Thursday, November 3, 2016

Dzintars klasiskā skropstu tuša Kredo Lux atsauksme

Tad, kad pērkot tušas pavisam neveicas, tu stāvi Drogās un izmisīgi mēģini sameklēt tušu, kas varētu būt laba, jo tu tā negribi iegrābties jau 4(5?) reizi pēc kārtas, beigās izlem ņemt kaut ko no Dzintara, jo kāpēc ne, nav jau ko zaudēt, un labi, ka tā.

Dzintara tušu jau esmu lietojusi, iepriekš, gan nopirku tās zilo versiju, es pieņemu, ka šī varētu būt tāda pati kā iepriekš tikai melna, tāpēc savādāks iepakojums.
Šoreiz gan pārliecinājos, ka paņemu melnu nevis zilu, kā iepriekšējā reizē :D Bet gadu vēlāk zilā tuša, lai gan termiņš jau sen beidzies, nav pat īpaši sabiezējusi, kā citas, kuras es jau tādas nopirku.


Dzintars Kredo lux tuša :)

Tuša vienā kārtā :)

Manas domas:

  • Tuša sniedz ļoti dabīgu efektu, ja to uzklāj tikai vienā kārtā. Man personīgi patīk uzkrāsot skropstas tā, ka viņas labi redz, tāpēc man vajag 2 kārtas. Tomēr ja gribas tikai nedaudz iekrāsot savas skropstas, tad šī tuša ir ideāls variants.
  • Nebirst, varbūt dienas beigās nedaudz vietām izsmērējās, to gan varētu ietekmēt ādas tips - cik tā sataukojas, tāpēc, ja jums ir sausāks acu reģions, tad nevajadzētu būt šādai problēmai.
  • Noturība - kā jau minēju iepriekšējā punktā, tuša, vismaz man, darba dienas beigās mēdz minimāli izsmērēties, kaut gan ne katru reizi, kad to lietoju. Ražotājs gan saka, ka viņa turas 15 stundas, tik ilgi vēl neesmu mēģinājusi, bet pēc 13 stundām - ieskatot no rīta, kad to uzklāju, un vakarā atnāku mājās pēc darba dienas, tuša praktiski ir savā vietā. Tā kā, parastu darba dienu tā iztur. Vispār diezgan labi izturēja arī neseno slapjdranķi, atnākot mājās man nebija pandas acis.
  • Nesalipina skropstas, pagarina tās.
  • Birstīte paņem nedaudz par daudz lieka produkta, tāpēc ja esmu neuzmanīga, gadās nejauši izsmērēt kur nevajag tušu, bet tā vairāk ir mana neveiklība, kas ir pie vainas. 
  • Man patīk vienkāršais, nepārspīlētais iepakojums.
  • Šī tuša  nedraudzējas ar Eveline skropstu serumu, viņa birst nost pēc pāris stundām, tad pieņemu ka tā ir bāzes vaina, jo bez tās šī tuša nebirst. 
Interesanti, ka tušā ir tās pašas aktīvās vielas, kas skropstu un uzacu serumā, laikam jau man to serumu tad nevajag.

Laikam tas arī būtu viss. Ko lai vairāk saku? Man patīk šī tuša, pēc neskaitāmām neveiksmēm, beidzot esmu tikusi pie tušas kas strādā. Noteikti iesaku, savējie ir jāatbalsta, un kāpēc pirkt ko citu tādā cenā, ja  šī labi strādā :) Ceru, ka Dzintaram viss būs kārtībā!

Visiem, kas meklē ideālu zilu tušu, ko tiešām var redzēt uz skropstām iesaku tieši šīs sērijas zilo tušu, nenožēlosiet :)

Runājot par tušām pie manis ceļo 2 tušas no ebay. Nevaru sagaidīt, nedaudz bail, ka viņas varētu izraisīt kādu alerģisku reakciju, bet varbūt es atklāšu jaunu labāko tušu, jāpamēģina jau ir. Protams, ja viņas atnāks, jo mums ir īpašs pastnieks, nu lai nu ko, bet pārsteidz gandrīz katru rītu, un ne jau labā nozīmē!

Lai jums jauka diena! :)



1 comments:

  1. Es tīri eksperimenta pēc nopirku sev pagājušogad ziemā tādu - ļoti ātri man sāka smērēties (ziemā, kad nav īpaši karsti!). :( Bet efekts nebija slikts, tāds dabisks :)

    http://killmygirlfriend.blogspot.com/

    ReplyDelete