Thursday, October 8, 2015

New in #7 Trakās dienas, Jysk

Ir pienācis tas brīdis, kad visa Rīga staigā apkārt ar dzeltenajiem maisiņiem :D Un man arī vajadzēja, ne jau maisiņu, bet dažus labumus. Centos nopirkt tikai vajadzīgās lietas, jo nav jēga grābt to, ko īsti nevajag,tikai tāpēc, ka tas ir lēts. Šo to nedabūju, jo vienkārši vai nu nepamanīju- neatradu vai arī nebija tonī, kas man patiktu.

No vienas puses ir forši, ka ir vienas un tās pašas lietas (ne jau visas, bet liela daļa atkārtojas), jo tu vari nopirkt  to, kas tev iepaticies, bet gribētos kaut ko arī citu, bet tās ir tikai manas domas.

Es devos 2 reizes - divas dienas pēc kārtas, un domāju, ka vairs nedošos, jo man neko nevajag. Pirmajā dienā gāju ar domu nopirkt mammai lūpu krāsu, pagrābt kādu roku krēmu un beidzot atrast Batiste sausos šampūnus, kuras pagājušajā reizē es palaidu garām. Otrajā dienā braucu tikai tāpēc, ka gribēju nopirkt vēl gumijas končas, jo nu par tādu cenu, nevar nepirkt, un iepatikās roku krēmi, vismaz šoreiz es dabūju viņus.






 Abu dienu pirkumi kopā, ārpus kadra ir palikusi Gosh tuša un vēl viena Gosh lūpu krāsa, žēl, ka tie paši 3 toņi, kas pagājušajā reizē, bet vismaz mamma tika pie lūpu krāsas, kas viņai patīk. Sev paņēmu Gosh Kiss me moisturizing lip balm tonī 05, pieņemu,ka tas būs kaut kas līdzībs Bell lūpu sviestam, kā jau parasti, krāsu izvēle niecīga, bet gan jau būs labi. Eveline roku krēms, kas vairāk paredzēts ziemas periodam, diezgan spēcīgi smaržo, bet ar laiku šī smarža izgaro, un ātri iesūcas, tāpēc nolēmu, ka pa tādu cenu, jānopērk vēl kāds. Verona laboratories roku krēms ar alvejas un laima smaržu, smaržo kā limonāde, arī nākošajā dienā nopirku vēlvienu.

 Batiste sausie šampūni, nu kādam laikam man pietiks, žēl, ka nebija pieejams sausais šampūns manai matu krāsai, bet arī šiem nav ne vainas.
 Joik svece, kad pamanīju katalogā, zināju, ka ja man patiks smarža, es gribu pamēģināt. Nav sintētiskās ķiršu smaržas, un tas man patīk, kā arī gribu uzzināt, kas sojas svecēs ir tik īpašs - par ko visi tā jūsmo.

Sveces no Jysk - devos uz Spice Home pēc Yankee candle svecēm, jo kāds teica, ka viņas tur pārdod, diemžēl neatradu(būtu jau nopirkusi internetā, bet tā lapa, kas LV tirgoja šīs sveces vairs nestrādā), ieklīdu Jsyk, un sajutu burvīgu smaržu, un izdomāju, ka man vajag nopirkt kādu sveci, un šeit viņas ir lētas un izvēle ir ciešama, izsmaržoju visas, patika man kafijas svece, bet man nav kur tik lielu likt, tad nonācu pie šīm mazajām burvīgajām svecītēm, un no visām vislabāk patika vīnogu un kanēļa smaržas, kanēļa sveci pataupīšu Ziemassvētku periodam :)


Būtu vēl gribējusi kaut ko nopirkt no BYS kosmētikas, bet tur visas, vairums, lūpu krāsu bija apgrābstītas, un tādas es pirkt negribu. Vispār varēja labāk lēto kosmētiku novietot citur, jo tur vienmēr tāda drūzma, un visas stūķējas virsū, nav patīkami un nevar apskatīt, ja būtu labāks izkārtojums, es drošvien būtu sev vēl ko nopirkusi.


Ko jūs labu nopirkāt Trakajās dienās? :)


PS. tā jau nebūtu es, ja es kkur nebūtu nofeilojusi, izrādās, ka tas, ko šodien paņemu ir nevis Eveline roku krēms, bet krēmveida līdzeklis kosmētikas noņemšanai :D vakar gan bija roku krēms. Vai nu roku krēms beidzies, vai arī samests kopā ar sejas tīrāmo, stulbi, protams, mana vaina, ka neizlasīju.

4 comments:

  1. hmm, bildē Eveline uz abām tūbiņām rakstīts, ka tā ir emulsija kosmētikas noņemšanai.. dubultfeils?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nē :D šie ir divi, kurus nopirku šodien, vakardienas neiekļāvu bildē.

      Delete
  2. Kādā cenā bija produktiņi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. roku krēmi līdz 2 eiro, gosh lūpu krāsa 4.50, gosh lūpu zīmulis 3.00, Batiste sausais šampūns šķiet 4.60, un Joik svece bija zem 6 eiro.

      Delete