Monday, April 13, 2015

Dzintars Klasiskā skropstu tuša “KREDO Lux” atsauksme

 Pirms kāda laika melnas tušas vietā netīšām nopirku zilu :D Tuvējā aptiekā pamanīju, ka Dzintara Klasiskā skropstu tuša “KREDO Lux”tuša ir vislētākā, un tā kā nebiju lietojusi šīs firmas tušas nolēmu nopirkt. Diemžēl aptiekāre man neteica, ka šī tuša ir zila :D Tikai mājās atnākot un attaisot viņu pamanīju, ka esmu nopirkusi zilu tušu, tas jau nekas, ka uz iepakojuma arī rakstīts,ka viņa ir zila. Nu neko darīt, izdomāju, ka ja jau tādu esmu nopirkusi, tad jāizmēģina.






Bildēs tuša uzklāta tikai vienā kārtā!

Lūk informācija, ko Dzintara mājaslapā atradu par šo tušu:
"Skropstu tuša – pats populārākais dekoratīvās kosmētikas līdzeklis, bez kura nevar iztikt neviena sieviete. Tas ir pēdējais, noteicošais elements sejas izdaiļošanā. Radot papildus apjomu un pagarinot skropstas, klasiskā skropstu tuša “KREDO Lux” akcentēs Jūsu acu skaistumu, piešķirs tām īpašu izteiksmi un pievilcību.
IEDARBĪBA:

  • ātri un viegli uzklājas uz skropstām
  • piešķir skropstām skaistu formu, pagarinot un palielinot apjomu
  • ātri izžūst un saglabājas uz skropstām ilgāk par 15 stundām
Aktīvie komponenti - Rīcineļļa, Karnaubas vasks, Bišu vasks "

Manas domas
Mani visvairāk uztrauca doma, ka ja tuša nobirs skats būs labais, zilas acis :D Bet nē, šī tuša labi turas savā vietā, nebirst nost, nekūst nost, dienas beigās nebūs zilas pandas acis. Protams, ja jums ikdienā asaro acis, tad viņa notecēs nost nedaudz, jo nav ūdens noturīgā tuša, bet notīra notecējušo un viss kārtībā.
Piekritīšu visiem ražotāja izteikumiem izņemot to, ka viņa turas ilgāk par 15 stundām, jo to neesmu pārbaudījusi. Pārējais ir taisnība, skropstas tiek pagarinātas un izskatās kuplākas, viņu ir viegli uzklāt un tā ātri nožūst. Man patīk birstīte, jo ar to ir viegli nokrāsot par mazākās skropstas un viņa nesalipina tās.
Pats labākais ir tas, ka šī tuša ir pieejama arī melnā krāsā, vismaz Drogās redzēju, un cena bija ap 3.40 (precīzi neatceros), tāpēc labprāt nopirktu arī melnā krāsā, jo man patīk.
Ir pagājis mēnesis, kopš lietoju viņu - esmu attaisījusi iepakojumu, un tuša nav sabiezējusi, tas ir liels pluss priekš manis, jo dažas tušas, ko esmu lietojusi ātri sabiezē.

Kopumā: Man patīk, jo tušas izceļ manas acis un acu krāsu :) Bet priekš manis, zila tuša nav ikdienas tuša. Kad krāsoju šo tušu piedomāju, lai acu ēnas un lūpu krāsa nebūtu pārāk spilgta, lai neizskatītos pēc klauna. Tā, kā šī tuša ir nopērkama arī melnā krāsā, tad es droši viņu ieteiktu visām, jo ražota Latvijā, nesalipina skropstas, piešķir apjomu un pagarina skropstas.

Vai esat mēģinājušas Dzintara tušas? Kā jums patika? :)

Lai jums jauka diena :)

4 comments:

  1. tieši vakar domāju par viņu :) pagaidām tušas man ir pietiekami, bet vēlāk noteikti pamēģināšu:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)
      man arī vēl nevajag jaunu tušu, bet kā vajadzēs es gribu nopirkt melno, un šoreiz kārtīgi nopētīšu kādu nopērku ;D

      Delete
  2. Pie rudiem matiem smuki izskatas zilā krāsa, arī acu tušā, forši, ka pa viņu uzrakstīji:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)
      Labs atklājums priekš manis, nevarēju nepadalīties :)

      Delete