Wednesday, December 30, 2015

For English summary scroll down bellow!

Kur es biju pazudusi, es gribētu teikt, ka man nebija laika, bet tas būtu melots, jo es nestrādāju katru dienu, un laiku es varētu atrast, ja gribētu. Man visdrīzāk bija apnicis šis hobijs, un arī blogu lasīšana. Visi raksta praktiski vienu un to pašu, tikai retais, testē ko citu, izlasi vienu rakstu un vairāk nevajag, tāpēc man apnika. Tomēr es mazliet ilgojos pēc savu ebay labumu rakstu veidošanas, un ir dažas labas lietas, ar kurām jāpadalās, un arī tādas, par kurām jāpabrīdina, lai neiegrābjas arī citi! Tāpēc, drīz labošos un atgriezīšos pie blogošanas savam priekam :)

Tā kā man patīk sveces, tad man vajadzēja padalīties ar šo bildi -tagad man sveču pietiks kādam laikam, bet vislielākais prieks par labākās draudzenes dāvanu - divām Yankee Candle svecēm(*spiedz no sajūsmas*), paldies Sabīn! :))

Pavisam drīzumā - tad, kad atnāks mans sūtījums un būšu izmēģinājusi, pastāstīšu jums par savu ebay atradumu un es ceru, ka nebūšu vīlusies, un tās ir matētās lūpu krāsas, nav jau tā,ka man vajadzētu vēl kādu, bet gribās :D

Lai jums jauks vakars :)


ENG

Where i have been and why i haven't updated my blog - i would love to say, that i dint had free time, but it would be a lie, i dont work everyday, i was just bored of blogging world. Almost all blogs that i follow write about same thing, and you get tired of that. But i'm missing writing reviews about mu ebay finds, i would love to continue sharing best finds and  warn you about things that are not good! I cant wait to wrote reviews again, and very soon i'll do it again :)

And i needed to share this picture, because i love candles very much :) Huge thank you to my best friend Sabine for gifting me these two Yankee Candle candles :) I love them so much :))

And soon - when i'll receive and try out my latest ebay purchase, i'll share my thoughts about hopefully awesome matter lipsticks, not that i need new lipsticks, but i want them :D

Have a nice evening :)


4 comments:

  1. Prieks sagaidīt rakstu no Tevi. Ik pa laikam iegāju Tavā blogā, lai apskatītu vai ir kas jauns. Tik ļoti patīk Tavs blogs ar to, ka apskati tik dažādas lietas(kas nav mazsvarīgi budžeta klases, jo luksus daudziem nav pieejams), pilnīgi atšķiries no citiem blogiem. Esmu ārkārtīgi vīlusies lielā daļā blogu, jo visi raksti ir tikai testēt iedoto produktu raksti, visur praktiski vienveidīgs info, kā kāds jauns raksts tā atkal testēšanai iedotais, ok, ja dod testēt, nu iedodiet taču blogeriem atšķirīgus produktus, nevis 10 raksti par vieniem un tiem pašiem. Ja agrāk bija interesanti blogus lasīt, tad tagad to esmu pārstājusi, no vienas puses forši, tajā laikā varu darīt kaut ko citu. Biju sākusi domāt, ka varbūt man vienīgajai tāda vilšanās, bet nē, ir vairāki blogeri, kuri ir izteikuši arī savu sarūgtinājumu šajā ziņā. Es tomēr ticu, ja par produktu vairāki raksta, ka ir labs, tad tā arī ir, bet runa jau iet par to, ka garlaicīgi vienu un to pašu lasīt. Tev novēlu nepamest blogošanu, ir tiešām interesanti lasīt Tavu rakstīto, Tavam viedoklim ticu. Lai Tev laimīgs un iedvesmas pilns Jaunais gads!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Paldies par jaukajiem vārdiem :) Man patīk rakstīt par kaut ko citu, un gribu parādīt, ka ne viss, kas ir lēts ir slikts, ir daudz labas lietas nopērkamas ebayā, un tās nemaz daudz kvalitātes ziņā neatšķiras no daudz dārgākām. Piemēram, tās noturīgās lūpu krāsas, turas visu darba dienu uz lūpām un nav jāuztraucas, ka kaut kas izsmērēsies, un maksā tikai 1 dolāru :)
      Man tieši pietrūkst dažādības, citi nemaz necenšas testēt iedotu, tikai pliki apraksta, un tas, ka visur ir praktiski viens un tas pats, garlaicīgi.
      Protams, ir dažas lietas, kas ir tik labas, ka jāpadalās, es arī gribēju rakstīt atsauksmi par to noturīgo Loreal tonālo, jo viņš tik tiešām ir labs, bet tā kā visi par to jau rakstīja, man vairs nelikās aktuāli, tā kā piekrītu, ka ir lietas, par ko visi raksta, jo viņas ir labas, bet ir tādas, kur visi drukā atsauksmi, jo dabūjuši šo lietu testēšanai.
      Es nekad neteikšu, ka kaut kas ir labs, ja tas tāds nebūs, negribu lai citi iegrābjas un izmet naudu!
      Paldies, iedvesma man noteikti noderēs :)

      Delete
  2. Gaidu ar nepacietību jaunu ebay labu atrādīšanu :)

    Anita,
    www.anitasdiaries.wordpress.com

    ReplyDelete