Sunday, April 19, 2015

Ebay labumi #26 The Face Shop Daily Perfume Hand 30ml Apple Pop

Es nezinu, ko es meklēju ebayā, bet nejauši uzdūros roku krēmiem, un sapratu, ka man vajag. Somā staipīt līdzi lielāku iepakojumu ir neērti, jo tā jau krāmu netrūkst, un soma ir smaga, negribas vēl iekraut lielo roku krāma tūbiņu. 
Jā, protams, varēju nopirkt arī kādu mazo iepakojumu Drogās vai kur citur, bet citur neatradu, un tie mazie, kas pieejami Drogās - Isana un Superdrug 30 ml roku krēmi nepatika, jā es esmu pamēģinājusi abus - Isana nebija nekas īpašs un nebiju lielā sajūsmā, un Superdrug roku krēms smaržoja pēc ziepēm, pēc tādām ziepēm, ar kurām es negribētu mazgāt arī rokas, īsāk sakot, tā aromāts nebija manā gaumē, un tas radīja velkošu sajūtu uz ādas. Kādu laiku centos iztikt bez roku krēma, bet sapratu,ka vajag. 



Meklēju tajā brīdī izdevīgāko piedāvājumu un pamanīju The Face Shop roku krēmus - piemīlīgs iepakojums, un varēja izvēlēties no 5 aromātiem - zaļās tējas, ābolu, rožūdens, ogu miksļa un gardēnijas (tiare)  aromātu. Uzreiz zināju, ka nevēlos zaļās tējas, rožūdens un gardēnijas aromāta roku krēmus, jo pirmo 2 smaržu es ciest nevaru, un nav ne jausmas kā smaržo gardēnija, neņēmu ogu, jo baidījos, ka ja nu smaržo pēc avenēm vai tas ogu sajaukums nav pa prātam manam degunam, un domāju, ka gan jau ābolu aromāts nevar būt riebīgs.

Manas domas:

  • Jauks iepakojums, šķiet, ka šāda veida iepakojumi tagad ir visur. Vienīgi atšķiras no dārgajiem ar to, ka korķītis ir no plastmasas, bet tas man netraucē.
  • Viegls un neizņem daudz vietas somā.
  • Viņam ir viegla konsistence, un tas nederēs ziemai un cilvēkiem, kuriem ir sausa roku āda. Ja gribas roku krēmu vasarai - siltākam laikam, šis būs tieši laikā.
  • Smaržo pēc ābolu garšas limonādes, aromāts ir viegls un neuzmācīgs, tāpēc patiks arī tām, kam ir jūtīgāki deguni.
  • Viegli mitrina roku ādu, un padara rokas maigākas (bet tikai tad, ja jums nav sausa roku āda, jo viņš nepalīdzēs tam!)

Kopumā: Ir jau izdevīgāk nopirkt lielāku iepakojumu veikalā, bet ja gribas, lai stāv somā un neaizņem daudz vietas, tad derēs. Neieteiktu cilvēkiem ar sausu roku ādu, jo viņš ir pārāk vieglas konsistences un nelīdzēs(Jums labāk derēs Neutrogena roku krēms, un tā tilpums ir 50 ml, nedaudz smagāks, bet daudz efektīgāks),  bet ikdienas lietošanā, ja nav izteikti sausa roku āda, būs tieši laikā.

Paraudziņā saņēmu - THE THERAPY Oil-Drop Anti-Aging Serum - domāts, lai uzlabotu ādas stāvokli, un āda tiek mitrināta. Nevaru daudz par viņu spriest, jo paraudziņā produkta pietika tikai vienai lietošanas reizei, bet to, ko novēroju ir tas, ka šis eļļas serums nav pārāk taukains un no rīta āda ir kļuvusi nedaudz maigāka, es labprāt izmēģinātu pilno iepakojumu, ja viņš nebūtu tik dārgs!

Lai jums jauks vakars! :)



0 comments:

Post a Comment