Friday, January 8, 2016

Fairy string lights review

For English summary scroll down below!




Laimīgu Jauno gadu! :)
Es gribēju uzrakstīt apkopojumu par savu 2015. gadu, bet šodien ir jauka diena un man negribas to sabojāt ar negatīvām lietām, jo nebūs melots, ka lielākā daļa no pagājušā gada bija neizdevusies un briesmīga, es nepārspīlēju.
Nedaudz vairāk kā mēnesi pirms Ziemassvētkiem es izdomāju, ka gribu nopirkt lampiņu virtenes, gadu iepriekš tādas redzēju Tiger veikalā tikai vismaz 3 reizes dārgākas, Tiger manu naudu nedabūs, tāpēc pasūtīju ebay. Protams, es naivi cerēju, ka viņas atnāks pirms Ziemassvētkiem, bet atnāca tikai šodien :D Es jau biju sagatavojusies un nopirku Rimi līdzīgas, tām arī nav ne vainas. Bet nekas, uz nākošajiem svētkiem būs laikā un vēl vienas noderēs.




Diemžēl mana telefona kamera nespēj noķert īstās krāsas, bet viņas spīd gandrīz tā kā bildē no ebay.

Ja nu kādu interesē, pirku šeit :) bet iesaku pameklējiet lētāko variantu.
Es izvēlējos krāsainas, jo vienkrāsainas ir garlaicīgas, un man patīk košākas, bet tā jau ir katra izvēle.

Darbojas uz trim AA baterijām. Tas priekš manis ir ideāli, jo viņas var uzlikt, kur vien grib, un nav jāuztraucas, ka tuvumā nebūs kontakta, vai nevarēs aizstiept vadu līdz kontaktam.
Man nav nav īpaši ko teikt, vismaz lētākas kā Tiger, un jūs varat izvēlēties cik garu virteni gribat, jo ja piemēram ir lielāks logs (es savas lieku uz loga) gribas garāku virteni. Es viņas liktu uz grāmatu plaukta, ja man tāds būtu.
Viens no mīnusiem ir lēnā piegāde, lampiņas pie manis atceļoja vairāk kā mēneša laikā, bet pie vainas var būt arī tas, ka pasts svētku laikā ir ļoti noslogots. Otrs mīnuss ir tas, ka vienai no lampiņām bija grūti attaisīt bateriju kastīti, bet otra atkal vērās vaļā ideāli.

Vīlusies es neesmu, un iesaku šāda veida virtenes arī jums :))  Kurš teica, ka lampiņas var dedzināt tikai Ziemassvētku laikā, dedziniet kaut vai cauru gadu!

Lai jums jauks vakars :)

PS. šodien saņēmu savu makeuprevolution sūtījumu, es laikam esmu nedaudz vīlusies, bet par to kādā no nākošajiem rakstiem.

ENG

Happy New Year everyone :)
So i decided that i wanna order Christmas lights , but i dint wanted to spend more money and buy them in store, and i ordered them on ebay. Oh yes, i thought that i will receive them before Christmas :D but i received them only today, but that's ok, they are on time for next Christmas :D
I ordered them here :) but search for cheaper options if possible ;)
They are as bright as in ebay picture, but i couldn't catch it with my phone's camera. They work with 3 AA batteries and i love it, because then you dont need to worrie about finding a place where to plug it in, and you can put it where ever you want it :)
I suggest them to everyone, cause they are worth it. I had one issue with one of the lights battery box was very hard to open, but for me that's not that big of the deal.

And who said that you cant put up fairy lights all year around?!

Have a nice evening :)

PS. Today ir received my order from makeuprevolution and i have mixed emotions about it, i'm kinda dissapointed!

0 comments:

Post a Comment