Tuesday, October 13, 2015

Bell Lūpu kosmētiskais zīmulis Precission atsauksme

Cenšos turēties pie sava sastādītā plāna, bet nekas nesanāk, šim rakstam vajadzēja tapt jau vakar, bet es kā parasti noslinkoju, bet labāk vēlāk nekā nekad.

Nekas interesants manā dzīvē nenotiek - esmu sasūtījusi savu CV uz vietām, kur gribētu strādāt, un es ļoti ceru,ka man kāds atzvanīs, jo pagaidām ar tām vakancēm ir kā ir, nav viņu daudz, bet pagaidām es varu piehaltūrēt par tulku, kas man ļoti patīk, un cerēšu, ka dabūšu darbu drīzumā.

Kādā no New in ierakstiem, es pieminēju šos Bell lūpu zīmuļus, kurus biju nopirkusi no draudzenes. Kāpēc draudzene man tos pārdeva - tāpēc, ka pagrāba krāsas, kas īsti nepatika. Mēs bieži samaināmies ar kosmētiku, un ne jau tāpēc, ka kaut kas nepatīk, bet bieži tāpēc, ka nopirktais atnākot mājās, izskatās daudz savādāk kā veikala mākslīgajā apgaismojumā. Un es jau neatteikšos no Bell lūpu zīmuļiem!


Bell Lūpu kosmētiskais zīmulis Precission piejams 10 dažādos toņos.
"Sastāvā esošais inovācijas polimērs nodrošina īpašu zīmuļa elastību, kas garantē precīzu un noturīgu līniju. Neizplūst."
Man tika 1, 8 un 10 :)
Nedaudz par katru toni:
1 - Bildē viņš izskatās brūns - bet dzīvē vairāk tumši rozā ar brūnu apakštoni, kas dažos apgaismojumos izskatās savādāk - citos brūns - citos tumši rozīgbrūns.
8 - mans perfektais putekļaini rozīgais nude tonis :)
10 - Rozīgs tonis ar nelieliem spīdumiem.


Manas domas:

  • Es dievinu skrūvējamos zīmuļus, kas nav jāasina, jo asinot iet zudumā produkts. Un šādā formātā ir arī ērtāk uzklāt uz lūpām.
  • Zīmulis klājas krēmīgi, tāpēc sākumā liekas, ka nebūs matēts efekts, bet tomēr uz lūpām paliek matēts.
  • Piekritīšu apgalvojumam, ka šim lūpu zīmulim ir laba noturība - pārbaudīju un turas tik pat labi kā matētās lūpu krāsas.
  • Nav sausinošas sajūtas uz lūpām. 
  • Ļoti labi pigmentēts. Man patīk arī uzklāt pa visām lūpām šo lūpu zīmuli -  lūpu krāsas vietā.
  • Laba cena 2,12 , speciāli gāju uz Prismu skatīties, cik maksā šis lūpu zīmulis.
  • Perfekta nude toņu izvēle.
  • Daži toņi ir ar nelieliem spīdumiem, bet tik un tā uz lūpām ir matēts efekts.
  • Man neizraisīja nekādu alerģisku reakciju.
  • Kā mīnuss ir jāmin tas, ka nav sārtu - košu lūpu zīmuļu - viss ir nude toņos, kas ir gan labi, gan slikti, es gribētu tumši sarkanu lūpu zīmuli, jo man ļoti patīk šī formula un klājums.
Bell mājas lapā var apskatīt pārējos toņus - Prismā redzēju viņus visus.  Tikai uzmanieties un apskatiet kārtīgi, lai nav tā, ka kāda cūcīga persona jau ir sacūkojusi jūsu lūpu zīmuli!

Kopumā - priekš skrūvējamā lūpu zīmuļa viņam ir laba cena, jo piemēram Avon lūpu zīmuļiem, kas nav slikti (lietoju jau 2 iepakojumu) cena ir nedaudz dārgāka. Varbūt nākošreiz, kad sanāks doties uz Prismu, apskatīšu un izvēlēšos vēl kādu zīmuli. Noteikti iesaku visām nude krāsas cienītājām šos lūpu zīmuļus, ir tā vērts :)

Lai jums jauka diena :)



2 comments:

  1. Šodien pirsmā skatījos bell lūpu krāsu, viena iepatikās, bet kādas cūkas bija sačakarējušas visas lūpu krāsas šajā tonī, tiešām riebīga ir šī necieņa vienam pret otru. Es vienmēr izmantoju tikai testeri, kuru krāsoju uz rokas, uz lūpām nekrāsoju nekad, jo pirmkārt, es nekrāsošu kaut ko tādu, ko kāds jau ir lietojis(es enzinu šī cilvēka veselības stāvokli, tās tomēr ir lūpas), otrkārt man pietiek cieņas pret citiem, lai ņemtu netesteri un to mālētu. Braukt uz citu prismu negribas tērēt laiku, un nav jau arī garanta, ka tur nebūs tas pats. Internetveikali ar to ir labāki, laikam būs jāapmeklē bell tīmekļa lapa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Es arī vienmēr izmantoju testeri, jo viņi jau tam ir domāti, nekad nav ienācis prātā attaisīt kādu produktu un izķeskāt viņu! Diemžēl tādu cūku arī ir daudz, un tāpēc ļoti žēl,ka vairums produktu nav aizlīmēti ciet. Pilnīgi žēl, ka lielākā daļa produktu ir apcūkāti, dažiem pat testeri ir briesmīgi, ka pat jābrīnās, kas ar tām lūpu krāsām ir darīts.
      Vismaz pērkot internetā tu zināsi,ka neviens nav palietojis tavu lūpu krāsu vai jebkuru citu produktu.

      Delete