Thursday, October 27, 2016

Ebay labumi #37 Useful things from ebay

For English summary scroll down below!

Es ebeyā pērku arī kaut ko citu, nevis tikai matētās lūpu krāsas :D Citi mani sūtījumi nāk tik lēni un par lūpu krāsām kaut kā rakstīt negribas, man viņas nav apnikušas, bet cik tad var lasīt un rakstīt par vienu un to pašu. Dažreiz ebay var atrast kaut ko noderīgu par samērā lētu cenu, un daudz krāmus, kuru ideja ir laba, bet tie nekam neder. Šoreiz 3 mini atsauksmes kopā.
Sākšu ar to, kas man labi noderēja, un beigšu ar, kas nekam nederēja.


Brush egg - mans lielākais palīgs otu tīrīšanā :)
Zinu, ka otas ir jātīra diezgan bieži, bet man ir slinkums, un tad kad es saņemos to beidzot izdarīt, process ir diezgan garlaicīgs un paņem daudz laika. Teikšu godīgi, es neatceros, vai esmu par šo atsausksmi jau kādreiz rakstījusi :D bet tas ir mans lielākais palīgs otu tīrīšanā. Sanāk ātri un nebojājot otas tās iztīrīt ar ziepēm, speciāliem tīrīšans līdzekļiem vai šampūnu. Noteikti iesaku, mazs, lēts un efektīvs. Pieejams vairākās krāsās, varrat izvēlēties tādu, kas patīk vairāk :)


10 5 gramu trauciņi pirku šeit :)

Mini trauciņi, kuros var likt, ko vien iegribas jeb to kas tajos ielien.  Nopirku tāpēc, ka negribēju braucot uz Positivus staipīt līdzi sejas krēma un totālā pudeles, tāpēc izdomāju, ka vajag kaut ko mazu, kur viegli iespiest iekšā, un galvenais, lai produkts nepilētu ārā no trauciņa. Šie ir ideāli, un labs pirkums. Atnāca ļoti ātri, mazāk kā 2 nedēļās, iesaku.


Ja ir interese viņu var nopirkt šeit.

Šim verķim vajadzētu atvieglot briļļu tīrīšanu. Man šķiet, ka ir tieši otrādi, tas izsmērē visu vēl vairāk, un nemaz tās nenotīra. Kādā youtube video, kur kāds rādīja savus ebay pirkumus, cilvēks bija sajūsmā. Es vai nu nemāku apieties ar šo verķi, vai arī viņš vienkārši nedarbojas. Protams, ka būtu ideāli, ja ar šāda rīka palīdzību brilles varētu ātri notīrīt, tā ka nepaliek daži plankumi, bet nekā, būs vien jāpaliek pie ierastās lupatiņas. Šo es neiesaku pirkt, bet ja nav žēl naudas un gribas pamēģināt, kāpēc ne, varbūt atradīsiet īstu maģisko rīku :D

Kādi ir jūsu ebay labākie atradumi noderīgajās lietās vai arī lielākās vilšanās?

Lai jums jauka diena! :)

ENG

I buy other stuff on ebay too, not just liquid lipsticks :D There will probably will be more liquid lipstick reviews in near future, but i dont wanna bore anyone and myself , that;s why i decided to share some useful and not so useful things on ebay. 

1. Brush egg - that's my favorite and useful thing that i bought on ebay.  Very useful tool. It really helps you clean brushes faster. Suggest this to everyone.
2. Small plastic jars - you can use it for everything you can fit in it. I bought them because when i was planing to go to festival , i dint wanted to brig my face cream and bb cream, because it takes up too much space. They hold product in them really good, nothing spilled out. 
3. Glasses cleaning tool - waste of money. I watched someone on youtube rave about it, and i wanted to try it, and it was cheap as well. It just smudges everything and doent clean at all. I thought it would help me clean glasses faster, and not make them more dirtier. I will never use this ever again.

What are your favorite useful things form ebay ?

Have a nice day! :)

3 comments:

  1. Otu tīrīšanas palīgs izskatās ļoti noderīgs :)

    ReplyDelete
  2. Gribētu pamēģināt arī to otu tīrītāju. Tikai kaut kā vienmēr sanāk nopirkt kaut ko citu :D

    Anita,
    http://anitasdiaries.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. man ir līdzīgi :D bieži esmu kko noskatījusi un pēdējā brīdī nopērku kko citu.

      Delete