Tuesday, July 28, 2015

Technic Get Lashed Volumising Mascara and Rival de Loop All In One Multitalent Mascara review

For English summary scroll down bellow!

Man pēdējā laikā neveicas ar tušām! Kāds cūka bija apgrābstījis Flormar tušu, un atnākot mājās pamanīju, ka viņa ir sakaltusi :/ :@ Izmetu naudu miskastē! 
Šis nebūs raksts, kur es stāstīšu par labiem tušu atklājumiem, kaut gan, vienai no tušām būtu labs potenciāls, ja vien viņa nebūtu veca!

Pašlaik man ir viena pusizlietota tuša un viena jauna, un ceru,ka tā jaunā nav lietota, bet ar manu pēdējā laika veiksmi, kas zina :D







 Pirms kāda laika no fragrancedirect pasūtīju 2 tušas pa lēto, viena bija izcila, otra- šī - nē.
Technic Get Lashed Volumising Mascara - sola piešķirt lielu apjomu jūsu skropstām.
Sāksim jau ar to, ka birstīte, kas uz iepakojuma ir daudz biezāka kā realitātē! Ar tādu birstīti nevar dabūt apjomīgas skropstas! Es esmu pieradusi pie labi redzamām skropstām, bet ar šo sanāk ļoti dabīgs efekts, kas man nepatīk, un izskatās, it kā es skropstas nebūtu uzkrāsojusi.
Kā nākošā lieta ir tas, ka tuša ir ļoti šķidra, un netīšām pamirkšķināsi, kamēr tuša vēl nav nožuvusi, un tā būs visur :D un varēsi tīrīt nost + vēl sacūkāsi pārējo make up acu rajonā.
Tas, ka birstīte galīgi nav līdzīga attēlā norādītajam es jau minēju, bet viņa paņem arī par daudz lieka produkta.
Labais - viņa turās uz skropstām un nebirst nost, ļoti minimāli izsmērējas uz vakara pusi, bet nebūs pandas acu efekts.
Neiesaku!
Ja liktu vērtējumu, tad tas būtu 3 no 10, jo ja gribas pavisam dabīgu minimālu efektu, būs laba, bet tā, neatbilst nekam no tā, ko sola ražotājs.

Rival de Loop All In One Multitalent Mascara - uz šo es liku lielas cerības, jo man patika tās RdL tušas, ko iepriekš biju lietojusi. Drogas atkal nav norādījuši pilnīgi neko latviešu valodā, kā jau parasti šīs firmas tušām. Un kā par brīnumu, viņās visas bija aizlīmētas ciet, un es jau sapriecājos, jo tad neviens jau nebūs viņu apcūkājis, bet prieks bija īss.
Atvēru tušu, un viņa ir sabiezējusi. Nezinu vai viņas visas bija vecas, vai tikai mana.
Man nav daudz nekā laba, ko par viņu teikt, vienīgi to, ka birstīte ir interesanta, un ja tuša būtu daudz svaigāka, būtu ļoti laba. Citādāk, kā jau nedaudz pavecas tušas, viņa birst, un smērējas, un ja esi uzkrāsojis vairāk tušu, vakarā būs pandas acu efekts.
Vērtējumu nevaru likt, jo man tika veca tuša, bet cepums par birstīti!

Esmu jaunas, vēlams, ūdensnoturīgās tušas meklējumos, bet ļoti negribu iegrābties!

Lai jums jauks vakars! :)
ENG

Recently i'm very unlucky with mascaras, bought 2 new, both of them was dried :/

Technic Get Lashed Volumising Mascara - i bought it on fragrancedirect and thought that it will be amazing, because of the illustrations on packaging, i wish! I thought thick means something bigger fuller, not thin, but brush was more thin than thick , and it dint give  any volume to my lashes. I hate it, brush sucks, and mascara are too wet , blink and it will be everywhere, and you'll ruin your eye makeup. Not worth it!

Rival de Loop All In One Multitalent Mascara - i thought that i'll love it, like other RdL mascaras, but it was old, i dont know if i was lucky enough to get old one or other mascaras was old too, but lucky me. I thing i would love this mascara, and wand is amazing, but there is no much i can say about it, because it's dried, and older mascaras smudges more and you have panda eyes after using them.

I really need new mascara, but i'm worried that i'll get old one again!

Have a nice evening! :)

0 comments:

Post a Comment