Wednesday, July 1, 2015

Jūnija favorīti


For English summary scroll down below!

Pusgads jau ir pagājis, un kā katru gadu pēc jūnija ir sajūta, ka vasara tūlīt beigsies, kaut gan vēl taču veseli 2 mēneši palikuši.
Tad, kad biju jau šo gadu norakstījusi kā neizdevušos, jūnijs sagādāja pārsteigumu, es beidzot dabūju darbu :) Jūs pat nevarat iedomāties cik ilgi es meklēju kārtīgu darbu, uz cik darba intervijām neesmu gājusi, ko tik neesmu redzējusi tajās, un beidzot man nospīd, iespējams, ka tikai uz vasaru, bet tik un tā, man vismaz būs gana laba pieredze.
Īsumā par savu darbu - ir dienas, kad nepatīk, un ir dienas, kad es mīlu savu darbu. Kopumā man patīk, pat vairāk kā es biju domājusi, ir dažas lietas, kas kaitina, piemēram, tas, ka daži nesaprot, ka es tikai mācos un ir vēl daudzas lietas, kas dažiem liekas pats par sevi saprotamas, bet man ir kaut kas pilnīgi jauns. Man prieks, par dažiem atsaucīgiem kolēģiem, kas palīdz un ir saprotoši.

Dēļ darba, man arī nav laika blogošanai tik daudz cik gribētos, īstenībā, man gribas tikai lasīt citu blogus, nevis pašai kko rakstīt, jo tas aizņem pārāk daudz brīvā laika, un bieži brīvdienās es gribu kārtīgi izgulēties, vai darīt kaut ko citu. Tomēr vismaz nedēļā taps viens raksts, un ja es saņemšos, tad vēl kāds, jo man gribas padalīties ar saviem ebay labumiem, un citām labām lietām.

Ak jā, šis ir pirmais mēnesis pēc ļoti ilga laika, kad man nav bijusi neviena trauksmes/panikas lēkme :)

Šomēnes man nav neviena kosmētikas favorīta, jo lietoju vienu un to pašu, un man nav nekā jauna, vai interesanta, kas paticis labāk vai ko lietoju vairāk kā jau ierastos produktus, bet zinu, ka nākošajā mēnesī noteikti būs, jo nākošajā new in rakstā, es padalīšos ar dažiem pirkumiem, ko esmu lietojusi jau ilgāku laiku, un gan jau kāds no tiem būs mans jūlija favorīts.


Random favorīti

Titānika izstāde :)

"Mēness nebija redzams. Es vēl nekad nebiju redzējis tik spožas zvaigznes. Tā bija nakts, kas lika priecāties par to, ka esi dzīvs."
 Man ļoti patika, un iesaku aiziet, un vēl var paspēt to izdarīt, jo izstādi pagarināja līdz jūlija beigām :)) Es ļoti gribēju aiziet, bet nevarēju atrast kompāniju. Uzrakstīju draudzenei, un viņa arī gribēja iet, tomēr mēs tā arī nesarunājām, un nebūtu jau pirmā reize. Mēs uz kino taisāmies kopā iet jau pusgadu :D Tad es izdomāju, ka ja neviens neies ar mani, iešu viena, un paldies brālim, kurš man uzdāvināja naudu biļetei uz izstādi, viena no labākajām dāvanām :) Vienam iet ir savas priekšrocības, tu mierīgi vari apskatīties visu, un izlasīt, un pakavēties ilgāk, nav nekur jāsteidzas. Varbūt aiziešu vēlreiz!

Jūnijā sanāca aiziet uz kino veselas 2 reizes vienā dienā, biju uz Jurassic World un Insidious 3. Abas filmas man patika, un man prieks, ka Zediena iekrita brīvdienā, jo savādāk diez vai ietu uz 2 filmām par pilno cenu. Insidious patīkami pārsteidza, jo 2 filma bija izgāšanās, bet šī bija gandrīz tik pat laba, un nedaudz neomulīga kā pirmā.

No dziesmām man ir 2 favorīti:

Vampire Weekend - Hannah Hunt 
Skaista savā vienkāršībā, pilna ar emocijām un atgādina vasaras vakarus, mani kaut kā pavilka un gribas klausīties uz riņķi līdz apniks.


Prāta Vētra - 7 soļi svaiga gaisa :) Noklausījos visu jauno albumu, un šī dziesma iepatikās uzreiz, pārējas, ne tik ļoti, bet šī ir ļoti skaista.
Tagad man žēl, ka vēl neesmu nopirkusi biļeti uz viņu Rīgas koncertu, bet es vēl pat nezinu vai man man būs brīvs tajā dienā, un neviens neiet no maniem draugiem-paziņām, un es nezinu vai gribu iet viena uz koncertu. Kāds ir gājis viens? Es parasti daudz kur eju viena, bet nekad neesmu bijusi viena uz koncertu.

Un kā pēdējais ir pastkarte, ko saņēmu no Ukrainas :) Man vienmēr ir īpaši liels prieks saņemt ar futbolu vai hokeju saistītas pastkartes :)


Mans mini plāns jūlijā:

  • Aizbraukt uz jūru un vai Ogri
  • Aiziet uz Minjonu filmu :D jā, viņi ir piemīlīgi un man patīk multenes :D un starpcitu, Minjonu Tic tac, jā es uzķēros uz reklāmu, ir tik labi!
  • Atrast nagu laku, kas ir noturīga, jo man jau apnicis katru dienu lakot nagus, jo darbā nekas neturas uz nagiem.
  • Nopirkt sev kaut ko jauku vai veikt kaut ko tādu, ko es jau sen ļoti gribu.

Lai jums jauks vakars! :)

ENG


I don't know why, but every year when June ends, i have feeling that summer will end very soon and autumn is here, but summer just started.

I hated this year, it sucked from start, but June turned it all around. I FINALLY found job, and i'm in more happier place. I like my job, it's better that i expected, of course there still are some days when i dont like it :D but that passes, and i'm glad that they gave me chance to work, and yes, it's maybe for summer, but still, better than nothing.

Because of job, i dont have that much time for blogging, and in my day off i want to sleep or do something else. But i decided, that there will be at least 1 blog post in week, maybe more, because there are so much things i wanna share with you guys - write reviews, and few of my purchases from ebay are better than i expected, and i wanna share them.

I dont have any make up favorites this month, just because i dint tried anything new.

Random favorites are:
Titanic The Exhibition - i suggest it to everyone, if you have chance, just go, you wont regret it.

I saw 2 movies in cinema - Jurassic world and Insidious 3. Finally good horror movie, and 3th chapter is better than second, it's more scary and interesting.

Music favorites - Vampire weekend Hanna Hunt - such a beautiful song! And song from Latvian band Brainstorm. 

And i received football related postcard from Ukraine :)) love it!

My little plan for July:
  • Go to sea or visit my friend in Ogre
  • Go to cinema at see Minion movie :D
  • Find nail polish that is long lasting, cause all my nail polishes chips in work, and i dont wanna paint my nails every fucking day!
  • And treat myself with something nice, i deserved it.
Last good thing about June, is that i didnt had any anxiety attacks this month, and i'm so happy about that!

Have a nice evening! :)

0 comments:

Post a Comment