra.

Lai jums jauks vakars! :)

0 comments:

Post a Comment