Tuesday, October 6, 2015

ebay labumi #33 Coty Airspun loose face powder review


Man vajadzētu izveidot septembra favorītu rakstu, bet šķiet, ka es to apvienošu kopā ar oktobra favorītiem, jo septembrī nekas īpašs nenotika, un neviens produkts nelikās īpašāks par citiem.
Esmu pamanījusies saķert kādu vīrusu, vienmēr saslimtu tad, kad ārā ir tik burvīgs laiks, es labprāt pavadītu pēc iespējas vairāk laika ārā un izbaudītu saulainās rudens dienas. Tomēr neskatoties uz to, rīt došos uz Trakajām dienām paskatīties, kas tur labs un gribu nopirkt savu iemīļoto Gosh tušu, un varbūt kādu lētāku nieciņu. Nedaudz žēl, ka daudz kas no piedāvājuma ir tieši tāds pats kā pagājušajā gadā, tikai dažām lietām cena nedaudz pieaugusi! Gribētos paķert Batiste sauso šampūnu, tikai es nekad viņu neatrodu.
Pirms ķēros klāt pie raksta, vai kāda jau ir pagaršojusi Coffee Inn pumpkin spice latte? Es gribētu pagaršot, bet neesmu droša, ka man garšos, jo viņai vajadzētu būt ķirbju piegaršai, un man riebjas ķirbji, bet varbūt kafija nav slikta?!

Es vienmēr esmu skeptiski noskaņota, ja blogeres vai vlogeres kādu produktu pārmērīgi saslavē, jo nekad nevar zināt, vai viņš tiešām ir labs, vai viņas tikai tā saka, jo dabūjušas šo produktu bez maksas (es nesaku, ka visas tā dara, bet daļa noteikti!), tāpēc pirms pirku šo pūderi kārtīgi palasīju atsauksmes, kas atrodamas ne tikai lielos blogos, bet arī mazākos, jo šis pūderis nav lēts, es savu pirku par apmēram 12 eiro.

Atsauksmes lielākoties bija ļoti labas un izdomāju, ka jāpasūta ir, man tieši pūderis gāja uz beigām, tāpēc arī pasūtīju, un man prieks par to!










Pūderim klāt nāk pufiks ar kura palīdzību var uzklāt pūderi uz sejas, es gan viņu neizmantoju.

Man šķiet, ka šis Coty Airspun pūderis pieejams 5 dažādos toņos, es izvēlējos tonī Translucent, kas ir pats gaišākais un derēs bālas ādas īpašniecēm. Lasot atsauksmes esmu "dzirdējusi", ka ir arī tāds pūderis no šiem, kas nedod papildus toni, ko var izmantot, lai nostiprinātu kosmētiku, taču manis pasūtītais tomēr dod vieglu segumu klāt, tāpēc iespējams ir vēl kāds, kas nedod nekādu papildus toni.

Manas domas:

  • Labākais pūderis, ko es esmu lietojusi! Ar viņu nevar pārspīlēt un uz sejas neveidojas pārpūderētas sejas efekts, un dienas gaitā viņš nesalien rievās, līdz ar to izskatās tā, it kā nemaz nebūtu nopūderēts, jo dažreiz var redzēt, ka cilvēki lieto pūderi, bet šis sniedz tādu dabīgu izskatu.
  • Ja ir taukaināka āda, tad pēc pāris stundām būs jāpiepūderē, bet tā viņu uzklājot seja izskatās matēta.
  • Citi saka, ka viņš palīdz radīt perfektas ādas efektu - nav redzamas poras, bet, ja jums viņas ir lielākas, tās viņš nenomaskēs,  tomēr viņu uzklājot seja kļūst patīkami maiga un izskatās veselīga. 
  • Lai iegūtu papildus segumu, iesaku šo pūderi uzklāt ar sūklīti - beauty blenderi (tāda veida sūkli vai pašu parastāko, un arī tā viņš uz sejas turēsies daudz labāk. Ar pūdera otu, es šo produktu neesmu mēģinājusi uzklāt. Varu teikt, ka konsīleris acu zonā ar šo pūderi pa virsu turas vēl labāk, un šis pūderis nesalien rievās.
  • Viens no mīnusiem ir cena, bet tā kā iekšā ir ļoti daudz produkta, tad it kā ir tā vērts, jo tik ātri jau neizlietosies.
  • Gribu brīdināt,ka viņam ir ļoti spēcīga klasiskā pūdera smarža, kas varētu visiem nepatikt, un kādu brīdi, kad viņš ir uzklāts to vēl jūt, bet vēlāk tā pazūd.
Šo ebay labumu es noteikti ieteiktu visām :) Ja nu kādu interesē, viņu var nopirkt šeit, diemžēl visi toņi nav pieejami, un šis  bija izdevīgākais piedāvājums cenas ziņā.

Lai jums jauks vakars! :)

0 comments:

Post a Comment