Sunday, July 26, 2015

Bell Hipoalerģiskās acu ēnas, Ilgnoturīgs koriģējošs fluīds un Kompaktais pūderis Multi Mineral - atsauksme

Es tiku pie lieliskas iespējas izmēģināt dažus Bell produktus :) Un es izdomāju, ka varētu pastāstīt arī par produktiem, kurus lietoju ikdienā, jo dažus no tiem, ko saņēmu, ir nedaudz  ilgāk jāpatestē, lai saprastu vai man patīk, vai der un tā.
Šodien pastāstīšu par hipoalerģiskajām acu ēnām, kuras es saņēmu izmēģināšanai, jau iepriekš gribu teikt, ka es godīgi pateikšu savas domas, un nerakstīšu pārslavētu rakstu, ja man produkts nepatiks, tāpēc ja es saku, ka man patīk, tad man patiešām patīk.
Būs arī neliels apskats par fluīdu un pūderi, ko lietoju ikdienā.


Hipoalerģiskās acu ēnas ir dermatoloģiski pārbaudītas, un būs piemērotas cilvēkiem, kam ir jūtīgas acis.


10 - melna, vai tuši pelēka krāsa - vissliktākā pigmentācija no pārējām acu ēnām, arī acu ēnu bāze nelīdzēs, īsti melnu krāsu uz plakstiņiem nevar dabūt, drīzāk kaut ko tumši pelēku.
20 - lai gan izskatās pēc baltas, ir ļoti laba ēna izgaismošanai, acu iekšējo stūros, zem uzacīm, šim nolūkam ideāla.
30 - visparastākā pelēcīgi sudrabaina acu ēna, nekas īpašs, un nav slikta.
40 - ļoti skaists ceriņu krāsas tonis :) man gan pašai tāda krāsa īsti nepiestāv, bet tā, tonis ir burvīgs.
50 - es dievinu šo krāsu - nedaudz tumšāk pelēcīgi pasteļtoņa violeta, nemāku precīzi aprakstīt šo toni, bet dzīvē izskatās tik skaists, un unikāls tonis. Viena no manām favorītu krāsām!
60 - pelēcīgi rozīgs tonis - rozīgie toņi nav manā gaumē, jo ja uzklāju viņus uz acīm, tad izskatās, ka būtu raudājusi, bet tā skaists tonis, tikai ne man.
70 - koraļļu pasteļkrāsa - maiga, nedaudz ar koraļļu piesitienu acu ēna, šis tonis un vēl 50 liekas diezgan unikāls, jo daudzās paletēs tādu neatradīsi, vismaz es tā domāju.
80 - gaiši brūns - šis un nākošais ir ideālie brūnie nude toņi, ko es lietošu ikdienā visvairāk.
90 - skaists pelēcīgi brūns tonis - salikumā kopā ar iepriekšējo piemērots ikdienā :)

Kopumā par ēnām - bildē zemāk var redzēt kā 80 un 90, izskatās uz acīm, tas ir mans ikdienas make up, viena acs varbūt izskatās spīdīgāka un otra nē, bet tas ir dēļ saules gaismas, visi  toņi, izņemot melno ir nedaudz spīdīgi, bet ne par daudz.
Var lietot ar acu ēnu bāzi un bez. Lietoju kopā ar Avon acu ēnu bāzi, un ēnas turējās uz plakstiņiem visu darba dienu, un tikai nedaudz palika blāvākas, bet tā turējās godam, es negaidīju tik labu rezultātu.
Nav pūderainas un nebirst, viegli klājas un tās var labi sapludināt kopā, izņemot melno, kas nav izdevies tonis.
Pigmentācija ir vidēja, kā jau nedaudz lētākām acu ēnām, bet manuprāt, nav tās sliktākās, varētu pielīdzināt Essence acu ēnām.
Toņi, kurus es ieteiktu ir 80 un 90, tie būs piemēroti ikdienai un visām tām, kurām patīk brūnīgie toņi,  arī 50 un 70, jo tie ir burvīgā krāsā, un 50 ir unikāls un skaists toni, un 20 būs labs izgaismotājs :)

Ja es liktu vērtējumu, tad tas būtu 7,2 no 10






Šos abus produktus, šķiet, lietoju jau kopš maija, un ja vien būs pieejams mans tonis pirkšu atkārtoti.
Ilgnoturīgs koriģējošs fluīds - "Samazina un paslēpj nepilnības, radot gludāku un patīkamāku sejas ādu.
Satur īpašas gaismas atstarojošas daļiņas, kas rada perfekta grima efektu. āda tiek mitrināta un barota, radot veselīgas sejas efektu.
Ir pieejami četri dabiski toņi, kas sniedz ilgstoši noturīgu grimu!"

Teikšu kā ir, es vēl neesmu atradusi produktu, kurš manai ādai liktu izskatīties matētai visas dienas garumā, un arī šis nebūs tāds, bet ir daudz labāk.
01 ir pats gaišākais tonis, un tas ir ideāli piemērots manai gaišajai ādai. Jāuzmanās ar uzklāšanu, jo viņu vajag tikai nedaudz, jo ar mazumiņu var labi noklāt visu sejas ādu. Es šo produktu klāju ar rokām, var arī ar otu, bet šķiet sūklītis nederēs, jo uzsūks par daudz produkta.
Vidējs līdz full coverage (nezinu kā lai iztulko latviski!), viņu var uzklāt vairākās kārtās, lai iegūtu vajadzīgo segumu, neveļas, viegli klājas. Šķiet, ka āda zem viņa elpo, jo viņš nerada smagnēju maskas efektu, sajūta, it kā nekas nebūtu uzklāts uz ādas. Uz iepakojuma ir rakstīts, ka viņš vizuāli samazina poras, vismaz manas lielās poras uz vaigiem nē, es neesmu atradusi produktu, kas palīdzētu viņas nomaskēt, bet arī tās neizceļ.
Ja ir taukaina āda, tad nu nebūs matēta āda visas dienas garumā, pēc pāris stundām sāks spīdēt, bet viņš turas savā vietā, nav tā kā ar citiem, kas mēdz aizpeldēt.

Ja es liktu vērtējumu, tad 8,5 no 10, jo viņš ir izkonkurējis visus manus iemīļotos BB krēmus, un ideāls vasarai, kad vajag kaut ko sedzošu, bet tonālais ir par smagu.

Kompaktais pūderis Multi Mineral "Šis ultradelikāts pūderis rada neredzamu slāni uz ādas, lai dotu grimam svaigu izskatu visas dienas garumā. Minerālu bāzes formula ir paredzēta visiem ādas tipiem, ieskaitot jutīgu.
Pūderis satur E vitamīnu, kas pazīstams kā jaunības vitamīns.
Samta formula Multi Mineral Mat palīdz mazināt ādas nepilnības un padara tās gaišākas.
Ideāli pabeidz grimu, atstājot ādu gludu un starojošu. Labi izlīdzina toni, atstājot satīna sajūtu uz ādas."
Nevaru izlemt vai šis pūderis izkonkurē līdzīgo Essence matējošo pūderi vai ir vienā līmenī, jo man patīk abi! Lietoju kopā ar fluīdu un lai arī mana āda spīd  pēc kāda laika, vismaz viss stāv vietā. Viņš tik tiešām ir samtains, un pēc uzklāšanas āda ir tik maiga, un dod papildus segumu, un viņu nevar uzklāt par daudz, jo es lieku tiešām daudz, un nerada pūderainas sejas izskatu. Es jau nopirku vēlvienu sev rezervei.
Ja es liktu vērtējumu, tad tas būtu 8,5 no 10, tāpat kā fluīdam.

Kopumā man šķiet, ka šī kosmētikas firma tiek par maz novērtēta. Cenas ir sakarīgas, un Prizmā bieži ir kāda atlaide dažiem produktiem, un dažreiz tie jau ir izķerti. Protams, ka ne visi produkti ir labi, bet vairums tiešām ir, es varu spriest pēc tiem, ko esmu izmēģinājusi.

Starp citu, Bell produktus ir iespējams iegādāties mājaslapā http://www.bella.lv/ , pirkumam virs 5 eiro bezmaksas piegāde :) un katram pirkumam klāt nāk paraudziņi, un dažreiz paraudziņu izmērs var būt kārtīgā testera izmērā, kas nav mazs :) Iesaku apskatīt Bell piedāvājumus Prizmas veikalā, un ja kaut kas iepatīkas, bet nav toņa, tad var pasūtīt arī mājas lapā :)

Pavisam drīz būs atsauksme vēl par dažiem Bell produktiem, gan tādiem, ko man iedeva testēšanai, gan arī tiem, ko esmu pirkusi pati.
Pagaidām Bell produkcija man nav likusi vilties, un ne viss, kas ir lēts, ir slikts, un man tikai prieks par to, jo nav jāpārmaksā.


Vai jūs esat izmēģinājušas kādu no šiem produktiem? :)



Lai jums jauka diena! :)

4 comments:

  1. Malacis, ka iepazīstini ar šo produkciju. Cena ir tiešām draudzīga, un mans uzskats, ka tā nav ne ar ko sliktāka par dārgāku, jo nekur jau neliek dabīgas sastāvdaļas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tieši tā, labs variants tiem, kas nevar atļauties tērēt daudz naudas kosmētikai, un man patīk arī tas, ka piemēram fluīdiem, tonālajiem un tā, gaišie toņi tik tiešam der gaišākas ādas īpašniecēm, jo dažreiz pieejamākais pats gaišākais ir par tumšu.

      Delete
  2. coverage ir sedzamība. tā arī saka - vidēja līdz pilnīga sedzamība.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Paldies! Man dažreiz tulkojot aizmirstas vārdi, vai liekas, ka skan neloģiski :D

      Delete