Thursday, October 22, 2015

Ebay fail #1

For English summary scroll down bellow!

Parasti lielākā daļa manu ebay atsauksmju ir pozitīvas, tomēr ik pa laikam man gadās pamatīgi iegrābties, tāpēc nolēmu, ka izveidošu jaunu sadaļu Ebay fail , kur rakstīšu par lietām, kas sagādāja vilšanos. Ne vienmēr es rakstu atsauksmes par visu, ko nopērku, un dažreiz,ja ir gadījies pamatīgi iegrābties, lieta pa taisno tiek izmesta vai arī tiek nobāzta, un par to es aizmirstu.

Vasaras sākumā es ebay nopirku ūdens pudeli, lai varētu stiept ūdeni līdzi ikdienas gaitās un man nebūtu jāpērk ūdens. 


Kādas tik nevar atrast, pilns ebay ar dažādām pudelēm, tomēr šī mani uzrunāja vairāk kā citas. Labs tilpums, un pats labākais, viņā var iepildīt augļus iekšā un tie nepeld pa visu ūdeni. Gribu pieminēt,ka speciāli gribēju plastmasas pudeli, jo stikla pudele ir par smagu un es baidījos, ka nejauši nometīšu un pudele saplīsīs. Šī pudele bija tieši laikā, jo pliku ūdeni (izņemot gāzēto) es nevaru iedzert bez citrona un šī pudele tieši ir domāta,lai tajā iepildītu augļus. Atradu izdevīgāko piedāvājumu un izsolē nopirku šo pudeli.

Diemžēl bildes ar to kā pudeli izskatījās dzīvē man nav, jo viņa sen jau ir miskastē, un tad kad vēl biju par viņu sajūsmā man nebija laika, lai rakstītu atsauksmi.


Pirmā lieta, kas man nepatika bija ļoti spēcīgā plastmasas smaka, ko nekādi nevarēja izmazgāt, pēc vairākām mazgāšanas reizēm oda pēc plastmasas. Tā bija viena lieta, kas man ļoti traucēja, jo ik reizi dzerot sanāk just plastmasas smaku, kas šķebina. 







Nepagāja ne mēnesis un pudele mani uzmeta. Nebiju ne reizi viņu nometusi zemē, un nebiju pamanījusi, ka visa pudeles apakša ir ieplaisājusi. Un tieši vasaras karstākajā dienā, kad ūdens labi noderētu, ejot uz tramvaja pieturu pamanīju, ka man kkas pil virsū uz kājas, un izrādās, ka tā bija pudeles vaina. Sākumā gan domāju, ka neesmu labi aizskrūvējusi, bet pēc tam pamanīju, ka tek no apakšas, pa mazām plaisām pudelē, un daļa no ūdens jau bija izlijusi, nezinu kā mājās nepamanīju, ka viņa tek. Labi, ka nebiju ielikusi pudeli somā, jo tad visa soma būtu pielaistīta, un dažas mantas sabojātas.

Nezinu vai man gadījās brāķis, vai plastmasa bija veca, un kāpēc viņa tā saplīsa, bet zinu, ka tādu es vairs nepirkšu. Pudeles ideja ir laba, bet neieteiktu viņu, nu kaut vai dēļ plastmasas smakas, no kuras īsti nevar tikt vaļā.



                                       Lai jums jauka diena :)

ENG

Recently i was really lazy and didn't translated my blog posts in English, but from know on i'll try to write in English too!

I mostly write about my best ebay finds, but very rarely i share things that sucks! And one of the reasons why i dont share my ebay fails is because i throw them out or i put them somewhere and forget about them. So i decided to write about my ebay fails too, because it might be useful to share my thoughts on things that dint worked for me because maybe you can save your money and dont spend it on things that are not worth it!

In summer i bought water bottle from ebay, because i wanted to drink more water and it's too expensive to buy water if you go somewhere when you can take it from home. I saw this amazing water bottle with fruit infuser, and i needed it. I dont like  non carbonated water , but if i add lemon or other fruit i can drink it, so this bottle was perfect for me.

First thing than i hated about this bottle was plastic smell, no matter how many times i washed it, it still smelled the same, and that smell was too strong for me.
And after just month - i dint even used it every day, bottle cracked and water started to leak, i dont know how, and why. Maybe plastic was old, or i got dud , but would never suggest this bottle to anyone, not worth it!

Have a nice day :)



0 comments:

Post a Comment