Friday, September 23, 2016

Ebay labumi #36 Danimer long lasting lip gloss review

For English summary scroll down below!

Šo atsauksmi rakstu jau gandrīz 3 nedēļas, un nebija iedvesma pabeigt, bet man šķiet,ka tas tāpēc, ka ir grūti  izdomāt un uzrakstīt kko jaunu par  šāda veida lūpu krāsām, jo man visas viņas patīk formulas ziņā, tās praktiski ne ar ko daudz neatšķiras un liekas, ka rakstu vienu un to pašu :D


Pēdējā laikā esmu nopirkusi vairākas ebay lūpu krāsas, ne visas atnāca, vienu pasūtīju no jauna. Un 2 lai arī dažādas firmas izskatās identiskas :D (vispār lai arī izskatās līdzīgas, formulas ļoti atšķiras un viena ir daudz tumšāka)  Pasūtīju arī vienu viltojumu, lai nu ko, bet es nekad nepirktu īsto variantu. Esmu pamanījusi, ka daudzas sīkās ( es zinu, ka jūs nenopirkāt īsto :D ) bāž bildes instagram un lielās. Es gan nezinu vai par šo taps atsauksme kādreiz, bet vispār pati lūpu krāsa nav slikta un lūpu zīmulis ir labā kvalitātē :) Vai jūs gribētu par to lasīt?

Šis būs atkal kārtējais ieraksts par ebay matēto lūpu krāsu, es gribētu teikt, ka tā ir mana mīļākā lūpu krāsa kāda man bijusi! Pēdējā laikā šķiet, ka es neko citu nepērku, man derētu jaunas acu ēnas, bet kkā negribu iegrābties, un neko citu man īsti nevajag - negribās. Tomēr nenoturējos, un pēc kolēģes ieteikuma pasūtīju acu ēnas, redzēs cik tās būs labas, viņa bija sajūsmā.

Dažreiz šīm ebay lūpu krāsām nosaukumā nav rakstīts ražotājs, tāpēc kad pirku šo, domāju, ka es pasūtu kādu to tām Menow lūpu krāsām, jo viņas izskatās vienādi, bet kad tā atnāca, biju patīkami pārsteigta.



 Viņa izskatās tieši tāpat kā Menow lūpu krāsas, tikai ar sudrabainiem burtiem virsū rakstīts Danimer. Viss diemžēl nobružājās nost, jo man viņa jau ir kādu laiku, un sākumā nemaz nedomāju, ka rakstīšu atsauksmi.
 Danimer long lasting lip gloss tonī #18 :)

Jā, viņa atkal ir tajā rozīgajā tonī, bet  lai kā es gribētu pasūtīt kādā interesantā tonī, kāda no tā būs jēga,  ja es viņu nelietošu ikdienā, un tā tikai stāvēs.
Man ir arī brūnā, jā BRŪNA lūpu krāsa, jo bildē viņa izskatījās vairāk rozīga, nemaz nezinu, ko lai ar tādu dara :D

Manas domas:

  • Ja jums nepatika Menow lūpu krāsas, jo viņas likās lipīgas, tad šī ir pilnībā matēta.
  • Es nekad īsti nevaru pateikt, pēc kā viņās smaržo, taču tā nav nepatīkama smarža, un to ātri vien vairs nejūt nemaz.
  • Uzklāšana nesagādā grūtības, kaut gan es tāpat nemāku uzklāt perfekti, bet no tāluma to jau neredz :D
  • Konkrētajam tonim pietiek tikai ar vienu kārtu, lai lūpas tiktu pilnībā nosegtas (var gadīties, ka dažādiem toņiem atšķiras kvalitāte)
  • Man liekas, ka viņa žūst ātrāk kā citas šāda veida lūpu krāsas, ko esmu lietojusi.
  • Tā kā viņa ir pilnībā matēta, tad viņa var sausināt lūpas, taču, ja jūs rūpējaties par savām lūpām, un lietojat atbilstošu lūpu balzāmu.
  • Ja neēdat neko taukainu lūpu krāsa turās uz lūpām visu dienu.
  • Varbūt vienīgi dienas beigās(pēc ~ 12h ) viņa sāk nedaudz sasprēgāt un gribas to noņemt nost.
  • Toņu izvēle diezgan plaša, līdzīga Menow lūpu krāsām.
  • Noteikti iesaku tiem, kas grib pamēģināt matētās lūpu krāsas, bet negrib tērēt naudu vai bail iegrābties. 
  • Vienmēr meklējiet lētāku iespējamo variantu ;)
Un kā jau parasti mani favorītu raksti ir pamatīgi iekavējušies, un lai kā es gribētu laboties man tāpat nesanāk :D
Nu redziet nepagāja ne mēnesis un es tomēr pabeidzu atsauksmi :D


Lai jums jauks vakars :)


ENG

I had struggled with this review so much, but i think that's because it's hard and maybe little bit boring to write about same thing again and again, because so far i liked all those liquid lipsticks that i reviewed, and they all are awesome so i have nothing interesting to say about them.

I had to reorder 1 liquid lipstick, and bought 2 more. Received 2 of 3, and they are not the same brand but colors looks identical :D ( i actually tried them , and although they might look similar in color , they are not, different formulas, one looks darker than other on lips) Also bought 1 fake liquid lipstick, and i actually like it, and lip pencil is in good quality, i would never buy real one, in my opinion they are way too overpriced!


My thoughts on Danimer long lasting lip gloss in shade #18 :

  • Yes, again, i bought lipstick in same pink color, but what's the point of buying something that you would never use. For example, i accidentally bought BROWN color :D 
  •  They have very light aroma, i cant tell what exactly that is, but it's not unpleasant , and you can barely smell it.
  • When applying this shade lipstick you need just one coat.
  • It applies very easy, is very pigmented and not streaky.
  • Lipstick dries very matte, and it might dry out your lips, but if you take care of them properly  that's not gonna happen.
  • If you dont eat anything oily it's stays on your lips almost 12 h.
  • After 12 h wear or close to that lipstick starts to crack and feels uncomfortable to lips, but who wanna wear lipstick that long?!
  • Shade selection is similar to Menow ones.
  • If you dont like sticky liquid lipsticks this one is for you.
Have a nice evening :)

0 comments:

Post a Comment